2006 m. spalio 14 d. įvyko pirmasis Lietuvos "Citroën" klubo "Citrina"

organizuotas pramoginis orientacinis ralis Krakių apylinkėmis (Kėdainių  raj.)

 

 

Ralyje startavo 25 ekipažai, finišavo 21.

4 ekipažai labai labai, laaaabai labai... vėlavo :).

 

Viskas buvo taip:

 

Kaip ir buvo tartasi - pirmoji dalyvių susitikimo vieta - Lukoilo degalinė už Kauno Klaipėdos link, iš kur visi drauge

važiavo į starto vietą - Kėdainių aerodromą.

 

Pasiklydę, kažkur prie Kėdainių :).

 

Aerodromo link.

 

Išrikiuoti "bolidai"

 

Hario ekipažas

 

Alfa Romeo klubo atstovai,

 

 svečiai iš Audi klubo ir Renault klubo atstovas.

 

Vieno iš Peugeot klubo bolidų maskuotė :))).

 

Dalyvių registracija, legendų ir startinių numerių dalybos.

 

O mes, vat, būsime dvylikti :P.

 

Slalomo trasos aptarimas.

 

Šiaip.. - gražūs žmonės ir gražūs automobiliai.

 

 

Vyksta legendų nagrinėjimas...

 

Kovingi ir pilni ryžto nugalėti veidai.

 

Reklaminė 69'ojo ekipažo fotosesija.

 

Teisėjai Yoshis, Dalia ...

 

... ir Flyner.

 

Pit stop??? Ar kai kurios komandos ėmėsi taktinių gudrybių ???

 

 

Dėja ne, tai tik prakiurusių ratų permontavimo procedūros :(.

 

Startą duoda teisėjas Artė.

 

Startavo pernai metų Alfa ralio nugalėtojas Rimvis, bolido numeris 00.

 

Dalyvių ir teisėjo Artės pasitarimas prie starto linijos.

 

Į starto liniją atvažiuoja bolidas Nr.69 ir panaudoja slaptą ginklą, "D&J", kad teisėjas Artė nepastebėtų

ant priekinės ašies sumontuoto KET reikalavimus pažeidžiančio rato.

 

Kelias: T sankryža.

Šturmanas: Pravy, devenosta, gazas dugnas, rankinis....

Vairuotojas: Nu nu.... gal dar ir atbulinis ???

 

O čia tai kaip pasakoje - į dešinę suksi, nuogas liksi, į kairę suksi galą gausi,

tiesiai važiuosi, vis tiek gaidyyys bus :)))).

 

Graži ta mūsų Lietuvėlė, ir pakelės dyzelino "zapravkių" pilnos.

 

O dabar full speed... to jama, to kanava - tikras citroeniškas keliukas.

 

Ale tie keliukai, pilni netikėtumų... pasiryžusių jus pajamti !

 

- Pareigūne Xamenko, radaras nepelenguoja :(.

- Laisvai pareigūne Makleravičiau, jamsiu krūtine...

 

- Ir aš, ir aš krūtine noriu jamti... Klink klink.

 

A jo majo... prisispeedinom ???

 

- Pareigūnas Xamenko. Prašome išlipti iš automobilio, iškraustyti kišenes, atiduoti saldaines

ir užpildyti kaltės prisipažinimo blanką...

 

- Mentai... (pyyyyp). Žinok kurioje vietoje ta kaltė mažesnė ???

 

Nepasitenkinęs korupcinėmis saldainėmis, pareigūnas Xamenko

iš 69 ekipažo reikalavo itin nepadorių dalykų... (Cenzūra)

 

Kova vyksta toliau.

Ralis nebūtų ralis, jei kelyje netykotų kitokie pavojai, žymiai pavojingesni nei kaukėtų

persirengėlių išdaigos.

 

Tai ne tai apie ką jus pagalvojote. Šios merginos jus nori tik perspėti !!!

 

Apie ką perspėti ???

 

Wou !!! Gronholmas ???

 

Deja ne.... Tai nelaimę ištikusio vieno iš ralio dalyvių bolidas.

 

Bet Lietuva nuostabi šalis. Čia ne tik saliarkos užpils, bet, reikalui esant, ir iš griovio ištrauks :).

 

O tas 69'as, tai kaip vaiduoklis... Jo visur pilna. Hrrr....

 

Tai tiesiog priminimas - šį kartą kelias veda šalia. Vairuotojau, būk budrus ir laikykis KET.

 

Krakių miestelis, buvo užburtas ratas daugeliui ekipažų. Turbūt per pusmetį jame nebūna tiek automobilių (ne vokiškų)

kiek jų sukinėjosi ralio dienos popietę :))))).

 

Orientyras paguodai :).

 

Ekipažai turėjo labai puikią progą susipažinti su atsinaujinusiomis, senosiomis ir griūvančiosiomis Krakėmis.

 

Bekelė. Per žemas "bolidas" :).

 

Ir pagaliau finišo tiesioji.

 

69 danguje... Deja, tai dar tik "brastos" užduotis.

 

12'as dirba preciziškai.

 

44... A mumi, kad ir tikrą balą - muilinės neskęsta. Cha cha cha....

 

Iš "pelkės" bandys išbristi sportiškasis alfistų bolidas.

 

Į audi užsimaskavęs Peugeot klubo ekipažas Nr. 17, tik galėjo nujausti, kad tai jų

paskutiniai metrai į pergalę.

 

Nulis nulis, bet taip ir nepriartėjo Mėnulis.

 

 

Nelengvas šturmano darbas :(.

 

...

 

Truputi į kairę, truputi į dešinę....

 

- A jau? Ėėė... jomajo slyyyystu....

 

- Joūūū, opąąąą. Eikš pas mane, pupuliuk :).

 

Teisėja Dalia.

- Ėėė. Ūūū.

 

Nesijaudinam. Vandeniuko.

 

Su Peugeot būt "mišios" buvę :))))

 

Actyvai balos lygi kelių :).

 

Ir pagaliau - vaizdinga Viktoro malūno aplinka,

 

bekelių iškamuoti "bolidai" gali sau ramiai pagulėti, o dalyviai pabendrauti.

 

Osamma Furioladennas su "haremu" ir Renën KengX.

 

O štai ir visiems varžybų "učastniegams" skirta gira ir niam niam šiupinys.

 

- Eij eij.. "učastniegai", bent jau lėkštutes išlaižyti man palikite.

 

Kuklios apdovanojimų akimirkos.

 

1 vieta - su OOOO užsimaskavę katinėliai Nr. 17

2 vieta - tikri OOOO fanai Nr. 8

3 vieta - Citrina - Rimvis Nr. 00

 

 

Ralio rezultatų lentelės:

 

Slalomas

 

Vieta Starto nr. Laikas Baudos taškai Papildomi BT Viso
1 7 00:01:32 3   3
2 18 00:01:34 5   5
3 44 00:01:29   5 5
4 11 00:01:32 3 5 8
5 55 00:01:37 8   8
6 16 00:01:40 11   11
7 33 00:01:41 12   12
8 69 00:01:40 11 5 16
9 6 00:01:41 12 5 17
10 8 00:01:46 17   17
11 1 00:01:48 19   19
12 75 00:01:45 16 5 21
13 32 00:01:52 23   23
14 66 00:01:52 23   23
15 17 00:01:57 28   28
16 4 00:01:59 30   30
17 5 00:01:58 29 5 34
18 0 00:01:58 29 5 34
19 77 00:02:05 36   36
20 12 00:02:13 44   44
21 9 00:02:25 56   56
22 2 00:02:30 61 5 66
23 13 00:02:37 68 5 73
24 3 00:02:45 76   76
25 99 00:02:58 89 10 99

 

 

Geografinis testas

 

Vieta Starto Nr Klaidingų atsakymų Papildomi BT Baudos taškai
1 44 10   100
2 1 11   110
3 77 15   150
4 66 16   160
5 12 19   190
6 5 20   200
7 0 20   200
8 2 20   200
9 9 23   230
10 75 23   230
11 18 24   240
12 99 26   260
13 6 27   270
14 8 28   280
15 55 29   290
16 13 29   290
17 17 30   300
18 3 30   300
19 32 32   320
20 33 33   330
21 11 33   330
22 7 33   330
23 16 35   350
24 69 36   360
25 4 36   360

 

Medicina ir KET

    Klaidingi atsakymai    
Vieta Starto Nr Medicinos testas KET testas Papildomi BT Baudos taškai
1 4 0 1   10
2 66 1 1   20
3 17 2 1   30
4 2 0 3   30
5 8 2 1   30
6 16 2 1   30
7 77 0 3   30
8 13 2 2   40
9 6 1 3   40
10 7 1 3   40
11 5 3 2   50
12 9 1 4   50
13 55 2 3   50
14 12 2 3   50
15 32 4 1   50
16 75 3 2   50
17 1 3 2   50
18 44 2 3   50
19 99 3 4   70
20 18 4 3   70
21 69 1 7   80
22 0 2 8   100
23 3 8 3   110
24 11 9 3   120
25 33 7 6   130

 

Azimuto nustatymas (teisingas atsakymas 20)

Starto Nr Azimutas Nuokrypis Baudos taškai
33 24 0 0
55 15 0 0
77 15 0 0
18 18 0 0
75 25 0 0
44 24 0 0
4 15 0 0
17 13 2 6
1 13 2 6
99 28 3 9
3 35 10 30
8 5 10 30
12 5 10 30
16 4 11 33
32 0 15 45
0 45 20 60
13 50 25 75
66 60 35 105
5 100 75 120
9 100 75 120
2 100 75 120
69 350 325 120
11 100 75 120
6 100 75 120
7 100 75 120

 

Atstumo nustatymas (teisingas atsakymas 2160 m)

Vieta Starto Nr Atstumas Nuokrypis Baudos taškai
1 0 2200 0 0
2 66 2000 60 6
3 99 2400 140 14
4 55 1900 160 16
5 44 1900 160 16
6 17 2500 240 24
7 69 2500 240 24
8 8 1800 260 26
9 16 1800 260 26
10 77 1750 310 31
11 32 1500 560 56
12 3 3000 740 74
13 13 3000 740 74
14 75 3000 740 74
15 4 3000 740 74
16 5   2060 120
17 9   2060 120
18 33   2060 120
19 2   2060 120
20 12 3500 1240 120
21 18 3800 1540 120
22 1 600 1460 120
23 11   2060 120
24 6   2060 120
25 7   2060 120

 

Brastos rungtis

Vieta Starto nr. Laikas Baudos taškai Papildomi BT Viso
1 16 00:00:40 5   5
2 4 00:00:44 9   9
3 33 00:00:35   10 10
4 44 00:00:50 15   15
5 66 00:00:58 23   23
6 13 00:00:51 16 10 26
7 8 00:01:01 26   26
8 17 00:01:02 27   27
9 32 00:00:53 18 10 28
10 3 00:01:02 27 10 37
11 1 00:01:03 28 10 38
12 5 00:01:01 26 20 46
13 12 00:01:21 46   46
14 69 00:01:17 42 10 52
15 77 00:01:23 48 20 68
16 75 00:01:36 61 10 71
17 0 00:01:38 63 10 73
18 55 00:01:47 72 10 82
19 99 00:01:42 67 30 97
20 18 00:01:54 79 20 99
21 2 00:03:39 184 40 224
22 9 00:04:45 250   250
23 11 00:04:45 250   250
24 6 00:04:45 250   250
25 7 00:04:45 250   250

 

Ralis

  Komandos starto numeris                                                
  5 9 33 17 99 0 2 3 8 55 16 69 12 32 13 77 66 18 75 1 44 11 6 4 7
Startas 11:35:00 11:40:00 11:45:00 11:50:00 11:55:00 12:00:00 12:05:00 12:10:00 12:15:00 12:20:00 12:25:00 12:30:00 12:35:00 12:40:00 12:45:00 12:50:00 12:55:00 13:00:00 13:05:00 13:10:00 13:15:00 13:20:00 13:25:00 13:30:00 13:35:00
1 sustojimas 12:03:36 12:08:36 12:13:36 12:18:36 12:23:36 12:28:36 12:33:36 12:38:36 12:43:36 12:48:36 12:53:36 12:58:36 13:03:36 13:08:36 13:13:36 13:18:36 13:23:36 13:28:36 13:33:36 13:38:36 13:43:36 13:48:36 13:53:36 13:58:36 14:03:36
                                                   
Atvykimo laikas 13:38:00 12:18:00 12:29:00 12:20:00 12:29:00 12:29:00 12:35:00 12:47:00 12:43:00 12:49:00 12:52:00 12:59:00 13:04:00 13:17:00 13:17:00 13:22:00 13:36:00 13:38:00 13:32:00 13:39:00 13:39:00 14:15:00 14:12:00 14:09:00 14:14:00
Pavėluota minučių 94 9 15 1 5 0 1 8 -1 0 -2 0 0 8 3 3 12 9 -2 0 -5 26 18 10 10
Skiriama baudos taškų už min. 20 20 20 20 20 20 20 20 60 20 60 20 20 20 20 20 20 20 60 20 60 20 20 20 20
Viso baudos taškų 1880 180 300 20 100 0 20 160 60 0 120 0 0 160 60 60 240 180 120 0 300 520 360 200 200
                                                   
Finišas 13:15:40 13:20:40 13:25:40 13:30:40 13:35:40 13:40:40 13:45:40 13:50:40 13:55:40 14:00:40 14:05:40 14:10:40 14:15:40 14:20:40 14:25:40 14:30:40 14:35:40 14:40:40 14:45:40 14:50:40 14:55:40 15:00:40 15:05:40 15:10:40 15:15:40
                                                   
Atvykimo laikas 14:48:00   14:26:00 13:41:00 14:13:00 13:54:00 14:07:00 14:35:00 14:06:00 14:25:00 14:16:00 14:44:00 14:34:00 14:31:00 14:51:00 14:52:00 14:56:00 14:48:00 15:12:00   14:45:00     15:32:00 15:05:00
Pavėluota minučių 92 135 60 10 37 13 21 44 10 24 10 33 18 10 25 21 20 7 26 135 -11 135 135 21 -11
Skiriama baudos taškų už min. 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 60 20 20 20 60
Viso baudos taškų 1840 2700 1200 200 740 260 420 880 200 480 200 660 360 200 500 420 400 140 520 2700 660 2700 2700 420 660
                                                   
Bendras baudos taškų skaičius 3720 2880 1500 220 840 260 440 1040 260 480 320 660 360 360 560 480 640 320 640 2700 960 3220 3060 620 860

 

Bendras rezultatas

    Baudos taškai
Vieta Starto Nr. Ralis Slalomas Geografinis testas Medicina ir KET Azimutas Atstumas Brasta VISO
1 17 220 28 300 30 6 24 17 625
2 8 260 17 280 30 30 26 26 669
3 0 260 34 200 100 60 0 73 727
4 16 320 11 350 30 33 26 5 775
5 77 480 36 150 30 0 31 68 795
6 12 360 44 190 50 30 120 46 840
7 18 320 5 240 70 0 120 99 854
8 32 360 23 320 50 45 56 28 882
9 55 480 8 290 50 0 16 82 926
10 66 640 23 160 20 105 6 23 977
11 13 560 0 290 40 75 74 26 1065
12 75 640 21 230 50 0 74 71 1086
13 4 620 30 360 10 0 74 9 1103
14 44 960 5 100 50 0 16 15 1146
15 2 440 66 200 30 120 120 224 1200
16 69 660 16 360 80 120 24 52 1312
17 99 840 99 260 70 9 14 97 1389
18 3 1040 76 300 110 30 74 37 1667
19 7 860 3 330 40 120 120 250 1723
20 33 1500 12 330 130 0 120 10 2102
21 1 2700 19 110 50 6 120 38 3043
22 9 2880 56 230 50 120 120 250 3706
23 6 3060 17 270 40 120 120 250 3877
24 11 3220 8 330 120 120 120 250 4168
25 5 3720 34 200 50 120 120 46 4290

 

ORIENTACINIO RALIO „CITRINOS RUDUO 2006“ NUOSTATAI

 

2006 10 14

Krakės

 

1.    Visoje trasoje laikytis kelių eismo taisyklių (KET) reikalavimų ir važiuoti įjungtomis artimųjų žibintų šviesomis. Už teisėjų pastebėtą šio punkto pažeidimą skiriama 60 baudos taškų (b.t.)

2.    Laiko kontrolės (LK) punkte laikas fiksuojamas sustojus prieš LK ženklą kortelės padavimo momentu arba pravažiavus LK ženklą 1-os minutės tikslumu (sekundės atmetamos). Už kiekvieną pavėluotą minutę (lyginant su kontroliniu laiku) skiriama 20 b.t., bet ne daugiau kaip 400 b.t. Už 1-ną paskubėtą minutę baudos taškai neskiriami, o už kiekvieną sekančią- 60 b.t.

3.    Trasoje galimi slapti (neskelbti) kontroliniai punktai (SKP).

4.    Vėluojančių dalyvių teisėjai trasoje laukia 20min po paskutinio pagal grafiką turėjusio atvykti ekipažo.

5.    Ekipažui neatsižymėjus per nustatytą laiką kuriame nors LK arba pametus dalyvio kortelę, laikoma, jog ekipažas trasos nebaigė ir iš varžybų iškrenta.

6.    Legendoje nepažymėtose sankryžose ar kitose vietose, trasos kryptis visada eina pagrindinio kelio kryptimi

7.    PR- papildomos rungtys. Svarbi pastaba- rungtyse, kur atsakymus rašo patys dalyviai- jokie taisymai negalimi. Taisytas atsakymas neužskaitomas. Bet kurio PR neatlikimas arba neužskaitymas lygus pusantro blogiausio rezultato toje rungtyje.


 

PAPILDOMOS RUNGTYS (PR)

 

PR-1 Slalomas

Ekipažas automobiliu įveikia trasą pagal duotą schemą. Nepertraukiama linija- važiavimas priekiu, punktyrinė- važiavimas atbulomis. Kiekviena sugaišta sekundė- 1 b.t., kiekvienas kliūties palietimas, bazės neįvykdymas- 5 b.t. Pravažiavus trasą ne pagal schemą ar nepravažiavus per tam skirtą laiką- rungties laikas lygus pusantro blogiausio rezultato šioje rungtyje.

 

PR-2 Aklas slalomas

Taisyklės tos pačios kaip ir slalomo, tik vairuotojui prieš startą užrišamos akys. Šturmanas vadovauja vairuotojui žodžiais (pageidautina cenzūriniais). Šturmanui liesti vairą draudžiama. Už kiekvieną šturmano prisilietimą prie vairo- 30 b.t., Vairuotojui atsirišus akis laikoma, kad ekipažas rungties neatliko.

 

PR-3 Erudicijos geografinis testas

Ekipažas gauna žemėlapį su 25 numeriais pažymėtais miestais. Žemėlapyje reikia įrašyti reikiamą miesto pavadinimą prie tam tikro numerio. Taisymai draudžiami. Testas atliekamas teisėjų akivaizdoje 5 minutes. Naudotis žemėlapiais bei pašalinių asmenų pagalba draudžiama. Už šio nurodymo pažeidimą- 60 b.t., už kiekvieną neteisingą atsakymą- 10 b.t.

 

PR-4 Medicinos ir KET testas

Ekipažas gauna testą (pagal KET) su 10 klausimų iš medicinos bei 10 klausimų iš KET ir pažymi teisingus atsakymus. Testas atliekamas teisėjų akivaizdoje 4 minutes. Naudotis literatūra bei pašalinių asmenų pagalba draudžiama. Už šio nurodymo pažeidimą- 60 b.t., už kiekvieną neteisingai atsakytą klausimą- 10 b.t.

 

PR-5 Vaizdo legenda

Ekipažas važiuoja pagal nuotraukas, t.y. važiuoja taip, kad iš automobilio matytųsi nuotraukose užfiksuoti vaizdai.

 

PR-6 Azimutas

Nuo sankryžos nustatyti azimutą į bažnyčios bokštą. Leistina paklaida- 5 laipsniai, už kiekvieną sekantį paklaidos laipsnį- 3 b.t., bet ne daugiau 120 b.t.

 

PR-7 Vizualus atstumo nustatymas

„Iš akies“ nustatyti atstumą nuo griuvėsių iki Krakių bažnyčios. Leistina paklaida - 100 metrų. Už kiekvienus sekančius paklaidos 10 metrų- 1 b.t., bet ne daugiau 120 b.t.

 

PR-8 „Pelkė“

Po starto šturmanas ir keleiviai lentomis nutiesia kelią per tariamą pelkę, o vairuotojas važiuoja lentomis. Bent vienam ratui nukritus (užfiksuoja teisėjas) reikia užvažiuoti atgal (ne į priekį- už tai 60 b.t.) ant lentų ir tęsti kelionę toliau, kol pasiekiamas finišas. Finišas fiksuojamas tada, kai automobilis visu korpusu kirto finišo liniją ir ekipažas lentas grąžino į prieš startą buvusią vietą. 1-na sugaišta sekundė- 1 b.t.

 

PR-9 „Brasta“

Ekipažas, privažiavęs brastą žyminčią liniją, išjungia variklį. Po starto šturmanas ir keleiviai apibėga į kitą brastos krantą tilteliu, permeta virvę vairuotojui, šis pririša virvę prie automobilio ir automobilis turi būti pertrauktas į kitą brastos pusę. Kiekvienas brastą žyminčios linijos peržengimas- 10 b.t., kiekvienas ištisinis brastos perėjimas- 100 b.t. Laikas fiksuojamas, kai visi dalyviai ir automobilis visu korpusu yra kitoje brastos pusėje: 1 sugaišta sekundė- 1 b.t