WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 19:29

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Del Xantijos 1.9TD apsukų
StandartinėParašytas: Kov 31 2009, 08:03 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 10 2009, 08:58
Pranešimai: 47
Miestas: Utena
Norejau paklausti, kiek turetų būti rmp ant laisvūjų apsukų, pas mane 950rmp, gal daugoka, kaip dyzeliniam varikliui? Norėjau pasiteirauti, gal citroene, turi tiek būti, ačių už info.

_________________
Citroen'as ne masina, o religija. © DeoX
__
Volvo V40 2001m 1.6ltr
Citroen Xantia 1.8ltr 97m
Citroen Xsara 1.4ltr + LPG 2000m


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 31 2009, 16:53 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 23 2006, 11:51
Pranešimai: 92
DeoX rašė:
Ir dar kur jas pareguliuoti, nes pabandžiau reguliuoti ten kur aš galvojau, tai nesireguliuoja :bum: Tą tokią kojele pasukinėjau kuri spaudžia pagalvėlę kaip gazas nemygamas.

Pareguliot ten kur patsoso trosiukas pareina prie siurblio, turi atsileist kontraverzles ir pasukt varztukus, su atsuktuvu berods jie sukas :wink: manau 900rmp gali laisvai pasidaryt...


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 31 2009, 17:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Xantija 1.9TD Autodatoje bent 4 modifikacijos ir apsukos kiekvienam modeliui siek tiek skiriasi, bet neiskrenta is 750-850rpm ribos...

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 31 2009, 17:52 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2007, 11:34
Pranešimai: 199
Miestas: Kaunas
Apie 1.9TD apsukas ir jų reguliavimą buvo šnekėta, bet tos temos net ir aš nerandu (gal ištrinta), ten netgi siurblio schema buvo įdėta, kurioje pažymėtas reguliavimo varžtas.

_________________
Peugeot 207 SW Ourdoor
Subaru Justy IV


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 31 2009, 18:54 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 10 2009, 08:58
Pranešimai: 47
Miestas: Utena
Aš ir iškojau, bet neradau nieko panašaus.

_________________
Citroen'as ne masina, o religija. © DeoX
__
Volvo V40 2001m 1.6ltr
Citroen Xantia 1.8ltr 97m
Citroen Xsara 1.4ltr + LPG 2000m


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 31 2009, 19:26 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2007, 11:34
Pranešimai: 199
Miestas: Kaunas
Jei siurblys Bosch ir jo šilto/šalto variklio apsukų reguliavimo termostatas veikia, reguliuojama už siurblio esančiais varžtais (vienas iš jų pažymėtas A). Jei tokiu būdu sureguliuoti nepavyksta, minimalias apsukas galima nustatyti ribotuvo varžtu (raudona rodyklė). Bet kokiu atveju, sureguliavęs nepamiršk varžtų užkontrinti. (Čia vieno iš forumo dalyviu postas, kurį buvau išsisaugojęs)

Paveikslėlis

_________________
Peugeot 207 SW Ourdoor
Subaru Justy IV


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 01 2009, 13:36 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 27 2009, 19:31
Pranešimai: 169
Miestas: Kelmė
DeoX rašė:
Dar klausimėlis o ar šiltam motorui esant reguliuoti ar šaltam?

Na aišku kad siltam...

_________________
Xantia Break, '96, 2.1 TD (zhalia)
ZX Break, '95, 1.9 D, eks (zhuvo)
+37068645415
+37068603652


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 01 2009, 16:10 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 10 2009, 08:58
Pranešimai: 47
Miestas: Utena
Va radau, viskas gerai, dabar bandyt reikia eiti mažinti apsukas:)
Taisau: Kažkaip nerandu tu varžtelių ;\

_________________
Citroen'as ne masina, o religija. © DeoX
__
Volvo V40 2001m 1.6ltr
Citroen Xantia 1.8ltr 97m
Citroen Xsara 1.4ltr + LPG 2000m


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 01 2009, 18:48 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2007, 11:34
Pranešimai: 199
Miestas: Kaunas
Pas mane taip pat apsukos pr aukštos, bet vis nėra laiko prieiti prie siurblio. Pas mane apie 1000 rpm. O kaip dėl vibracijos, ar stipriai juntama prie normalių apsukų?

_________________
Peugeot 207 SW Ourdoor
Subaru Justy IV


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2009, 22:31 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 10 2009, 08:58
Pranešimai: 47
Miestas: Utena
Man irgi visi sako, kad vibracija turi būti, bet šiandien pas dizelistus buvau, sakė normaliai variklis dirba, galima pamažinti, nes autodatoje raso apsukos turi būti apie 700-750rmp. Tai reiks rytoi pareguliuoti, nes radau ta varžta ribotuvo.

_________________
Citroen'as ne masina, o religija. © DeoX
__
Volvo V40 2001m 1.6ltr
Citroen Xantia 1.8ltr 97m
Citroen Xsara 1.4ltr + LPG 2000m


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 15 2009, 14:55 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2007, 11:34
Pranešimai: 199
Miestas: Kaunas
Tai vat susimažinau apsukas, bet ne taip kaip parodyta prieš tai buvusioje schemoje. Sukinėjant ribotuvą apsukos nekito. Sureguliavom su padsoso trosu. Norėčiau dar paklaust, ar padsoso troselis turi vaikščioti, ar jis turi būti užspaustas tais dviem užkontruotais varžtais. Pas mane jis buvo užspaustas, todėl laisvos apsukos nekisdavo esant šiltam/šaltam varikliui.

_________________
Peugeot 207 SW Ourdoor
Subaru Justy IV


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 15 2009, 17:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
"Padsosas"- turima omenyje tas troselis, einantis už siurblio, ir kurio eigos ribojimo varžtai pažymėti toje schemoje "A"? Toji svirtelė, kurią tampo troselis, turi vaikščioti; įsitempus troseliui, t.y. esant šaltam varikliui, apsukos turėtų būti nustatytos palei 1000 ar netgi 1100 (šalčiams), o varikliui šylant ir tam troseliui atsileidžiant, varikliui pasiekus maždaug 70C, turi nukristi ligi nominalo, t.y. palei 700-750rpm. Reguliuojama, porąsyk užkaitinant variklį ir leidžiant pilnai atvėsti.
Tiejie varžtai su kontrgaikėm "A" ir riboja troselio įtempimą, nustatydami svirtelės padėtį, kad esant šaltam varikliui apsukos būtų vat tokios, o šiltam- anokios, ne daugiau ir ne mažiau.
Žiemą tai velniškai vertingas devaisas, bet jam veikti būtina sąlyga yra bent jau veikiantis termostatas, kuris tampo tą troselį. Reikalinga, ir kad aušinimo sistemos termostatas/-ai veiktų normaliai. Analogiškai veikiantis, daugumoje Bošinių siurblių iš priekio yra ir paankstinimo termostatas su troseliu, kuris palengvina šalto variklio užvedimą ir darbą.
Bet kaip taisyklė, bent 90proc senų dyzelių tiejie termostatai jau senai mirę; paprastai jie telaiko 5-7m, ir niekas perdaug nesirūpina po to juos pasikeisti.

Šiaip, jei apsukos nekinta nei reguliuojant tuos "A", nei ribotuvo varžtą, varykit servisan. Yra dar pora reguliavimo taškų, kur galima pareguliuoti tas apsukas, bet galima prisižaisti ligi visiško traukos dingimo ar sąnaudų "viedras šimtui", todėl geriau tai patikėti specams. Net ir pačiame prabangiausiame servise tas reguliavimas šimtinės niekaip netrauks.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 15 2009, 18:07 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 02 2006, 08:46
Pranešimai: 66
Miestas: Panevežys
Aš tau patariu tą padsoso troselį vėl užspauti, anksčiau turėjau xantia su 1,9td tai irgi buvo užspaustas ir apsukos tiek šaltam tiek šiltam varikliui buvo tokios pat, tai kaip ir tu bandžiau sutaisyti, paleidau tą troselį, pakeičiau visas šlangutes, kurios buvo kiauros. Tai ant šalto variklio darbo prasidėdavo nesamonės, purtytis , baltas dūmas lyst, nebetraukti. Taigi teko vėl užspausti kaip buvo, nes mašina iš belgijos ir ganėtinai geros būklės, ir ne veltui buvo tai padaryta. :D

_________________
Citroen C5 2.2Hdi Biturbo 170ag ;)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 15 2009, 21:09 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2007, 11:34
Pranešimai: 199
Miestas: Kaunas
Niurkis rašė:
Aš tau patariu tą padsoso troselį vėl užspauti,

Taip ir padarėm sumažinę apsukas. Kuriasi puikiai kaip ir anksčiau, trauka nepakito, dūminimo neatsirado. Gal kažkas pasikeis atėjus šaltajam sezonui. Na o kuro sąnaudas reikės pasekti, bet man regis netutėtų padidėti (bent jau dirbant laiva eiga), nes anksčiau laisvos apsukos buvo apie 1100, o dabar apie 800 aps/min.

_________________
Peugeot 207 SW Ourdoor
Subaru Justy IV


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 16 2009, 05:38 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Niurkis rašė:
Tai ant šalto variklio darbo prasidėdavo nesamonės, purtytis , baltas dūmas lyst, nebetraukti.

O jūs tikrai žaidėt su apsukų troseliu, o ne paankstinimo? :D
Nes dėl apsukų negalėjo būti nė vieno iš aprašytų reiškinių; o dėl paankstinimo- visi.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007