2005 m. rugpjūčio 13 d.
Ankstyvą rytą Kaune, XI forte, renkasi citrofanai iš Kauno, Panevežio, Šiaulių, Marijampolės...
Papildymas iš Klaipėdos - renginio "vinis" tikras ir savarankiškai važiuojantis Citroën DS
su ZXiukų ir BXiukų palyda.
Nuotaika puiki... tiek kiek ji galėjo būti puiki po dviejų ilgų ištisinio lietaus savaičių.
Visi išsirikiavo - pirmyn į kolonos formavimo vietą Kapitoniškų link..
... kur jau laukė nuo Alytaus atvykę šventės dalyviai ir..
... kolonos pradžios vietą parinkę organizatoriai.
... O gražuolės... vienos rankomis moja, kitos Amazonėj važiuoja JJJ
O štai ir kolona iš Vilniaus, tik jos vedlys ko tais šviesų neįsijungęs L ???
Rikiuojamės, skaičiuojamės ir... - organizatorių planai neįgyvendinti, oficialiai kolonoje
sudalyvavo tik 123 automobiliai (tikėtasi bent 200), neoficialiai 126.
Tačiau tai daugiau nei prieš du metus, kai kolonoje važiavo 113 citroënų.
Žvilgsnis į mus pro renault langą
Kiek jau susirinko tiek - važiuojame linksmintis į Kapitoniškių stovyklą
Pirmieji atvyko svečiai iš Lietuvos Renault klubo J
Užkarda... tiems kas nenorės leisti mums pasukti į Kapitoniškes J
Ilga ir nuobodi įvažiavimo procedūra L
O - štai ir "Welcom"'as JJJ
Įvažiavę į teritoriją automobiliai buvo kruopščiai rikiuojami:
pirmieji Grumlinas su Kibiruxu ir DSas..., o toliau ...
"Senoliai" ir "kūdikiai" garbingai išrikiuoti stadiono pradžioje.
Pirmieji kolonos dalyviai jau alutį gurkšnoja, o paskutiniai -
mašiniukuose prakaituoja.
Štai ir viskas - visi "suštabeliuoti" JJJ, galima įsikūrinėti:
Renault klubo stovykla.
Įsisavinus vietinę teritoriją galima ir renginį pradėti
Štai ir atidarymas - kol vyko renginio įgarsinimo darbai,
negausi minia išklausė keletą nereikšmingų Xmindes sakinių ir tada -
prasidėjo sveikinimai nuo draugiškų klubų:
dovanos, bučiniai (už kadro) ir šampanas iš Alfa Romeo
klubo prezidentės
Kaip visada mums draugiško ir mielo Peugeot klubo
atstovo katinėlio Liukos sveikinimai ir dovanos...
... ir solidus Renault klubo prezidento Sauliaus sveikinimo žodis
ir super originali dovana.
Ir kas toliau?
O toliau tai "zabavonai" - įvairios estafetės ir užduotys vaikams, sferos svaidymas,
krepšinio turnyras, futbolo turnyras, Citroën pakelimo rungtis, gražiausių iš gražiausių
modelių rinkimai, ... ir, o apie tai toliau reportaže.
Vaikai:
Sferos mėtymas:
Krepšinis:
Citrinos komanda - pavargę, ko tais, "jaunuoliai" JJJ
Futbolas:
Renault klubo komanda, ... - galvos nuleistos. Nelaimėjote kolegos?
Citroën pakelimo rungtis
- labai gaila bet vaizdinės medžiagos nėra,
bet, anot liudininkų, laimėjo išradingumą pademonstravusi Citroligoninės komanda -
keturi vyrai tiesiog paėmė ir rankomis pakėlė BXą JJJ
Vieni dalyvavo, kiti šiaip bendravo:
rūpinosi vaikais,...
rūpinosi pilvais,...
rūpinosi viduriais,...JJJ
bendravo grupelėmis,...
ir individualiai, JJJ
"sąžiningai" balsavo TOP modelio rinkimuose, ...
demonstravo citroenines šukuosenas.
Kas norėjo galėjo apsiprekinti svečio iš Olandijos Hanso Citroën suvenyrų "kioskelyje".
Ir vėl geltonieji ?!
Geltona + žalia, kas čia gaunasi?
Varlė pienių lauke ar viščiukai pievelėje? JJJ
Katinėlis ir šuneliai
O čia tai jau gilus vakaras, bet dar iki jo oij oij vaizdų buvo JJJ
Oij oij vaizdai - nelegalios automobilinės rungtys:
Iš pradžių renofanai prieš XMą
Vėliau citrofanai prieš Safrane'ą
To buvo maža - XMas prieš citrofanus
Ir dar buvo maža, vyksta derybos:
galiausiai - Safrane prieš XMą
Ir pagaliau - B I P L A N A I
Kur,.. kur...???
Na gi KuuuuR ?
Ir....
Štai....
"...labas rytas, štai ir aš"
Maxas
Makleris... ir Maxas
Smagu... Liudininkai sakė, kad buvo tikrai smagu.
Po koncerto apdovanojimai, fejerverkas ir tradicinis laužas:
Tai pagrindinis prizas - kolegos Aivaro Norbuto (Triukšmo) išdrožinėtas
DS'o modelis. Jis atiteko Xnerkai už jo naujai atgimusį geltonąjį 2 CV.
LHMas liejasi laisvai :)
Prabangus fejerverkas JJJ
Ir lauželis:
Taip šventė ir pasibaigė, o reportažo pabaigoje dar keletas nuotraukų apie dalyvius
ir jų automobilius
Žmonės
Automobiliai
Legendinis DS'as
Citrina TOP 2005 - 2 CV
Svečių iš Alfa Romeo klubo vizitinė - Sprint'as
BX'ai - nykstanti citrorūšis Lietuvoje
CX'ai
TOP CX'as 2005
CX'ų rikiuotė
Xantios - elegancijos
Paskutinieji.... tikri
Vienintelis Saxo
TOP Xsara 2005
Pikačiukai buvo du, o sidabrinis tapo TOP Picasso 2005
C2
C4
Dviejų kartų C5
Svečių renukai
Renginio išvakarėse, kažkur Lietuvoje, užfiksuoti mistiniai citroenai
Meno galerija
Organizatoriai dėkoja visiems prisidėjusiems prie šventės, o ypač jos dalyviams.
Ačiū ir iki kitų metų......?
P.S. Apie renginį spaudoje:
Kauno diena
Prancūziškų automobilių gerbėjai pasiekė rekordą
Dainoras LUKAS
“Citroen” susižavėję vairuotojai sako nežinantys geresnių mašinų
Lietuvos “Citroen” entuziastų klubo “Citrina” nariai praėjusį šeštadienį pasiekė naują šalies rekordą, išrikiuodami vienos markės automobilius į rekordinę koloną - į ją sustojo 122 automobiliai. Taip buvo pagerintas prieš dvejus metus užfiksuotas to paties klubo rekordas (113 automobilių).
Planavo įspūdingesnę koloną
Penktasis “Citroen” mylėtojų ir jų šeimų suvažiavimas praėjusį savaitgalį vyko Kapitoniškėse (Kaišiadorių raj.). “Planavome pasiekti kur kas įspūdingesnį rekordą, į koloną išrikiuoti net 250 automobilių, tačiau į kvietimą atsiliepė mažiau šių automobilių gerbėjų”, - sakė vienas “Citrinos” klubo vadovų Algis Masys.
Klubo nariai taip pat rinko gražiausią, greičiausiai pakylantį automobilį, rungėsi sferų stūmimo rungtyje, krepšinio, futbolo rungtynėse. Vakare KTU sporto ir poilsio bazėje susirinkusiems koncertavo grupė “Biplan”.
Klubas “Citrina” vienija 55 narius, o jo veikloje dalyvauja apie 600 “Citroen” automobilių savininkų. Savo suvažiavime klubo nariai paminėjo 50-ąjį “Citroen DS” - pirmojo automobilio su išskirtine hidrauline pakaba - jubiliejų. Kaip tik tokiu, tik naujesniu (1972 metų laidos), atvyko klaipėdietis Edvardas Grigišas. “Tai retas limuzino klasės automobilis. Baigiame jį sutvarkyti, o paskui nuomosime įvairioms šventėms”, - sakė jis.
Šaiposi iš vokiškų automobilių
“Ei, atsargiai, kad koks tikras lietuvis su “Audi” nepartrenktų”, - žurnalistus nuo kelio paragino pasitraukti vienas aktyviausių klubo narių kaunietis Gintaras Rumšas.
“Lietuvoje stiprus stereotipas yra toks, kad tik vokiškos mašinos yra geros ir pigios remontuoti. Jei kaip kriterijų imsime tai, kad automobiliu reikia važinėti, o ne remontuoti, tai pigumas neturi prasmės. Vokiškų automobilių detalės dažniausiai gaminamos kinų. Kai jos pigios, tai ir smagu remontuoti ir remontuoti. Prancūzų automobiliams gaminamos geros detalės. Įdedi ją ir gali pamiršti”, - pusiau juokais kalbėjo G.Rumšas.
Jis pats prancūziškais automobiliais važinėja nuo 1999 metų. “Jeigu pirkdamas kitą automobilį, būčiau parvaręs ne “Citroen”, tai dabar jame, ko gero, ir gyvenčiau. Žmona įprato prie patogumo, kito automobilio jau nenori”, - aiškino G.Rumšas. A.Masys pažymėjo, kad Lietuvoje nedaug oficialiai veikiančių automobilių mylėtojų klubų. “Mūsų turbūt vienintelis, kuris sutvarkė formalius dokumentus. Esame ne pelno organizacija, kurios nariai gali pervesti 2 proc. pajamų mokesčio klubui. Tai yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis, leidžiantis organizuoti renginius”, - sakė jis.
Gerbėjų daugėja
Anot G.Rumšo, lietuviai jau nebebijo pirkti prancūziškus automobilius, nes žino, kad yra kam juos remontuoti, jei suges. “Todėl jų daugėja. Jei Kaune prie sankryžos sustoju ir nematau dar dviejų “Xantia”, pasijuntu nejaukiai. Prieš ketvertą metų būdavo kitaip, galėdavai sakyti sau, kad “šią savaitę mačiau “Xantia”, - pasakojo G.Rumšas.
Lietuvoje šiuo metu yra užregistruota apie 20 tūkstančių “Citroen” automobilių. Populiariausi modeliai “Citroen XM” ir “Citroen Xantia”.