Legendinis Zenderis XM V6 24v - "Citrinos" klubo pasididžiavimas

 

Po tokio vieno pasikrapštymo, Zenderis neišlaikė maximalių išbandymų ir jį teko...

.., ir apriboti veikiančių vožtuvų kiekį iki 12'os :))

 

 

Mano, kaip šviežio citromano, pirmieji įspūdžiai tik nusipirkus XMą:

"Pabandysiu parašyt, kaip man pasisekė su XM.

Pavažinėjus porą metų su garsiąja Audi 100 '86m, atsirado baisus noras turėt dideli auto su visais pribumbasais ir iškrypimais, nes pabodo su rankenėle langą darinėt, vasara prakaitą nuo nosies valyt ir vytis visokius VW Golf. 2.0 varikliukas man buvo per silpnas. BMW ir MB nenorėjau nes žiemą daryt kringelius ant kelio nebuvo noro. Apie ford aplamai negalvojau nes tai automobilis ūkininkams, gyvenantiems šiltuose kraštuose. Labiausiai norėjau AUDI 100 C4. Bet žinant jų kainas ( tikrai nerealios buvo ir daba tokios) likau prie Peugeot 605. Ir visai ne tyčia vienas žmogelis užsiminė, kad Minutėje stovi toks žalias XM su visais prikolcikais ir dar be to, kaip tas žmogus pasakė su 24 papais („supape“ prancūziškai – vožtuvas). Tai reiškė exclusive variklis V6 24v. Na aš taip pro šali važiuodamas užlėkiau į „Auto Minutės“ aikštelę, kuri tuo metu buvo tvarkinga, ir priskretau prie to žalio didelio laivo, nes buvo neeilinės išvaizdos. Tiesiog tie spoileriukai ir ratlankiai apsuko man makaulę. Pasiskolinau pinigu ( nes silkute dar neparduota) ir nusipirkau. Varant technikinę apžiūrą „Jutos“ darbuotojas labai išgyrė, nes mašina buvo puikios būklės.

Nuo tos dienos ir prasidėjo vargai vargeliai, nes man kaip žioplam citroënų specui dzin kaip ten motoras ir kaip ten pakaba. Vienu žodžiu per nepilnus du mėnesiukus sukišau 1500 lt , neskaitant to, kad mokėjau 3200$.

Taigi patarimas perkantiems citroën‘ą: tempkitės su savim citroën specą, nežiūrėkit į įšorę, ji gali būti apgaulinga. Apie pakabą sklandė legendos jau nuo 1994m kai dar mokiausi KTU. Komforto atžvilgiu tai fantastiška mašina, o jei dar odinis salonas, kondicionierius..... tai apsidirbt iš laimės galima :)) .

Mano pastebėjimai tokie, būtent šiam XM :

1. Pirkit 3.0 V6 24v tik pagamintus po 92 metu , nes 100% turėsit problema su paskirstymo velenėliais ir pakelikais. ( remontas gali siekt 2000 lt). Naujesni motorai turėjo metalokeramikos velenėlius ir šios problemos jau nėra.

2. Pasitikrinkit sferas nes šitame modely jų yra 7 ir jų sutvarkymas taip pat kainuoja.

3. Sankaba ir stabdžių kaladėlės taip pat specifinės, bet tai sunkumu nesudarys.

4. Jei dėsit dujas tai būtinai susitvarkykit elektrinę dalį, nes sproginėjimai gerokai patuštins kišenę ( kaip šūvis - taip 100 lt).

5. Traukia, kad ir su prastais velenais 240 km/h, būkit atsargus !!!

6. Stovėjimo stabdys kaip ir kituose XM yra spaudžiamas koja, bet stabdo priekinius ratus!!!!!!!!!!!!. Čia ne BMW ir saulių nepripiėšit.

7. Neperkaitinkit variklio, nes bus didelių bėdų su tepalo siurbliu ir naudokit sintetine geros kokybės alyvą nes vožtuvai reguliuojami  automatiškai hidrokompensatorių pagalba ir jų ne 12, o 24.

8. Benzino sąnaudos vidutiniškai 100km/11ltr, dujų - 12.8-13.5, priklauso kokia jų kokybė, bet čia su netvarkytu varikliu (velenėlių sudylimas).

Jei prižiūrėsit šią mašiną geriau nei merginą, tai ji jums atsidėkos puikiu važiavimu, BMW ar AUDI savininkai jums pavydės, nes jie  nesupranta, kad toki žvėrį pavyt sunkoka, jau nekalbu apie neribotas galimybes važiuojant laukais.

Tad jei teks kojas ištiest amžinam poguliui, tai žmona žinos kur ieškot. Arba garaže beremontuojanti arba užmigusi prie vairo...........ir te padeda jums aukščiausias apsispręsti. .
 

AMEN"

 

Xamas   2001 m. gruodžio 20 d.