Igno CX'as - pats galingiausias serijoje :)
CX'a aš sugalvojau pirkti dar tada kai vaikščiojau stačias po
stalu. Vėliau supratau jog prieš tai turiu įsigyti XM'ą,
pasivažinėti su juo, o tada jau būsiu pasiruošęs ir CX'ui.
Viskas taip ir
įvyko, tačiau ne taip kaip suplanuota.
Nors mano XM'as man visada patiko, tačiau iš tikrųjų tai buvo
nesąmonė ant keturių ratų. Su akmenine pakaba nusipirkau
ir su akmenine pardaviau, traukos pas jį nebuvo, variklio
dinamika tragiška, greičių dėžė blogiau nei blogai,
žibintai švietė prasčiau nei žvakės. Vienu žodžiu tai buvo
automobilis kuriuo važiuodamas autostrada negalėjai susikalbėti
dėl triukšmo, o dar tas hidroaktyvas......
Na vienu žodžiu nepaisant visų šitų dalykų man jis patiko, gal dėl
charakterio.... nežinau.
Bet kokiu atveju jau nusipirkęs XM'ą aš iš kart pradėjau ieškoti CX'o ir
dariau tai apie 5 metus, kol galu gale vieną dieną sutikau
kolekcionierių viename CX'ų klube ir jis pasiguodė, jog turi
automobilį, tačiau jau 4 metai vis prie jo rankos nepakyla. Aš
kaip mat jį pradėjau įkalbinėti, kad man jis jį parduotu, tačiau
maždaug puse metų jis nesutiko to padaryti, bet galu gale
nusileido ir pardavimo sąlyga buvo, jog aš privalau tą
automobilį pastatyti ant kojų, o nuotraukas tvarkingo
auto kaip patvirtinimą nusiusčiau jam, aš žinoma
sutikau.
Bet tuo metu kaip tyčia atsirado pasiūlymas pirkti XM'ą '96
su 24V varikliu. Kaina tiek XM'o tiek CX'o buvo panaši
įvertinus papildomas išlaidas pastarajam. Aš pradėjau
stipriai galvoti, kokį sprendimą man priimti. Tada tiesiog Citroën'o klubo narių
Anglijoje užklausiau ką rinktųsi jie, po daugybės išsamių atsakymų aš jau
tvirtai pasirinkau CX'ą.
Automobilis kurį gavau 4 metus stovėjo drėgnam garaže, buvo
supuvęs kaip kibiras, salonas buvo apaugęs grybeliu ir pelėsiais. Variklis
žinoma taip pat buvo miręs, na tiesa ne jis pats, bet visa kita kas prie jo.
Taigi, kaip jis atrodo dabar - nuotraukose galite pamatyti.
Žydrasis laineris yra paskutinių metų ir paskutinio
mėnesio, turėjo vienintelį šeimininką, buvo nuvažiavęs 150000 km ir tai buvo
matoma tiek salone, tiek variklio ir hidraulikos darbe.
Variklis pats galingiausias serijoje, sugebantis išjudinti auto per 7,7s iki 100km.
Privalumai yra visi išskyrus liuką, kurio man iš tikrųjų taip reikėjo, na bet ką darysi, tačiau užsakiau medžio apdailą iš braziliško ąžuolo ant durų, kuri gerai matoma nuotraukose, tai bent šiokia tokia paguoda.
Tiesa neveikia
borto kompiuteris, tačiau vokietis kuris man pardavė šį auto, nusprendė
aplankyti Lietuva ir parodyti savo CX'ą, o tuo pačiu atvežti man kitą -
veikiantį borto kompiuterį.
Lyginant CX'ą su XM'u galima tik pasakyti, kad viskas yra
taip kaip man ir sake: greičiau, minkščiau, daugiau, gražiau.