Igno CX'as - pats galingiausias serijoje :)

 

 


    CX'a aš sugalvojau pirkti dar tada kai vaikščiojau stačias po stalu.
Vėliau supratau jog prieš tai turiu įsigyti XM'ą, pasivažinėti su juo, o tada jau būsiu pasiruošęs ir CX'ui.

    Viskas taip ir įvyko, tačiau ne taip kaip suplanuota. Nors mano XM'as man visada patiko, tačiau iš tikrųjų tai buvo nesąmonė ant keturių ratų. Su akmenine pakaba nusipirkau ir su akmenine pardaviau, traukos pas jį nebuvo, variklio dinamika tragiška, greičių dėžė blogiau nei blogai, žibintai švietė prasčiau nei žvakės. Vienu žodžiu tai buvo automobilis kuriuo važiuodamas autostrada negalėjai susikalbėti dėl triukšmo, o dar tas hidroaktyvas......
Na vienu žodžiu nepaisant visų šitų dalykų man jis patiko, gal dėl
charakterio.... nežinau.
Bet kokiu atveju jau nusipirkęs XM'ą aš iš kart pradėjau ieškoti CX'o ir
dariau tai apie 5 metus, kol galu gale vieną dieną sutikau kolekcionierių viename CX'ų klube ir jis pasiguodė, jog turi automobilį, tačiau jau 4 metai vis prie jo rankos nepakyla. Aš kaip mat jį pradėjau įkalbinėti, kad man jis jį parduotu, tačiau maždaug puse metų jis nesutiko to padaryti, bet galu gale nusileido ir pardavimo sąlyga buvo, jog aš privalau tą automobilį pastatyti ant kojų, o nuotraukas tvarkingo auto kaip patvirtinimą  nusiusčiau jam, aš žinoma sutikau.
    Bet tuo metu kaip tyčia atsirado pasiūlymas pirkti XM'ą '96 su 24V
varikliu. Kaina tiek XM'o tiek CX'o buvo panaši įvertinus papildomas išlaidas pastarajam. Aš pradėjau stipriai galvoti, kokį sprendimą man priimti. Tada tiesiog Citroën'o klubo narių Anglijoje užklausiau ką rinktųsi jie, po daugybės išsamių atsakymų aš jau tvirtai pasirinkau CX'ą.
    Automobilis kurį gavau 4 metus stovėjo drėgnam garaže, buvo supuvęs kaip kibiras, salonas buvo apaugęs grybeliu ir pelėsiais. Variklis žinoma taip pat buvo miręs, na tiesa ne jis pats, bet visa kita kas prie jo.
    Taigi, kaip jis atrodo dabar - nuotraukose galite pamatyti. Žydrasis
laineris yra paskutinių metų ir paskutinio mėnesio, turėjo vienintelį šeimininką, buvo nuvažiavęs 150000 km ir tai buvo matoma tiek salone,  tiek variklio ir hidraulikos darbe.

    Variklis pats galingiausias serijoje, sugebantis išjudinti auto per 7,7s iki 100km.

    Privalumai yra visi išskyrus liuką, kurio man iš tikrųjų taip reikėjo, na bet ką darysi, tačiau užsakiau medžio apdailą iš braziliško ąžuolo ant durų, kuri gerai matoma nuotraukose, tai bent šiokia tokia paguoda.

    Tiesa neveikia borto kompiuteris, tačiau vokietis kuris man pardavė šį auto, nusprendė aplankyti Lietuva ir parodyti savo CX'ą, o tuo pačiu atvežti man kitą - veikiantį borto kompiuterį.
    Lyginant CX'ą su XM'u galima tik pasakyti, kad viskas yra taip kaip man ir sake: greičiau, minkščiau, daugiau, gražiau.