Arte&Xminde jama Europą 2007.01.21-27

Ekspedicijos tikslas - ištirti Artei reikalingų žemės ūkio padargų pasiūlą Prancūzijos

regionuose (Šompanė, Aisenas ir Oisas) į šiaurės rytus nuo Paryžiaus.

 

Pasinaudodami šiuolaikinėm navigacinėm priemonėm GPS (programa iGO), į priekį

pasirinkome trumpiausią kelią kuris mus iki Prancūzijos miesto Reinso nuvedė per Lenkiją (Suvalkai, Elkas, Olštynas, Poznanė ir Frankfurtas ant Oderio), Vokietiją (Berlynas, Hanoveris, kitų miestų nepamenu), Belgija palei Liuksembūrgą ir mažą prancūzišką miestelį, netoli Belgijos sienos, kur ir praleidome antrąją kelionės naktį (pirmoji naktis buvo Hotel500 prie Poznanės) viešbučių tinklo Marmotte kukliame kambarėlyje.

 

Belgijos autobano aikštelėje. Kas Belgijoje įsimintina, tai, kad visos automagistralės apšviestos.

 

Prancūziškas miestelis prie Belgijos

 

Netikėtas vaizdelis klaidžiojant Prancūzijos kaimo keliukais.

 

Štai tas poulvezateur automotorize, ko mes ir ieškojome. Tik šis modelis Artei netiko.

 

Beveik Citroen :))).

 

Kabinoje kaip lėktuve.

 

Toliau kaimo keliais beklaidžiojant...

 

Čia "nuliovas" purkštuvas,

 

O šis Matrod M44D Artei krito į akį :).

 

Iš peties darbavomės 4 dienas, kasdiena susukdami 300-500 km ir aplankydami 3-4 žemės ūkio technikos aptarnavimo ir pardavimo įmones. Mūsų kelionės geografija buvo labai netoli Paryžiaus, todėl negalėjome savęs nuskriausti neaplankę jo.

 

Artė Aleksandro tilto fone.

 

Taip įsiamžinti - kiekvieno tikro citrofano garbės reikalas :).

 

Xmindė Karo Akademijos fone

 

Už Artės raudonas malūnas ;).

 

Visas Paryžius po Artės XMo ratais.

 

 

Monmartre... su XMu

 

Čia taip pat unikalūs kadrai - važiuojančius C6 matėme nedaug, du iš jų Vokietijoje, vienas pats nulėkė, kitą tralas nuvežė, du C6 matėme viename ir tame pačiame Prancūzijos miestelyje, kas mums buvo itin keista ir vieną beveik gulintį tamsiame Paryžiaus centro užkampyje.

Apie automobilinę Europos pusę labai objektyviai sunku būtų šnekėti, nes citroeniškas filtras regos sistemoje savo įtaką daro, bet bendrais bruožais, tai kas kliudė žvilgsnį, galima papasakoti - Vokietijoje dominuoja jų gamybos auto, tačiau gan populiarus Citroen C4 coupe, tai pastebėjome ir Prancuzijoje, matyt WRC įvaizdis savo daro :). Labai daug Xsara Picasso ir paprastų Xsarų. Xantijos tai ko gero kaip pas mus passatai ir audi bulkos, Prancuzijoje net C5 tiek kiek Xantijų nematėme. Golfus Prancūzijoje nuneša labai stipri PSA ir Renault kategorija - 207, 307 ir Megane su Clio. Jau šito gero tai ten lyg sočiais, net nebeatrenku kuris 207, o kuris 307 :))). Beje - ZXų taip pat daug, net stebėtinai daug. Sutikom ir kokį gerą desietką XMų, pagrinde visi I kartos. Matėm du CXus, veinas baltas baltas su juodu juodu vairuotoju Paryžiuje, o kitą miesteliokyje privačiame kieme. Taip pat prasilenkėme su keletu 2CV. LNA taip pat dar nenurašytas modelis. BXai - taip pat kasdienis vaizdas, nėra daug, bet matomi kasdiena. C4 Picasso dar retas automobilis, matėme gal kokius tris per visą kelionę, neskaitant pardavimo salono, kur apžiūrėjome C6 2.2 biturbo HDi su mechanine greičių dėže (41 000 Eu). Kartais šmestelėdavo vienas kitas AXiukas ir Saxiukas. Apie C3 ir C2 - tai bendra pilka masė, ir C1 važinėja. Tai taip atrodo valstietiškoji Prancuzijos pusė. Bet turiu pabrėžti, kad tai kas aprašyta yra tie rajonai kur mes važinėjome ir nauji automobiliai daugiausia didesniuose miesteliuose, o kaimeliuose autoūkis ne ką įspūdingesnis nei bendrai Lietuvoje ;).

Paryžiuje vaizdas kitoks - čia jau žymiai daugiau vokiškų auto, tačiau made in Japan nelabai už akies kliuvo, nors vienas iš ŽŪ technikos prekeivių važinėjo su Toyota kamščiatraukiu :))), kitas su Toyota Prius...

 

Tai tiek žinių iš ten ;).