2006 m. spalio 14 d. įvyko pirmasis Lietuvos "Citroën" klubo "Citrina"
organizuotas pramoginis orientacinis ralis Krakių apylinkėmis (Kėdainių raj.)
Ralyje startavo 25 ekipažai, finišavo 21.
4 ekipažai labai labai, laaaabai labai... vėlavo :).
Viskas buvo taip:
Kaip ir buvo tartasi - pirmoji dalyvių susitikimo vieta - Lukoilo degalinė už Kauno Klaipėdos link, iš kur visi drauge
važiavo į starto vietą - Kėdainių aerodromą.
Pasiklydę, kažkur prie Kėdainių :).
Aerodromo link.
Išrikiuoti "bolidai"
Hario ekipažas
Alfa Romeo klubo atstovai,
svečiai iš Audi klubo ir Renault klubo atstovas.
Vieno iš Peugeot klubo bolidų maskuotė :))).
Dalyvių registracija, legendų ir startinių numerių dalybos.
O mes, vat, būsime dvylikti :P.
Slalomo trasos aptarimas.
Šiaip.. - gražūs žmonės ir gražūs automobiliai.
Vyksta legendų nagrinėjimas...
Kovingi ir pilni ryžto nugalėti veidai.
Reklaminė 69'ojo ekipažo fotosesija.
Teisėjai Yoshis, Dalia ...
... ir Flyner.
Pit stop??? Ar kai kurios komandos ėmėsi taktinių gudrybių ???
Dėja ne, tai tik prakiurusių ratų permontavimo procedūros :(.
Startą duoda teisėjas Artė.
Startavo pernai metų Alfa ralio nugalėtojas Rimvis, bolido numeris 00.
Dalyvių ir teisėjo Artės pasitarimas prie starto linijos.
Į starto liniją atvažiuoja bolidas Nr.69 ir panaudoja slaptą ginklą, "D&J", kad teisėjas Artė nepastebėtų
ant priekinės ašies sumontuoto KET reikalavimus pažeidžiančio rato.
Kelias: T sankryža.
Šturmanas: Pravy, devenosta, gazas dugnas, rankinis....
Vairuotojas: Nu nu.... gal dar ir atbulinis ???
O čia tai kaip pasakoje - į dešinę suksi, nuogas liksi, į kairę suksi galą gausi,
tiesiai važiuosi, vis tiek gaidyyys bus :)))).
Graži ta mūsų Lietuvėlė, ir pakelės dyzelino "zapravkių" pilnos.
O dabar full speed... to jama, to kanava - tikras citroeniškas keliukas.
Ale tie keliukai, pilni netikėtumų... pasiryžusių jus pajamti !
- Pareigūne Xamenko, radaras nepelenguoja :(.
- Laisvai pareigūne Makleravičiau, jamsiu krūtine...
- Ir aš, ir aš krūtine noriu jamti... Klink klink.
A jo majo... prisispeedinom ???
- Pareigūnas Xamenko. Prašome išlipti iš automobilio, iškraustyti kišenes, atiduoti saldaines
ir užpildyti kaltės prisipažinimo blanką...
- Mentai... (pyyyyp). Žinok kurioje vietoje ta kaltė mažesnė ???
Nepasitenkinęs korupcinėmis saldainėmis, pareigūnas Xamenko
iš 69 ekipažo reikalavo itin nepadorių dalykų... (Cenzūra)
Kova vyksta toliau.
Ralis nebūtų ralis, jei kelyje netykotų kitokie pavojai, žymiai pavojingesni nei kaukėtų
persirengėlių išdaigos.
Tai ne tai apie ką jus pagalvojote. Šios merginos jus nori tik perspėti !!!
Apie ką perspėti ???
Wou !!! Gronholmas ???
Deja ne.... Tai nelaimę ištikusio vieno iš ralio dalyvių bolidas.
Bet Lietuva nuostabi šalis. Čia ne tik saliarkos užpils, bet, reikalui esant, ir iš griovio ištrauks :).
O tas 69'as, tai kaip vaiduoklis... Jo visur pilna. Hrrr....
Tai tiesiog priminimas - šį kartą kelias veda šalia. Vairuotojau, būk budrus ir laikykis KET.
Krakių miestelis, buvo užburtas ratas daugeliui ekipažų. Turbūt per pusmetį jame nebūna tiek automobilių (ne vokiškų)
kiek jų sukinėjosi ralio dienos popietę :))))).
Orientyras paguodai :).
Ekipažai turėjo labai puikią progą susipažinti su atsinaujinusiomis, senosiomis ir griūvančiosiomis Krakėmis.
Bekelė. Per žemas "bolidas" :).
Ir pagaliau finišo tiesioji.
69 danguje... Deja, tai dar tik "brastos" užduotis.
12'as dirba preciziškai.
44... A mumi, kad ir tikrą balą - muilinės neskęsta. Cha cha cha....
Iš "pelkės" bandys išbristi sportiškasis alfistų bolidas.
Į audi užsimaskavęs Peugeot klubo ekipažas Nr. 17, tik galėjo nujausti, kad tai jų
paskutiniai metrai į pergalę.
Nulis nulis, bet taip ir nepriartėjo Mėnulis.
Nelengvas šturmano darbas :(.
...
Truputi į kairę, truputi į dešinę....
- A jau? Ėėė... jomajo slyyyystu....
- Joūūū, opąąąą. Eikš pas mane, pupuliuk :).
Teisėja Dalia.
- Ėėė. Ūūū.
Nesijaudinam. Vandeniuko.
Su Peugeot būt "mišios" buvę :))))
Actyvai balos lygi kelių :).
Ir pagaliau - vaizdinga Viktoro malūno aplinka,
bekelių iškamuoti "bolidai" gali sau ramiai pagulėti, o dalyviai pabendrauti.
Osamma Furioladennas su "haremu" ir Renën KengX.
O štai ir visiems varžybų "učastniegams" skirta gira ir niam niam šiupinys.
- Eij eij.. "učastniegai", bent jau lėkštutes išlaižyti man palikite.
Kuklios apdovanojimų akimirkos.
1 vieta - su OOOO užsimaskavę katinėliai Nr. 17
2 vieta - tikri OOOO fanai Nr. 8
3 vieta - Citrina - Rimvis Nr. 00
Ralio rezultatų lentelės:
Slalomas
Vieta | Starto nr. | Laikas | Baudos taškai | Papildomi BT | Viso |
1 | 7 | 00:01:32 | 3 | 3 | |
2 | 18 | 00:01:34 | 5 | 5 | |
3 | 44 | 00:01:29 | 5 | 5 | |
4 | 11 | 00:01:32 | 3 | 5 | 8 |
5 | 55 | 00:01:37 | 8 | 8 | |
6 | 16 | 00:01:40 | 11 | 11 | |
7 | 33 | 00:01:41 | 12 | 12 | |
8 | 69 | 00:01:40 | 11 | 5 | 16 |
9 | 6 | 00:01:41 | 12 | 5 | 17 |
10 | 8 | 00:01:46 | 17 | 17 | |
11 | 1 | 00:01:48 | 19 | 19 | |
12 | 75 | 00:01:45 | 16 | 5 | 21 |
13 | 32 | 00:01:52 | 23 | 23 | |
14 | 66 | 00:01:52 | 23 | 23 | |
15 | 17 | 00:01:57 | 28 | 28 | |
16 | 4 | 00:01:59 | 30 | 30 | |
17 | 5 | 00:01:58 | 29 | 5 | 34 |
18 | 0 | 00:01:58 | 29 | 5 | 34 |
19 | 77 | 00:02:05 | 36 | 36 | |
20 | 12 | 00:02:13 | 44 | 44 | |
21 | 9 | 00:02:25 | 56 | 56 | |
22 | 2 | 00:02:30 | 61 | 5 | 66 |
23 | 13 | 00:02:37 | 68 | 5 | 73 |
24 | 3 | 00:02:45 | 76 | 76 | |
25 | 99 | 00:02:58 | 89 | 10 | 99 |
Geografinis testas
Vieta | Starto Nr | Klaidingų atsakymų | Papildomi BT | Baudos taškai |
1 | 44 | 10 | 100 | |
2 | 1 | 11 | 110 | |
3 | 77 | 15 | 150 | |
4 | 66 | 16 | 160 | |
5 | 12 | 19 | 190 | |
6 | 5 | 20 | 200 | |
7 | 0 | 20 | 200 | |
8 | 2 | 20 | 200 | |
9 | 9 | 23 | 230 | |
10 | 75 | 23 | 230 | |
11 | 18 | 24 | 240 | |
12 | 99 | 26 | 260 | |
13 | 6 | 27 | 270 | |
14 | 8 | 28 | 280 | |
15 | 55 | 29 | 290 | |
16 | 13 | 29 | 290 | |
17 | 17 | 30 | 300 | |
18 | 3 | 30 | 300 | |
19 | 32 | 32 | 320 | |
20 | 33 | 33 | 330 | |
21 | 11 | 33 | 330 | |
22 | 7 | 33 | 330 | |
23 | 16 | 35 | 350 | |
24 | 69 | 36 | 360 | |
25 | 4 | 36 | 360 |
Medicina ir KET
Klaidingi atsakymai | |||||
Vieta | Starto Nr | Medicinos testas | KET testas | Papildomi BT | Baudos taškai |
1 | 4 | 0 | 1 | 10 | |
2 | 66 | 1 | 1 | 20 | |
3 | 17 | 2 | 1 | 30 | |
4 | 2 | 0 | 3 | 30 | |
5 | 8 | 2 | 1 | 30 | |
6 | 16 | 2 | 1 | 30 | |
7 | 77 | 0 | 3 | 30 | |
8 | 13 | 2 | 2 | 40 | |
9 | 6 | 1 | 3 | 40 | |
10 | 7 | 1 | 3 | 40 | |
11 | 5 | 3 | 2 | 50 | |
12 | 9 | 1 | 4 | 50 | |
13 | 55 | 2 | 3 | 50 | |
14 | 12 | 2 | 3 | 50 | |
15 | 32 | 4 | 1 | 50 | |
16 | 75 | 3 | 2 | 50 | |
17 | 1 | 3 | 2 | 50 | |
18 | 44 | 2 | 3 | 50 | |
19 | 99 | 3 | 4 | 70 | |
20 | 18 | 4 | 3 | 70 | |
21 | 69 | 1 | 7 | 80 | |
22 | 0 | 2 | 8 | 100 | |
23 | 3 | 8 | 3 | 110 | |
24 | 11 | 9 | 3 | 120 | |
25 | 33 | 7 | 6 | 130 |
Azimuto nustatymas (teisingas atsakymas 20)
Starto Nr | Azimutas | Nuokrypis | Baudos taškai |
33 | 24 | 0 | 0 |
55 | 15 | 0 | 0 |
77 | 15 | 0 | 0 |
18 | 18 | 0 | 0 |
75 | 25 | 0 | 0 |
44 | 24 | 0 | 0 |
4 | 15 | 0 | 0 |
17 | 13 | 2 | 6 |
1 | 13 | 2 | 6 |
99 | 28 | 3 | 9 |
3 | 35 | 10 | 30 |
8 | 5 | 10 | 30 |
12 | 5 | 10 | 30 |
16 | 4 | 11 | 33 |
32 | 0 | 15 | 45 |
0 | 45 | 20 | 60 |
13 | 50 | 25 | 75 |
66 | 60 | 35 | 105 |
5 | 100 | 75 | 120 |
9 | 100 | 75 | 120 |
2 | 100 | 75 | 120 |
69 | 350 | 325 | 120 |
11 | 100 | 75 | 120 |
6 | 100 | 75 | 120 |
7 | 100 | 75 | 120 |
Atstumo nustatymas (teisingas atsakymas 2160 m)
Vieta | Starto Nr | Atstumas | Nuokrypis | Baudos taškai |
1 | 0 | 2200 | 0 | 0 |
2 | 66 | 2000 | 60 | 6 |
3 | 99 | 2400 | 140 | 14 |
4 | 55 | 1900 | 160 | 16 |
5 | 44 | 1900 | 160 | 16 |
6 | 17 | 2500 | 240 | 24 |
7 | 69 | 2500 | 240 | 24 |
8 | 8 | 1800 | 260 | 26 |
9 | 16 | 1800 | 260 | 26 |
10 | 77 | 1750 | 310 | 31 |
11 | 32 | 1500 | 560 | 56 |
12 | 3 | 3000 | 740 | 74 |
13 | 13 | 3000 | 740 | 74 |
14 | 75 | 3000 | 740 | 74 |
15 | 4 | 3000 | 740 | 74 |
16 | 5 | 2060 | 120 | |
17 | 9 | 2060 | 120 | |
18 | 33 | 2060 | 120 | |
19 | 2 | 2060 | 120 | |
20 | 12 | 3500 | 1240 | 120 |
21 | 18 | 3800 | 1540 | 120 |
22 | 1 | 600 | 1460 | 120 |
23 | 11 | 2060 | 120 | |
24 | 6 | 2060 | 120 | |
25 | 7 | 2060 | 120 |
Brastos rungtis
Vieta | Starto nr. | Laikas | Baudos taškai | Papildomi BT | Viso |
1 | 16 | 00:00:40 | 5 | 5 | |
2 | 4 | 00:00:44 | 9 | 9 | |
3 | 33 | 00:00:35 | 10 | 10 | |
4 | 44 | 00:00:50 | 15 | 15 | |
5 | 66 | 00:00:58 | 23 | 23 | |
6 | 13 | 00:00:51 | 16 | 10 | 26 |
7 | 8 | 00:01:01 | 26 | 26 | |
8 | 17 | 00:01:02 | 27 | 27 | |
9 | 32 | 00:00:53 | 18 | 10 | 28 |
10 | 3 | 00:01:02 | 27 | 10 | 37 |
11 | 1 | 00:01:03 | 28 | 10 | 38 |
12 | 5 | 00:01:01 | 26 | 20 | 46 |
13 | 12 | 00:01:21 | 46 | 46 | |
14 | 69 | 00:01:17 | 42 | 10 | 52 |
15 | 77 | 00:01:23 | 48 | 20 | 68 |
16 | 75 | 00:01:36 | 61 | 10 | 71 |
17 | 0 | 00:01:38 | 63 | 10 | 73 |
18 | 55 | 00:01:47 | 72 | 10 | 82 |
19 | 99 | 00:01:42 | 67 | 30 | 97 |
20 | 18 | 00:01:54 | 79 | 20 | 99 |
21 | 2 | 00:03:39 | 184 | 40 | 224 |
22 | 9 | 00:04:45 | 250 | 250 | |
23 | 11 | 00:04:45 | 250 | 250 | |
24 | 6 | 00:04:45 | 250 | 250 | |
25 | 7 | 00:04:45 | 250 | 250 |
Ralis
Komandos starto numeris | |||||||||||||||||||||||||
5 | 9 | 33 | 17 | 99 | 0 | 2 | 3 | 8 | 55 | 16 | 69 | 12 | 32 | 13 | 77 | 66 | 18 | 75 | 1 | 44 | 11 | 6 | 4 | 7 | |
Startas | 11:35:00 | 11:40:00 | 11:45:00 | 11:50:00 | 11:55:00 | 12:00:00 | 12:05:00 | 12:10:00 | 12:15:00 | 12:20:00 | 12:25:00 | 12:30:00 | 12:35:00 | 12:40:00 | 12:45:00 | 12:50:00 | 12:55:00 | 13:00:00 | 13:05:00 | 13:10:00 | 13:15:00 | 13:20:00 | 13:25:00 | 13:30:00 | 13:35:00 |
1 sustojimas | 12:03:36 | 12:08:36 | 12:13:36 | 12:18:36 | 12:23:36 | 12:28:36 | 12:33:36 | 12:38:36 | 12:43:36 | 12:48:36 | 12:53:36 | 12:58:36 | 13:03:36 | 13:08:36 | 13:13:36 | 13:18:36 | 13:23:36 | 13:28:36 | 13:33:36 | 13:38:36 | 13:43:36 | 13:48:36 | 13:53:36 | 13:58:36 | 14:03:36 |
Atvykimo laikas | 13:38:00 | 12:18:00 | 12:29:00 | 12:20:00 | 12:29:00 | 12:29:00 | 12:35:00 | 12:47:00 | 12:43:00 | 12:49:00 | 12:52:00 | 12:59:00 | 13:04:00 | 13:17:00 | 13:17:00 | 13:22:00 | 13:36:00 | 13:38:00 | 13:32:00 | 13:39:00 | 13:39:00 | 14:15:00 | 14:12:00 | 14:09:00 | 14:14:00 |
Pavėluota minučių | 94 | 9 | 15 | 1 | 5 | 0 | 1 | 8 | -1 | 0 | -2 | 0 | 0 | 8 | 3 | 3 | 12 | 9 | -2 | 0 | -5 | 26 | 18 | 10 | 10 |
Skiriama baudos taškų už min. | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 60 | 20 | 60 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 60 | 20 | 60 | 20 | 20 | 20 | 20 |
Viso baudos taškų | 1880 | 180 | 300 | 20 | 100 | 0 | 20 | 160 | 60 | 0 | 120 | 0 | 0 | 160 | 60 | 60 | 240 | 180 | 120 | 0 | 300 | 520 | 360 | 200 | 200 |
Finišas | 13:15:40 | 13:20:40 | 13:25:40 | 13:30:40 | 13:35:40 | 13:40:40 | 13:45:40 | 13:50:40 | 13:55:40 | 14:00:40 | 14:05:40 | 14:10:40 | 14:15:40 | 14:20:40 | 14:25:40 | 14:30:40 | 14:35:40 | 14:40:40 | 14:45:40 | 14:50:40 | 14:55:40 | 15:00:40 | 15:05:40 | 15:10:40 | 15:15:40 |
Atvykimo laikas | 14:48:00 | 14:26:00 | 13:41:00 | 14:13:00 | 13:54:00 | 14:07:00 | 14:35:00 | 14:06:00 | 14:25:00 | 14:16:00 | 14:44:00 | 14:34:00 | 14:31:00 | 14:51:00 | 14:52:00 | 14:56:00 | 14:48:00 | 15:12:00 | 14:45:00 | 15:32:00 | 15:05:00 | ||||
Pavėluota minučių | 92 | 135 | 60 | 10 | 37 | 13 | 21 | 44 | 10 | 24 | 10 | 33 | 18 | 10 | 25 | 21 | 20 | 7 | 26 | 135 | -11 | 135 | 135 | 21 | -11 |
Skiriama baudos taškų už min. | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 60 | 20 | 20 | 20 | 60 |
Viso baudos taškų | 1840 | 2700 | 1200 | 200 | 740 | 260 | 420 | 880 | 200 | 480 | 200 | 660 | 360 | 200 | 500 | 420 | 400 | 140 | 520 | 2700 | 660 | 2700 | 2700 | 420 | 660 |
Bendras baudos taškų skaičius | 3720 | 2880 | 1500 | 220 | 840 | 260 | 440 | 1040 | 260 | 480 | 320 | 660 | 360 | 360 | 560 | 480 | 640 | 320 | 640 | 2700 | 960 | 3220 | 3060 | 620 | 860 |
Bendras rezultatas
Baudos taškai | |||||||||
Vieta | Starto Nr. | Ralis | Slalomas | Geografinis testas | Medicina ir KET | Azimutas | Atstumas | Brasta | VISO |
1 | 17 | 220 | 28 | 300 | 30 | 6 | 24 | 17 | 625 |
2 | 8 | 260 | 17 | 280 | 30 | 30 | 26 | 26 | 669 |
3 | 0 | 260 | 34 | 200 | 100 | 60 | 0 | 73 | 727 |
4 | 16 | 320 | 11 | 350 | 30 | 33 | 26 | 5 | 775 |
5 | 77 | 480 | 36 | 150 | 30 | 0 | 31 | 68 | 795 |
6 | 12 | 360 | 44 | 190 | 50 | 30 | 120 | 46 | 840 |
7 | 18 | 320 | 5 | 240 | 70 | 0 | 120 | 99 | 854 |
8 | 32 | 360 | 23 | 320 | 50 | 45 | 56 | 28 | 882 |
9 | 55 | 480 | 8 | 290 | 50 | 0 | 16 | 82 | 926 |
10 | 66 | 640 | 23 | 160 | 20 | 105 | 6 | 23 | 977 |
11 | 13 | 560 | 0 | 290 | 40 | 75 | 74 | 26 | 1065 |
12 | 75 | 640 | 21 | 230 | 50 | 0 | 74 | 71 | 1086 |
13 | 4 | 620 | 30 | 360 | 10 | 0 | 74 | 9 | 1103 |
14 | 44 | 960 | 5 | 100 | 50 | 0 | 16 | 15 | 1146 |
15 | 2 | 440 | 66 | 200 | 30 | 120 | 120 | 224 | 1200 |
16 | 69 | 660 | 16 | 360 | 80 | 120 | 24 | 52 | 1312 |
17 | 99 | 840 | 99 | 260 | 70 | 9 | 14 | 97 | 1389 |
18 | 3 | 1040 | 76 | 300 | 110 | 30 | 74 | 37 | 1667 |
19 | 7 | 860 | 3 | 330 | 40 | 120 | 120 | 250 | 1723 |
20 | 33 | 1500 | 12 | 330 | 130 | 0 | 120 | 10 | 2102 |
21 | 1 | 2700 | 19 | 110 | 50 | 6 | 120 | 38 | 3043 |
22 | 9 | 2880 | 56 | 230 | 50 | 120 | 120 | 250 | 3706 |
23 | 6 | 3060 | 17 | 270 | 40 | 120 | 120 | 250 | 3877 |
24 | 11 | 3220 | 8 | 330 | 120 | 120 | 120 | 250 | 4168 |
25 | 5 | 3720 | 34 | 200 | 50 | 120 | 120 | 46 | 4290 |
ORIENTACINIO RALIO „CITRINOS RUDUO 2006“ NUOSTATAI
2006 10 14
Krakės
1. Visoje trasoje laikytis kelių eismo taisyklių (KET) reikalavimų ir važiuoti įjungtomis artimųjų žibintų šviesomis. Už teisėjų pastebėtą šio punkto pažeidimą skiriama 60 baudos taškų (b.t.)
2. Laiko kontrolės (LK) punkte laikas fiksuojamas sustojus prieš LK ženklą kortelės padavimo momentu arba pravažiavus LK ženklą 1-os minutės tikslumu (sekundės atmetamos). Už kiekvieną pavėluotą minutę (lyginant su kontroliniu laiku) skiriama 20 b.t., bet ne daugiau kaip 400 b.t. Už 1-ną paskubėtą minutę baudos taškai neskiriami, o už kiekvieną sekančią- 60 b.t.
3. Trasoje galimi slapti (neskelbti) kontroliniai punktai (SKP).
4. Vėluojančių dalyvių teisėjai trasoje laukia 20min po paskutinio pagal grafiką turėjusio atvykti ekipažo.
5. Ekipažui neatsižymėjus per nustatytą laiką kuriame nors LK arba pametus dalyvio kortelę, laikoma, jog ekipažas trasos nebaigė ir iš varžybų iškrenta.
6. Legendoje nepažymėtose sankryžose ar kitose vietose, trasos kryptis visada eina pagrindinio kelio kryptimi
7. PR- papildomos rungtys. Svarbi pastaba- rungtyse, kur atsakymus rašo patys dalyviai- jokie taisymai negalimi. Taisytas atsakymas neužskaitomas. Bet kurio PR neatlikimas arba neužskaitymas lygus pusantro blogiausio rezultato toje rungtyje.
PAPILDOMOS RUNGTYS (PR)
PR-1 Slalomas
Ekipažas automobiliu įveikia trasą pagal duotą schemą. Nepertraukiama linija- važiavimas priekiu, punktyrinė- važiavimas atbulomis. Kiekviena sugaišta sekundė- 1 b.t., kiekvienas kliūties palietimas, bazės neįvykdymas- 5 b.t. Pravažiavus trasą ne pagal schemą ar nepravažiavus per tam skirtą laiką- rungties laikas lygus pusantro blogiausio rezultato šioje rungtyje.
PR-2 Aklas slalomas
Taisyklės tos pačios kaip ir slalomo, tik vairuotojui prieš startą užrišamos akys. Šturmanas vadovauja vairuotojui žodžiais (pageidautina cenzūriniais). Šturmanui liesti vairą draudžiama. Už kiekvieną šturmano prisilietimą prie vairo- 30 b.t., Vairuotojui atsirišus akis laikoma, kad ekipažas rungties neatliko.
PR-3 Erudicijos geografinis testas
Ekipažas gauna žemėlapį su 25 numeriais pažymėtais miestais. Žemėlapyje reikia įrašyti reikiamą miesto pavadinimą prie tam tikro numerio. Taisymai draudžiami. Testas atliekamas teisėjų akivaizdoje 5 minutes. Naudotis žemėlapiais bei pašalinių asmenų pagalba draudžiama. Už šio nurodymo pažeidimą- 60 b.t., už kiekvieną neteisingą atsakymą- 10 b.t.
PR-4 Medicinos ir KET testas
Ekipažas gauna testą (pagal KET) su 10 klausimų iš medicinos bei 10 klausimų iš KET ir pažymi teisingus atsakymus. Testas atliekamas teisėjų akivaizdoje 4 minutes. Naudotis literatūra bei pašalinių asmenų pagalba draudžiama. Už šio nurodymo pažeidimą- 60 b.t., už kiekvieną neteisingai atsakytą klausimą- 10 b.t.
PR-5 Vaizdo legenda
Ekipažas važiuoja pagal nuotraukas, t.y. važiuoja taip, kad iš automobilio matytųsi nuotraukose užfiksuoti vaizdai.
PR-6 Azimutas
Nuo sankryžos nustatyti azimutą į bažnyčios bokštą. Leistina paklaida- 5 laipsniai, už kiekvieną sekantį paklaidos laipsnį- 3 b.t., bet ne daugiau 120 b.t.
PR-7 Vizualus atstumo nustatymas
„Iš akies“ nustatyti atstumą nuo griuvėsių iki Krakių bažnyčios. Leistina paklaida - 100 metrų. Už kiekvienus sekančius paklaidos 10 metrų- 1 b.t., bet ne daugiau 120 b.t.
PR-8 „Pelkė“
Po starto šturmanas ir keleiviai lentomis nutiesia kelią per tariamą pelkę, o vairuotojas važiuoja lentomis. Bent vienam ratui nukritus (užfiksuoja teisėjas) reikia užvažiuoti atgal (ne į priekį- už tai 60 b.t.) ant lentų ir tęsti kelionę toliau, kol pasiekiamas finišas. Finišas fiksuojamas tada, kai automobilis visu korpusu kirto finišo liniją ir ekipažas lentas grąžino į prieš startą buvusią vietą. 1-na sugaišta sekundė- 1 b.t.
PR-9 „Brasta“
Ekipažas, privažiavęs brastą žyminčią liniją, išjungia variklį. Po starto šturmanas ir keleiviai apibėga į kitą brastos krantą tilteliu, permeta virvę vairuotojui, šis pririša virvę prie automobilio ir automobilis turi būti pertrauktas į kitą brastos pusę. Kiekvienas brastą žyminčios linijos peržengimas- 10 b.t., kiekvienas ištisinis brastos perėjimas- 100 b.t. Laikas fiksuojamas, kai visi dalyviai ir automobilis visu korpusu yra kitoje brastos pusėje: 1 sugaišta sekundė- 1 b.t