2006 metų sausio 21 d. UAB VEHO klubo "Citrina"

nariams suorganizavo išskirtinį naujojo C6

pristatymą

 

 

Kauniečiams šaltas (-18) ir ankstyvas (9.30) rytas prasidėjo kelione į Vilnių.

 

Aurimo Juodulys

 

 Štai ir ilgai lauktas C6

 

Sveikinamasis UAB VEHO direktoriaus žodis ...

 

 .. ir techninio eksperto Marijono išsami paskaita apie C6 technines subtilybes.

 

O tuo metu...

 

... mūsų "neįkainuojami" senukai aikštelėje prie VEHO salono kentė -16 laipsnių šaltį.

 

 

Marijono paskaita buvo išties įdomi...

 

... nors ne visoms tie techniniai dalykai įdomūs :) - tuo metu šviesiaplaukės matavosi C6, ...

 

... o paparaciai fotografavo jas :)))).

 

Pasibaigus techniniam naujojo "limuzino" pristatymui, pasivaišinus prancūzišku vynu ir užkandžiais,

pristatymo dalyviai išklausė kolegos Grumlino paruoštą paskaitą ...

... apie Citroën šlovingąją praeitį.

 

Pasibaigus teorinei renginio daliai, ėmėmės praktiškai įvertinti

naująjį Citroën gaminį:

 

Jonas su Lynčų jau kažką ardo.

 

Marčius fotografuoja, o Edgis bando tilpti :).

 

Elzei vietos užtenka, o Yoshiui ir bagažinėje gerai :). Ir vėl šviesiaplaukės?

 

Xmindė, papasakojęs Elzei apie galinės sėdynės privalumus (o gal ir apie privalumus galinėje sėdynėje :)),

ėmėsi ieškoti kur slepiasi mechaninė elektrinio stovėjimo stabdžio "svirtelė" :))).

 

Bixenoninės akytės - nors ir plastikinės, bet labai stilingos.

 

Bagažinės dangtis su nuleistu aerodinaminiu sparnu ir Lynčas...???

 

Štai - koks platus užupakaliukas :) ir galingas išmetimo dvivamzdis, kurio bakelyje yra specialus vožtuvas atsidarantis tam,

kad dujų išmetimo sistema, nuspaudus akseleratorių, skleistu solidų baubimą :).

 

Bendzininė 24 vožtuvų V6 širdutė - Toyota v-techinės technologijos (kintamos fazės velenėliai),

bet visa tai yra pas C5 :).

 

45x245 R18 ir galinga stabdymo sistema, kuri lekiant dideliu greičiu lietingu oru

pastoviai sausina stabdžių diską ir kaladėles.

 

Galinga C6 važiuoklė, kaip ne kaip turi vežti kaip minimum ~ 1900 kg.

 

Nulis hidropneumatinės klasikos :(.

 

Durelių daiktadėžė užsidaro labai smagiu judesiu.

 

Bagažinės erdvia nepavadinsi - tiesioginis XMo palikimas :(.

 

Elektrifikuota galinės salono dalies kondicionavo sistema.

 

Skydelis su mygtukais - "pavogtas" iš P407.

 

O šių dviejų žiedų XMe tai tikrai trūksta :)))).

 

Pilnai elektroninis prietaisų skydelis - jokių rodyklių.

 

Pro šį langelį keletas prietaiso skydelio parodymų gali būti projektuojami ant priekinio stiklo,...

.. pvz. - greitis, ...

 ... o šiais mygtukais galima parodymą keisti, "stumdyti" ant stiklo aukštyn ir žemyn arba visai išjungti.

 

 

Tikrai netradicinė prietaisų skydelio koncepcija.

 

"Bardačiokas" ir jungtys DVD įrangai.

 

Gudrusis C6 kompiuteris mus informuoja, kad sningant oro kondicionavas išjungtas :),

variklio skysčių temperatūra normoje, o ir su automobilio padangų slėgiu viskas OK.

 

Ir pagaliau - C6 išvaromas bandomiesiems važiavimams.

 

 

Ir važiuojame.. Sudie ... "senoliai" :).

 

ArvydAs visas patenkintas, matyt kirto baltą kelio juostą ir "nešasi" su vėjeliu :).

 

Ir vėl šviesiaplaukės !!??

 

Trumpas Xmindės instruktažas ir...

 

.. mergaitės "nuplasnojo" :).

 

Tuo metu - sunerimę veidai VEHO salone laukė...

 

.. ir sulaukė - blondzinių ekipažas prisišvartavo sėkmingai.

 

Ir paskutinis užvažiavimas - po Xmindės ir Vovkos, C6 dar gyvas :).

 

Kad smalsuoliams nebūtų liūdna laukti pasivėžinimo su C6, VEHO mums skyrė dar ir

C4 VTS 2.0i 16 v su 180 AJ. O čia tai smagumėlis :).

 

 

Kol vieni vėžinosi, kiti laukė, gėrė kavą, bendravo ir matavosi naujus automobilius, ...

.. o Yoshis su Artė linksminosi, bet POPas buvo įtariai rimtas.

 

 

Laukimas prie durų.

Parūkymas servise.

Honda broko negamina :).

 

Vovka vaidina pirkėją :).

 

Kauniečiais pradėję - jais ir užbaigsime.

Grįždami namo užsukome pavakarieniauti...

Labai graži vietelė, kažką su Stirniais bendro turinti :).

 

 

 

O čia kolegos Grumlinmo įspūdžiai