C4 - "Citrinos" test draivas

 

VEHO salone besipuikuojantys C4 1,6HDi "berlynai" ir

180 arklio galC4 coupe VTS

 

 

180 AJ 2.0 16v variklis...

 

... ir jau netorsioninė galinė pakaba.

 

Testavimui VEHO mums davė 2,0i 143 AJ C4uką, tą patį kurį metų automobilio rinkimuose

testavo žurnalistai automobilistai.

Pora minčių apie važiavimo kokybę:

- automobilis ZX/Xsaros klasės, ant kelio laikosi labai stabiliai - torsioninė galinė pakaba ir

kaip nebūtų keista - standartiniai R16" ratai, dėl ko, mūsų keliuose, važiuojant didesniu greičiu

automobilis jau "straksi";

- važiuoklė - nors pirmuosius 1300 km konkretus automobilis buvo kankinamas negailestingų žurnalistų,

kažkokių nereikalingų garsų ir bildesių neišgirdome, miesto režimu važiuoja minkštai;

- dinamika - 143 AJ pakankamas tokiam automobiliui, bėgėjasi dinamiškai, tačiau mašina nedraginė,

ir norint, kad varikliukas "trauktų" reikia ji įsukti;

- stabdžiai - šiuolaikiniai stabdžiai ... - jei lyginti su XMu, tai XMas nestabdo :);

 

- patogūs šoniniai galinio vaizdo veidrodėliai, bet mažokas galinis langas;

 

 

- į bagažinę nelindome :), bet maža nepasirodė, salono apdailos medžiagos išlaikė geras

ZXo tradicijas - kokybiškos, pasostės pasiūtos pagal NIKE sportinių drabužių technologiją;

 

- vairas - vairas labai lengvas, o nestandartinis jo dizainas su nesisukinėjančiu centru labai originalus ir

jokių neigiamų pojūčių nesukėlė, ant jo įrengtas muzikinio "centro", greičio ribojimo, greičio pastovumo

ir dar vienas (kurio nespėjome išsiaiškinti) valdymas, vairo padėtis reguliuojama

ir aukštyn/žemy, ir pirmyn/atgal, virš vairo yra šviesų ir posūkių indikavimo skydelis ir apsukų inidikatorius,

kuris, įsukus variklį iki raudonos ribos, įsižiebia raudona neonine spalva. Greičio parodymų skydelis yra

viduryje, prie tokios jo vietos reikia priprasti ko per vieną valanda padaryti nepavyko :), tačiau jame yra

net 7 informacinės zonos (jei ne daugiau).

 

Naujametinio slalomo "Citrinos žiema 2004" metu, visi norintys galėjo išbandyti C4'uką

žiemos sąlygomis - snieguotoje ir slidžioje Nemuno žiedo trasoje. Didžiausia įspūdį paliko

ESP - elektroninė stabilumo programa, neleidžianti automobiliui slysti slidžiame kelyje.

 

 

Naujasis C5...

 

... ir turbūt pats gražiausias šių dienų Citroën kūrinys - C3 Pluriel.

 

 

2004 xminde©