No prob, kai viskas tvarkinga. Mano 2.2HDi pernai prie -25C no prob. Šaltas negražiai užkarkia ir pradžioj tarška visas, bet jokių ten gazų spaudyt nereikia, pats prasimankština ir prasijudina, ir užtyla. Šįryt prie -17C lygiai tas pats, tik buvau pastatęs pernakt akumą krautelt, nes gal mėnesį prastovėjęs toliau kiemo ribų nevažiavęs, tai nebepasuko sušalęs.
O dabar kieme stovi vienas 2.2HDi, visiškai be gyvybės ženklų. Žvakės kaista, sakė naujos, o testeris pypia, vadinas kažkiek gyvų ant šynos yra. Kuro slėgis nekyla, siurblys šlapias, bet šildymas fenu nenori padėti. Purkštukų fenu rimtai neprišildysi, tai manau, kad juos reiks ir žiūrėti pradžiai.
Dar yra 2.0HDi 80kw 16V, kuris kuriasi tik pašildytas Webasto. Žvakės kaista, bet neaišku, kiek gyvų, keistos naujais Boschais prieš kelis metus. Purpsi ir nenori kurtis. Kuro slėgis vietoj. Manau, kad irgi purkštukai nesidarinėja normaliai tiesiog, arba kompresija jau apleidžia variklį.
Ir mano BX irgi nesikurt nori, šiandien jau šniūru tik pajudėjo. Sukrauta krūvelė bagažinėj - tepalas, filtras, kuro filtras, naujos žvakės ir galingiausias reduktorinis starteris. Mažu ir užteks gal
Pas Saulyną, sakė, gyvų žvakių trūkumas HDine.
Mama savo 1.9TD Xantiją užkūrė visiškai sklandžiai, tik kadangi kūrė brolis, tai ans ten gazuoja visaip, maigo tą pedalą, o kad ten ankstinimas puikiai veikia ir nereikia jokio gazo laikyt, teko prieit ir pasakyt.
Brolis 406 HDi vos vos užsuko su trim žvakėm (viena nulaužta ir užglušinta), bet ten pas jį super duper Mitsubishi 1,3kw starteris vis dar nepakeistas, tai atleistina. Įdėsim normalų ir bus uogytė