Gal tai aktualu, o jei ne, te moderatoriai šį postą perkelia kitam skyriun...
Kiekvienam yra tekę susidurti su pradurtų padangų problema ir pagrinde ji sprendžiama paprastai: jei maža skylė - veriamas 'šniūras' arba pildomas padangos sandariklis, o esant didelei - nuimama nuo ratlankio ir dedamas iš vidaus lopas. O jei, tarkim, tokios galimybės nėra (servisas toli ar nedarbo dienos)? Tuo atveju noriu pasidalinti savo sprendimu, kuris sėkmingai išsprendė klausimą.
Tikrinant padangų slėgį, užtikau vienoje stoginį ilgą medvaržtį, giliai įstrigusį į protektorių. Pajudinus jį, oras pradėjo veržtis lauk ir padanga greitai ištuštėjo. Turėtas padangų sandariklis problemos neišsprendė - per skylę, išsukus tą nelemtą varžtą, veržėsi putos, tad, kiek palaukęs, pasielgiau sekančiai: nuėmęs ratą nuo mašinos, susiradau nediduką gabaliuką palaikės gumos, jį paderinau pagal skylės dydį, paėmiau Bossil super glue klijų (džiūsta gan greit) ir mažą atsuktuvą. Įlašinau klijų, guma makt skylėn su atsuktuvu, kiek galima gylyn, spausdamas tuo metu ir protektorių, palaukiau, kol kiek apstingo, tada atsargiai ištraukiau atsuktuvą (guma ir klijai gi limpa prie metalo

) ir, paėmęs pompą, pradėjau pūsti orą. Rezultatas pasiteisino: išlaikiusi pradinį atmosferos slėgį, padanga sėmingai papildyta iki reikiamo ir, tfu,tfu,tfu, ritasi keliais saugiai. Tokiu būdu, manau, galima kažkiek dar geras padangas tvarkyti ir patiems, įskaitant ir nedidelius šoninius įkirtimus, kurių servisai netvarko.

Gal pravers kitiems tokia mano išmonė
