K:
problemele su centriniu užraktu, kazkaip žiemos pradžioj pradejo streikuot, tai neužsirakindavo tai užsirakina ir neatsirakina, ar pats atsirakina po 20 min ar pan, tai durys užšala, bet ne gumos, o grynai pats užraktas vairuotojo puses, tai atidaryt dar dar bet paskui tenka wažiuot laikant daris minimum 15 min kol atšils nes neužsidaro ir ko tik nepyliau niex nepadeda.
--------------------------------------------------------------------------------
A:
tokia beda turi daugelis su senos kartos xm'ais. Man buvo lygiai tas pats. Xminde normaliai paaiskino, susitvarkiau, ir dabar viskas tvarkoj. Priezastis: per tarpeli tarp dureliu gumos ir stiklo bega vanduo ant to uzrakto, todel jis taip grybauja. Trumpai: issimi ta pati uzrakto mechanizma, ji paardai, izdziovini, sutepi, surenki, idedi i maiseli (maiselio skyle ziuri zemyn), traukutemis prasibedi skylutes ir viska vel sudedi.
--------------------------------------------------------------------------------
A:
Vienas is variantu kai pas mane kvailiojo centrinis gali buti pasedes akumas. As bent priejau tokios isvados, kai man kartais neatrakindavo bagazines. Pasimatuok itampa ryte ir bus matyt. Jei maziau 12.4V, reiketu pasikrauti.
=============================================
K:
trumpiau sakant reikalas tame, kad pastaruoju metu mano "chmyrius" pradejo shalti, tai durys prishala, tai dar kas nors... vat shiandie signalke pradejo streikuoti, manau del didelio shalcio.. o dar norejau nutrint kilometraza apatini, tai ta knopke niekaip nepasispaude!!! kas galit ka patart ar pakomentuot???!!!
--------------------------------------------------------------------------------
A:
visu shitu shposu priezhastis yra daug dregmes automobilyje, o shito priezhasties jau ieshkok pats. Gali buti kad labai daug sniego prineshiai i mashina ir jis tirpdamas susigere i aplinka
--------------------------------------------------------------------------------
A:
kad durys neshaltu - reikia silikonu supurkshti
|