
Šiaip tai, bet ko amputacija tikslinga tik tada, kai tiksliai žinoma problemos priežastis, taisyti nieku gyvu nebeapsimoka, ir kai tiksliai žinomos tos amputacijos pasekmės. Todėl dažniausiai, amputacija būna mašinos gadinimas, o ne remontas.
EGRo užglušinimas netgi paprastam TD, neturinčiam jokių oro srauto matuoklių, ir tai atsiliepia; turbina nuo žemų apsukų sunkiau įsisuka, ir atsiranda pastebimas turbolagas (pas tave simptomai šiaip jau analogiški). O kuom baigsis HDInui pilna EGRo amputacija, neapsiimu nė spėlioti; niekad to nedariau ir, turbūt, nedarysiu.
Šiaip, pagal simptomus (juodi dūmai) ir jei el.diagnostika nieko blogo nerodo, paprasčiausiai surask, kur oro tiekimo žarnose (ar interkuleryje) yra nesandarumas, ir tiek. Nes variklin akivaizdžiai paduodama per daug kuro (skaityk- per mažai oro).
Dėl to kalta gali būti ir nupušusi oro srauto matuoklė, jei jau jos atjungimas nieko nekeičia, bet kad diagnostinis kompas matuoklę puikiausiai mato, ir parodo, jei su ja yra negerumų. Jei kompas ničnieko nerodo, vadinasi- žiūrėti žarnas.
O kadangi einama link tokio gilaus tiuningo ir amputacijų, tai nenustebčiau, jei netgi filtrai ligšiol netikrinti.