WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 14:50

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 27 2009, 19:55 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Noriu kurti tema ir aprasyti daugiau maziau mano kelius kapitaliai remontuojant 2,1 td (P8A) varikli.
Varikli remontuoja "Autovitus"
Variklio dalis perku paC.

Blogybes rastos pilnai isardzius varikli:
1. Gilzes bloke isdilusios 0,17 mm
2. Galvoje rasti keli mikroitrukimai.
3. Forkameros galvoje visos iki vienos sutrukusios.
4. Stumokliai sudile, ir stipriai kliba.
5. Voztuvu vietos kuriose statosi "sucharikai" sudilusios.
6. Voztuvu ivores isdilusios
7. Alkuninio veleno ir pagr. ir svaistikliniai indeklai sudile.

Visi sie gedimai yra, kai kurie jau buvo remontuojami.
Dalys kurias pirkau ir ju kainos:

1. Stumokliai (2 remontas) 270x4=1080 Lt
2. Forkameros 4x70=280 Lt
3. Voztuvai 4 ismetimo, 8 isiurbimo bendra kaina 200 Lt
4. Guolis pagr. dirzo itempimo 138 Lt
5. Vandens pompa 133 Lt
6. Pagr. dirzas 57 Lt
7. Termostatas 46 Lt
8. Parazitinis pagr. dirz. guolis 67 Lt
9. Svaistikliniai indeklai 90 Lt
10. Pagrindiniai indeklai 83 Lt
11. Voztuvu gumeles 18 Lt
12. Paskirstymo veleno riebokslis 12 Lt
13. Alkuninio veleno riebokslis 28 Lt
14. Alsuoklio zarna 70 Lt
15. Alsuoklio zarna (trumpa alkune) 30 Lt
16. Veliaveles
17. Galvos varztai 95 Lt

Detaliu sarasa papildysiu, nes truksta tarpiniu ir rieboksliu keliu.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Paskutinį kartą redagavo 1 Sernas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 27 2009, 21:15 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 27 2009, 19:31
Pranešimai: 169
Miestas: Kelmė
Nesuprantu ar verta remontuot jei ir dabar be darbu kaina suskaiciavau 2332... Kiek suprantu sitie motorai beveik "amzini". Mano manymu kad ir kiek i remonta bedetum, naujo variklio nepadarysi tai kam daryt nauja jei gali drasiai du senus neblogus nusipirkt? nebent fanatizmas ?
P.S. jei ka as irgi i fanatizma linkes :wink:
P.P.S pas mane motoras irgi 2.1 td

_________________
Xantia Break, '96, 2.1 TD (zhalia)
ZX Break, '95, 1.9 D, eks (zhuvo)
+37068645415
+37068603652


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 27 2009, 21:34 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ekspertas rašė:
naujo variklio nepadarysi
Kodėl nepadarysi? :roll: Egzistuoja jiems absoliučiai visos naujos dalys; gali netgi nusipirkti visą gatavai surinktą naują variklį. Kainuoti aišku kainuoja, bet ir vienas naujas, tegu ir tik suremontuotas naujomis detalėmis, jei su juo ruošiamasi važinėti ne vienus metus, yra vertesnis už dešimtį "senų bet gerų" su pusės milijono rida. Jis iškart turi pusę milijono km forų, o ir kai pats nuo pat pradžių prižiūri variklį, laiku keiti ir pili normalius tepalus bei antifrizą, nevaikai ribiniais režimais, jis bus bemaž amžinas. Tvarkyti "seną bet gerą" ar keisti į kitą "seną bet gerą"- tai priklauso turbūt tik nuo požiūrio taško ir piniginės storio; dėl paties fakto, kad naujas variklis yra geriau už seną, juk turbūt niekam nekils abejonių? :)
Be to, Šernas pasivargino sudėti fotkes ir smulkiau aprašyti, kokia ten buvo situacija su jo "senu bet geru" varikliu...


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2009, 06:52 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Keletas nuotrauku
Nuimtos galvos vaizdas. Aiskiai matosi, kad visos forkameros trukusios. O krastine pasisukusi ~30 laipsniu, nuo reikiamos padeties
Paveikslėlis
Pasukta forkamera
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Sudiles indeklas
Paveikslėlis
Nauji stumokliai
Paveikslėlis
Nauja vandens pompa
Paveikslėlis
Nauji indeklai
Paveikslėlis

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2009, 16:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Gerbiu. :appl:

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 30 2009, 11:52 
o kur detales pirkai? :)


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Kov 30 2009, 12:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Tu geriau parasyk kaip tau sekasi su II remonto stumokliais ir ziedais, Kodel netinka ziedas?

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 30 2009, 19:44 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Viskas ten gerai, tik pradzioje ziedus pardave per didelius (manau gamybos brokas). Istacius i gilze ju galai (spyna) prasilenke apie 3 mm (pats nemaciau informavo meistras).
Su pardaveju susitariau kad pakeistu - pakeite be problemu, taciau matosi, kad tai tie patys ziedai tik su galais tvarkingai "nusmirgeliuotais". Idomiausia tai, kad vidurinio ziedo forma visiskai kitokia nei likusiu dvieju ziedu, ju skersmuo neistacius i gilze didesnis. Pradzioje manaiu, kad tai brokas ir pan, taciau nuvariau i ROBETA ir paparasiau duoti paziureti bet kokiu skirtingu dvieju dyzeliniu varikliu ziedus, ir akurat ta pati situacija ir ten (vidurinis ziedas skiriasi nuo likusiu).

Konsultavausi ir su tais kurie gamina stumoklius gilzes. Teoriskai 1 ziedas sulaiko 80% slegio, antras ziedas 20%. Vidurinis ziedas visuomet daromas is minkstesnio plieno, priesingai nei kiti kurie yra termiskai apdirbti ir chrmuoti. Vidurinis ziedas tuo paciu yra su nedideliu kugiskumu, skirtu specialiai prisidirbimui.

Trumpiau tariant tikiuosi, kad viskas bus gerai.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 30 2009, 20:22 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 27 2009, 19:31
Pranešimai: 169
Miestas: Kelmė
Idomu kodel pigus pagrindinis dirzas ir parazitinis guolis. Uz dirza mokejau 110, parazitiniam pagailejau litu nes kaina buvo 130 (senas atrode dar neblogas).

_________________
Xantia Break, '96, 2.1 TD (zhalia)
ZX Break, '95, 1.9 D, eks (zhuvo)
+37068645415
+37068603652


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 30 2009, 23:33 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 15 2006, 10:23
Pranešimai: 172
Miestas: Jonava-Kaunas
o kaip velenas apseis be slifavimo? Tevas žiguliui kai "sau" varikli daresi, tai indeklus taikydavo taip kad dirbtų visas jo plotas. po indeklu dedavo folijosis to krasto ar galo kuris nedirbdavo. Sudeda velena, pasukineja ir vel ziuri. aisku reik nepamirst skyluciu padaryt po indeklu, jei ji uzsidengia folija. Kiek maciau tai kantrybes reikalaujantis darbas, variklis aisku atsidekodavo geru tepalo spaudimu, ir tarnavimo laiku. kas dabar per indeklai nezinau, bet is foto matyt, kad bedos nesiskiria nuo senu laiku
Siaip respektas fanatikam

_________________
citroen xm 2.1 TD 12v 92m


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 05 2009, 21:11 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
ripka rašė:
proffanas rašė:
riksas rašė:
o kaip velenas apseis be slifavimo?
Apsieis, kaip bebūtų keista. Indėklai nudilę fantastiškai lygiai, ir alkūninis neturi praktiškai jokio sudilimo ir jokių elipsių; skirtumas mikroninis.
Faktiškai, vien alkūninis tame variklyje ir liks neremontuotas. A; dar tepalo pompa ir karterio dangtis :) .


Proffanai neprasides po neilgo laiko bedos su tepalo pompa? viskas nauja, o tas mazgas senas :roll:


Tepalo pompa lengva patikrinti, ja isardzius. Bet jeigu indeklai geri tai ir tepimo pakanka

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 17 2009, 16:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Siandien buvo pirmas test drive Kaunas Trakai Kaunas. Bandau apjodineti ir po 500 km keisti tepala. Variklis dirba kur kas geriau, galios padidejimo nelabai eina pajusti, nes stengiuosi greiteti tolygiai. Pirmi stiprus spyriai per pedala bus tik po 10 000 km, jei po tokio atstumo variklis veiks :D.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 24 2009, 09:32 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
Norėtūsi išgirsti kaip sekasi važinėti po kapitalinio. Ir gal kartais pamena autorius kiek atsiėjo bendroje sumoje visas remontas su darbais ir detalėm?

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 24 2009, 11:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
simas rašė:
Norėtūsi išgirsti kaip sekasi važinėti po kapitalinio. Ir gal kartais pamena autorius kiek atsiėjo bendroje sumoje visas remontas su darbais ir detalėm?


dabar autorius turedamas nauja varikli, greiciausiai siurbli bandys pilnai restauruoti....... :lol:

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 24 2009, 11:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
Siurblį restauruoti nemanau kad verta, dažniausiai pakanka tik pakeisti visas tarpines.

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007