C4 - "Citrinos" test draivas
VEHO salone besipuikuojantys C4 1,6HDi "berlynai" ir
180 arklio galių C4 coupe VTS
180 AJ 2.0 16v variklis...
... ir jau netorsioninė galinė pakaba.
Testavimui VEHO mums davė 2,0i 143 AJ C4uką, tą patį kurį metų automobilio rinkimuose
testavo žurnalistai automobilistai.
Pora minčių apie važiavimo kokybę:
- automobilis ZX/Xsaros klasės, ant kelio laikosi labai stabiliai - torsioninė galinė pakaba ir
kaip nebūtų keista - standartiniai R16" ratai, dėl ko, mūsų keliuose, važiuojant didesniu greičiu
automobilis jau "straksi";
- važiuoklė - nors pirmuosius 1300 km konkretus automobilis buvo kankinamas negailestingų žurnalistų,
kažkokių nereikalingų garsų ir bildesių neišgirdome, miesto režimu važiuoja minkštai;
- dinamika - 143 AJ pakankamas tokiam automobiliui, bėgėjasi dinamiškai, tačiau mašina nedraginė,
ir norint, kad varikliukas "trauktų" reikia ji įsukti;
- stabdžiai - šiuolaikiniai stabdžiai ... - jei lyginti su XMu, tai XMas nestabdo :);
- patogūs šoniniai galinio vaizdo veidrodėliai, bet mažokas galinis langas;
- į bagažinę nelindome :), bet maža nepasirodė, salono apdailos medžiagos išlaikė geras
ZXo tradicijas - kokybiškos, pasostės pasiūtos pagal NIKE sportinių drabužių technologiją;
- vairas - vairas labai lengvas, o nestandartinis jo dizainas su nesisukinėjančiu centru labai originalus ir
jokių neigiamų pojūčių nesukėlė, ant jo įrengtas muzikinio "centro", greičio ribojimo, greičio pastovumo
ir dar vienas (kurio nespėjome išsiaiškinti) valdymas, vairo padėtis reguliuojama
ir aukštyn/žemy, ir pirmyn/atgal, virš vairo yra šviesų ir posūkių indikavimo skydelis ir apsukų inidikatorius,
kuris, įsukus variklį iki raudonos ribos, įsižiebia raudona neonine spalva. Greičio parodymų skydelis yra
viduryje, prie tokios jo vietos reikia priprasti ko per vieną valanda padaryti nepavyko :), tačiau jame yra
net 7 informacinės zonos (jei ne daugiau).
Naujametinio slalomo "Citrinos žiema 2004" metu, visi norintys galėjo išbandyti C4'uką
žiemos sąlygomis - snieguotoje ir slidžioje Nemuno žiedo trasoje. Didžiausia įspūdį paliko
ESP - elektroninė stabilumo programa, neleidžianti automobiliui slysti slidžiame kelyje.
Naujasis C5...
... ir turbūt pats gražiausias šių dienų Citroën kūrinys - C3 Pluriel.
2004 xminde©