"Padsosas"- turima omenyje tas troselis, einantis už siurblio, ir kurio eigos ribojimo varžtai pažymėti toje schemoje "A"? Toji svirtelė, kurią tampo troselis, turi vaikščioti; įsitempus troseliui, t.y. esant šaltam varikliui, apsukos turėtų būti nustatytos palei 1000 ar netgi 1100 (šalčiams), o varikliui šylant ir tam troseliui atsileidžiant, varikliui pasiekus maždaug 70C, turi nukristi ligi nominalo, t.y. palei 700-750rpm. Reguliuojama, porąsyk užkaitinant variklį ir leidžiant pilnai atvėsti. Tiejie varžtai su kontrgaikėm "A" ir riboja troselio įtempimą, nustatydami svirtelės padėtį, kad esant šaltam varikliui apsukos būtų vat tokios, o šiltam- anokios, ne daugiau ir ne mažiau. Žiemą tai velniškai vertingas devaisas, bet jam veikti būtina sąlyga yra bent jau veikiantis termostatas, kuris tampo tą troselį. Reikalinga, ir kad aušinimo sistemos termostatas/-ai veiktų normaliai. Analogiškai veikiantis, daugumoje Bošinių siurblių iš priekio yra ir paankstinimo termostatas su troseliu, kuris palengvina šalto variklio užvedimą ir darbą. Bet kaip taisyklė, bent 90proc senų dyzelių tiejie termostatai jau senai mirę; paprastai jie telaiko 5-7m, ir niekas perdaug nesirūpina po to juos pasikeisti.
Šiaip, jei apsukos nekinta nei reguliuojant tuos "A", nei ribotuvo varžtą, varykit servisan. Yra dar pora reguliavimo taškų, kur galima pareguliuoti tas apsukas, bet galima prisižaisti ligi visiško traukos dingimo ar sąnaudų "viedras šimtui", todėl geriau tai patikėti specams. Net ir pačiame prabangiausiame servise tas reguliavimas šimtinės niekaip netrauks.
|