WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 18:08

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: mano dyzeliukui chana?
StandartinėParašytas: Gru 28 2009, 20:00 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
Pole rašė:
Nu kiek teko girdėti būtent tokie ir būna mirštančio siurblio požymiai, pradžioj blogai šaltas, po to jau karštas. Nors šaltas blogai gali kūrtis ir dar dėl 100+1 priežasčių. Bet taip pat sėkmingai gali būti ir didelis oro gaudymas :roll:


Dėl 100+1 priežasčių gali blogai kurtis ir šiltas variklis. Na bent jau vieną apart plunžerių tai tikrai žinau. Man Irgi nenorėdavo vestis karštas variklis, man proffanas irgi išpranašavo dvesenčią plunžerių grupę, tai dar visa laimė, kad siurblio nepasiskubinau ieškot :evil: . O priežastis tebuvo suknista žakių pakaitinimo rėlė, kuri per anksti atjungdavo žvakių kaitinimą šiltam varikiui.

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: mano dyzeliukui chana?
StandartinėParašytas: Gru 29 2009, 08:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
100+1 priežasčių tikrai nėra, nes šiltam dyzeliui tereikia dviejų sudedamųjų kad užsikurtu: kompresijos ir kuro. Šiltas variklis (50-60C) vedasi ir be pakaitinimo žvakių. O kaip tu nustatiai kad per anksti atjungia? Ir kas tas "per anksti", po kiek sekundžių?

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: mano dyzeliukui chana?
StandartinėParašytas: Gru 29 2009, 09:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
Pole rašė:
100+1 priežasčių tikrai nėra, nes šiltam dyzeliui tereikia dviejų sudedamųjų kad užsikurtu: kompresijos ir kuro. Šiltas variklis (50-60C) vedasi ir be pakaitinimo žvakių. O kaip tu nustatiai kad per anksti atjungia? Ir kas tas "per anksti", po kiek sekundžių?



Indikacija šiltam varikliui išsijungdavo maždaug po 2 sec, o dabar po 5. Šiltą variklį tekdavo paviniot 4-5 abarotus kol užsivesdavo, dabar 2 abarotai ir dirba, jeigu sąžiningai išlaukiu kol užgęsta indikacija, jeigu ne - reikia viniot lygiai taip pat ilgai kaip ir seniau. Kad teoriškai turi kurtis neprašildžis žvakių prie 50-60 C tai tikiu, (buvo vw 1,9 TDi, kur vasarą ir šaltą nešildžius žvakių būdavo galima gan nesunkiai užkurt , o šiltam motorui apie pašildymą net nereikėdavo pagalvot) o praktiškai jau su trečiu prancūzišku 1,9 TD motoru tenka susidurt, kuris lygiai taip pat nenori kurtis neprašildžius

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: mano dyzeliukui chana?
StandartinėParašytas: Gru 29 2009, 21:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Dėl 1.9 tiksliai negaliu komentuot, reiks ant tėvo bx'o gal kada paeksperimentuot. Bet ksemo 2.1 pas mane tiek šaltas tiek ir šiltas arpa pirmu suktelėjimu griebia arba jau negriebia visai. Nu nebent lauke žemiau -20C. Buvo tik keli kartai per visus 10 m. naudojimao kai šiltą reikėjo pasukt kokius 2-3 apsisukimus. Beje pastebėjau kad labai didelę įtaką užkūrimo kokybei turi akumo stovis. Jei tik jis pasėdęs kažkiek - iš sykio vangiau kuriasi ir po užkūrimo purtosi kelias sekundes. Taip kad jei važinėji tik po kelis km mieste - krauk akuma bent kas 2 sav. nes kitaip jį užmuši ir dar startiorą nukankinsi.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: mano dyzeliukui chana?
StandartinėParašytas: Gru 29 2009, 22:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Awriux rašė:
Šiltą variklį tekdavo paviniot 4-5 abarotus kol užsivesdavo, dabar 2 abarotai ir dirba

Mano požiūriu, abu atvejai yra klinikiniai, t.y. variklio/kuro aparatūros vieta yra šrote. Bet kas su kuo nori ir įstengia, tas su tuo ir važinėja. Neįsivaizduoju, kaip prie 0C variklis gali kurtis po "du abarotai". Įsivaizduočiau tai gal tik prie -30C, bet minimom sąlygom minimas šrotas nepasikurtų netgi ant buksyro.

Kas dėl KarolioXM siūlymų "nesiūlyti", tai nuvažiuok tu, bratka, nors sykį šiais laikais į turgų :lol: . Ir suprasi, kad geriau 8x xadintas, nei vieną kartą belekaip perdažytas.

O kas dėl naujojo kolegos aDx problemų, nors negavome jokios naujos informacijos, o tik žinią, kad šaltas variklis kuriasi, o šiltas ne, tebelieku prie nuomonės, kad arba reikia diagnostikos (jei siurblys elektroninis), arba plunžerinei batai.
Grįžtant prie jau N kartų minėtos žinutės, pasikartosiu dar kartą: jei jau nesikuria dyzelis, pirmoj eilėj žiūrėk šv.trejybę. Tas yr žvakėskompresijaorasistemoj.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: mano dyzeliukui chana?
StandartinėParašytas: Gru 31 2009, 00:07 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
proffanas rašė:
Awriux rašė:
Šiltą variklį tekdavo paviniot 4-5 abarotus kol užsivesdavo, dabar 2 abarotai ir dirba

Mano požiūriu, abu atvejai yra klinikiniai, t.y. variklio/kuro aparatūros vieta yra šrote. Bet kas su kuo nori ir įstengia, tas su tuo ir važinėja. Neįsivaizduoju, kaip prie 0C variklis gali kurtis po "du abarotai". Įsivaizduočiau tai gal tik prie -30C, bet minimom sąlygom minimas šrotas nepasikurtų netgi ant buksyro.

Nu jo, jeigu tai jau reiškia klinikinį atvejį, tai didžioji dalis Lietuvo autoparko yra klinikiniai važinėjantys šrotai :lol: Nesakau kad tas variklis tvarkingas. Turi problemų, kaip ir visa mašina, bet kad tvarkyt tai toli gražu dar. Kai bus jau koma, tada žiūrėsiu kas negerai, o iki tol nekišiu nagų. Nėra tikslo iš senienų naujų mašinų daryt. Jau įsitikinau kad tai neapsimoka. Dabar ta mašina stovi kieme po sniego patalu, o rytoj važiuosiu, ir gal vėl koks užsimiegojęs furistas galą patrumpins. Ir kas tada? Metalo laužas su tvarkingais agregatais? šrotas pasiūlo 300 lt, nei "varpelis" pasiūst liežuvis nebeapsiverčia. Labai jau laikinas dalykas tos mašino, neapsimoka į jas investuot, kol nėra butinybės.

Tiesa, prie -17 C kuriasi kuo puikiausiai, prie -30 C dar neteko bandyt. Šiaip žieminis dyzelis, kurį pyliausi užšąla prie -26 C tai teoriškai nei viena mašina stovinti lauke be papildom priedų neturi kurtis

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007