WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 17 2024, 16:51

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: 1.4 ir 1.6 Hdi varikliai
StandartinėParašytas: Sau 10 2008, 10:49 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 15 2004, 09:52
Pranešimai: 141
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Kokia nuomone apie siuos variklius? pagrindiniai privalumai ir trukumai?
Pagrindinis privalumas, mano galva, kuro sanaudos. O kaip visa kita?

p.s. cia susimasciau del auganciu kuro kainu :lol:

_________________
XANTIA TD12 BREAK!!! nuosavas laivelis
ex ZX, 1,9d.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2008, 19:05 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Eina i naujausius auto, keicia didesnes kubaturos HDI asortimenta ....manau,kad mazai kas is musu jau naudoja tokius.. :roll:

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2008, 19:59 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Su C2 1.4 HDi teko pasivėžinti - tokiam spuogui tokio variklio per akis. O vat su 1.6 HDi pas C5 neteko bendrauti, bet kas važiavo sako labai smagiai sukasi, kaip nebūtų keista.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2008, 20:28 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Pavyzdziui: 2.0 HDI -66kW....1.6 HDI- 66 kW :roll: Idomu, ar ne?

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2008, 20:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Ir tas 1,6 su tais pačiai kilowatais skuodžia smagiau nei 2,0 :).


Ir triuksmo kelia dvigubai daugiau.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2008, 23:25 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Vaziavai, kad teigi, jog triuksmo daugiau ?
Vaziuoja kurkas smagiau nei senesni, turi daugiau benzininio variklio ispudzio - rpm daugiau, ir tolygumas geresnis. Garso mazai. Mieste C5 1.6hdi - per akis, autostradoje - jeigu nelakstot ir neliankiat daug - per akis. Uztad valgo 5.4l vaziuojant kvailai...
1.4 neteko ciupinet, del to apie situos patylesiu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2008, 08:10 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 08 2007, 10:37
Pranešimai: 541
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Su C2 1.4 HDi teko pasivėžinti - tokiam spuogui tokio variklio per akis. O vat su 1.6 HDi pas C5 neteko bendrauti, bet kas važiavo sako labai smagiai sukasi, kaip nebūtų keista.


Turim mes C2 su 1.4 HDi. Kaip jau kažkada rašiau, traukia žvėriškai. Bet čia juk ne mašina, tai kaip ir ne rodiklis. Žmonai jau teko su policija reikalų turėti dėl greičio, nes jis baisiai greitai greitėja. Vos paspaudį pedalą, o jau leki normaliai viršydamas greitį :) Su ZXu tokių problemų nebuvo :) Beje, sąnaudos nėra tokios mažos kaip tikėjomės. Oficialiai mieste, jei neklystu, jis turėtų valgyti 4.4, bet dabar vidutinės sąnaudos 5.1 (pagal kompo parodymus).

_________________
<< C8 2.2 HDi '06
Ford Mondeo Turnier 1.6 TDCi '12
Renault Grand Scenic 2.0T '07


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2008, 10:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Pole rašė:
Siulau ziureti ne vien i kW, bet ir i sukimo momenta. kW reikes max. greiciui pasiekti, o sukimo momento isibegejimui. Mano asmenine nuomone 1.6HDi tinka max. i C4 ir tai jei didzioji dalis planuojma vazineti mieste. Pamastykit ir apie uzspausto variklio resursa, ne tik apie ekonomija :roll:

tavo asmenine nuomone pries burio inzinieriu nuomone, kuri ta varikli kure ir nusprende deti ne vien tik i C4, bet ir i C5, nesusimastai? tas 1.6 juk cielus 260Nm prilaiko jau prie 1750, geresnis rezultatas, negu 2.0HDI (250 prie 1750, o kadangi tas pats galingumas pasiekiamas prie tu paciu sukiu, tai likusi sukimo momento kreives dalis beveik vienoda turetu buti) , kuris dazniausiai stovi xantiose ir C5tuose, ir visiem jis gerai traukia ir uzlinkti nesiruosia.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2008, 11:02 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
C5 su 1.6 HDi yra taip vadinamas biudžetinis automobilis ;), kažkas kaip, kad buvo Xantia 1.6i :). T.y. labai exclusivaus varianto C5 1,6 Hdi ko gero ir nėra, automobilis skirtas daug, ekonomiškai ir dinamiškai važiuoti. Jei jie atlaikys bent po 200 000 km, manau bus labai geri pasiekimai. Tik ko gero juos žudys neišprusę vairuotojai :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2008, 15:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Pole rašė:
Kosmoz rašė:
tavo asmenine nuomone pries burio inzinieriu nuomone, kuri ta varikli kure ir nusprende deti ne vien tik i C4, bet ir i C5, nesusimastai?


Pirmiausia kolega cia burys inzinieriu nediskutuoja, o tik saujale megeju su savo asmeninemis nuomonemis :wink: Zmogus paprase nuomones - mano teise ja issakyti, o jo teise paciam rinktis. As asmeniskai tokio varianto kaip C5 su 1.6HDI nesirinkciau del anksciau isvardintu priezasciu. Man tai kazkuo panasu i BMW 750i su dujom :D. O vad del ko tokie modeliai komplektuojami ir reiktu kreiptis i ta buri inzinieriu, nors greiciau i buri PSA marketingistu :roll:


Is dyzelio technologijos dar galima isspausti kazka daugiau negu turime dabar ir progresas nuo tada, kai sukurtas 2,0HDi, iki dabar, kai sukurtas geresniu charakteristiku 1,6 HDI, tikrai ivyko. Is benzino jau nieko blatno, kas padetu vaziuoti greiciau su maziau kuro, neisspausi, visi tiesioginiai ipurskimai jau israsti ir idiegti. Del to manau, kad 109Ag spausti is 1,6 turbodyzelio yra normalu, juk cia viso labo 68ag is litro, tas pat, kas 130ag is 1,9TDI VAG kurinio. Niutonu tas 1,6 turi tiek, kad aukstais sukiais sukti jo nereiktu.

O del HDI naujumo, mazo nuvaziavimo ir del to sprendimo del ju patikimumo priimti negalejimo, tai nereikia taip drasiai sneketi. Dabar 2008tieji, HDI paleistas 1999 metais ar net anksciau, tikrai lietuvaiciai turi po 300-500tukstanciu nuriedejusiu eksponatu, tai ne pavieniai atvejai, aisku ant skaitliuko parodymai rodo 170-210 tukstanciu :)


o sugalvotas toks 1,6HDI del ekonomijos, pigesnio draudimo.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2008, 17:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
xamas rašė:
ka neimanoma is benzino isspaust? VW 1.4 TSFI-170Aj? Maza? As irgi esu tos nuomones, kai is puodelio norima isspausti katilo nasuma gaunasi snipstas, ypac kai dabar auto kuriamos 3 metams. As suprantu tula uzsienieti, kuris perka nauja auto 2 metams ir nesuka galvos kas po jo vazines, nes po keliu valandu isrieda is salono su "sviezia mesyte"....O jo "sena" trandulieta nuperka perekupai, "perdirba" ir lietuvaitis su rida tik 50kkm perka issiviepes kaip karstas bandeles....

viskas imanoma, bet kur tas progresas, koki matome su dyzeliais? 15 metu atgal vakarieciai pirko dvilitrius dyzelius su 80-110 ag, dabar perka su 130-170ag is tu paciu dvieju litru. Tiek pat metu atgal pirko dvilitres masinas su 130-150ag, dabar perka su 140-170ag is tu paciu dvilitriniu. Dyzelis kurkas labiau progresuoja. Del to progreso ir tapo imanoma padaryti 1.6 dyzelini varikli, kuris butu ir ekonomiskas, ir jegos pakaktu vazinejimui. Juk dar pamenu laikus, kai passate ar golfe kaleno 1.6td variklis su 75ag, ir dabar dar tokiu yra vaziuojanciu :) taip kad 109ag is 1.6 modernaus dyzelio nera katilas is puoduko :)

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2008, 18:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
HDI paleistas 1999 metais ar net anksciau


Kalba temoje tai apie 1.4 ir 1.6; kurie visai neseniai atsirado? :roll: Todėl apie juos spręsti dar ankstoka. Lai pasivėžina dar bent porą-trejetą metelių.
O senesniųjų HDInų problemų pilnas forumas; pradedant lagais, baigiant už padorumo ribų išeinančiomis miesto sąnaudomis.

Kosmoz rašė:
Is dyzelio technologijos dar galima isspausti kazka daugiau negu turime dabar
Jau beveik šimtą metų žinoma, kad dyzelinas, kaip vidaus degimo variklių kuras, yra beveik pusantro karto pranašesnis už benziną (kaloringesnis etc.), bet tik per porą paskutinių dešimtmečių inžinieriai sugebėjo iš dyzelinio variklio išspausti kažką daugiau, nei variklį traktoriui :D . Paskutinį dešimtmetį tas progresas buvo ryškus, bet neužilgo, priartėjus prie techninių galimybių ribos, tas progresas sumažins tempus. Tas pats dabar jau senokai vyksta su benzininiais varikliais...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007