Žmonės patys apsidraskė matomai, prieš priduodami, gal kitą tokį patį turi, gal pardavinės...
Vos nenumiriau, kadangi pats tą mašiną variau, kai atsisėdau vidun važiuot pas Saulyną, o sustojus degalinėj nei vienos vidinės rankenėlės taip ir neradau, ir visi langai prišalę, skambinau Dominykui, kad prieitų iš gretimo automobilio duris atidaryt
Davažiavom su tais garsais iki Saulyno ir nieko neatsitiko, bet labai negazavau, nes baisu, kad dirželis genero netrūktų ir neįsuktų, kur nereikia. Nors variklis, atmetus tuos išorės garsus, tai dirba ir kuriasi labai gražiai. Rida, kiek pamenu, apie 300K, ir kadangi mašina lietuviška, tai tikėtina, kad ir tikra. Tad varikliukui dar važiuoti ir važiuoti. Smagratis jau barškėjo, kai ją remontuodavau, kas pagal ridą labai realu būtų.
Beje, Sauliau, hidrosiurblys grįžo pas jus, tik jau išvalytas, suteptas ir perdarytas į H1, t.y. be HA. Bet ten kompą galima uždėt kokį tik nori. donce333 nesupras

Galinis dešinys rato guolis naujas, bet pigokas. Galinės kaladėlės apynaujės, bet pigokos, taip žmogus norėjo, tipo galas...
Dar kuro filtro bačkutę jam esu keitęs vasarą, naudota gera, nes buvo prakiurus, ir naują Purflux kasetę įdėjau tada.
Keičiau vieną galvos aklę (antifrizo kanalo), nes pro šoną buvo pradėję leisti. Dėjau originalą naują.
LDS buvo išvarytas jam kelis kartus prieš siurblio keitimą, todėl supilti kokie 3-4 litrai šviežio Total'io per visą tą laiką, praktiškai visa sistema pilna šviežio.
Daugiau lyg nieko nedariau.