Na prikelsiu sena tema ir pasidalinsiu siokiom tokiom savo eksperimento isvadom
Priesistore tokia:
Zodziu nuo pat savo xm'o turejimo pradzios, niekaip negalejau isgydyti ji nuo salto variklio netolygaus darbo. Temperaturai nukritus mazdaug iki 5C lauke, saltas variklis uzkurus padreba ir pasispjaudo baltais dumais, o paskui dirba ciki. Kuo lauke salciau, tuo purtymasis ilgesnis ir dumu daugiau. Faktas kad vienas ar keli cilindrai neuzsikuria normaliai. Buvo itarta viskas, nuo linkusio svaistiklio

iki blogu zvakiu, nepamirstant nei degimo kampo, nei oro sistemoj, nei blogu forsunkiu, nei kompresijos stygiaus. Rezultatas liko beveik nepakites

tik $ isleidau kruva.
Taigi pries savaitele sugalvojau pasitikrinti zvakes, jos pasirode geros taciau sove mintis paziureti kaip jos kaista ir iki kiek ikaista kai uzgesta lempute skydelyje. Taigi pajungiau zvake prie pagrindinio maitinimo laido, ijungiau degima ir zvakei pasiekus skaisciai raudona spalva lempute uzgeso. Po dar kokiu 10s kuomet zvake buvo sviesiai oranzines spalvos rele atjuge maitinima. Tada pajungiau zvake tiesiai nuo akumo ir paziurejau kiek ji maksimaliai ikaista, o gi jos galas patampa beveik baltas po kokiu 20s ir uzkaista zymiai didesnis jos plotas nei veikiant per rele

Kita ryta kurdamas sulaukiau kol atsijungs rele ir kuriau - purtymosi ir dumu nei kvapo
Taigi persasi mintis, kad arba rele nepakankamai ikaitina zvakes arba tiesiog senam varikliui jau reikia kad jos pakaistu labiau nei gamykliskai nustatyta.
Dabar gvildenu minti kaip padaryti taip, kad lempute skydelyje uzgestu tik pries pat atsijungiant relei ir apskritai gal galima prailginti reles veikimo laika

Any ideas??
Na pabandziau savo p605 tai kai rele atsijungia stop lempute paryskeja. As siaip kuriu lempute uzgesta, ir po kokio 5 s kuriu. Uzsiveda spol aborota.