proffanas rašė:
Pačios galvos, berods, identiškos: tiek konstrukcija, tiek visi detalių dydžiai bei tvirtinimo taškai ir užveržimo jėgos. Truputį skiriasi tik purkštukai (jų atsidarymo slėgis), bei, jei variklis nuo pežo- iš galo ant paskirstymo velenėlio tupi vakuumo pompa, kurią teks amputuoti ir statyti citroeninę zaglūškę, jei mašina hidraulinė. Daugiau lygtai jokių esminių skirtumų nėra.

Nebent, jei ATE labai senas ('89-'91 gamybos), skiriasi vožtuvų dangtelio tarpinė. Senesniuose ji keičiama kartu su dangteliu (įklijuota), naujesniuose eina kaip atskira detalė.
Idealiu atveju, aišku, reiktų pasiguldyti tas galvas greta ir sulyginti "gyvai", bet kiek mano atmintis neša, ATE ir BTE jos iš esmės nesiskiria.
Didelis ačiū proffanui.Mano auto Fiat Ulysse 1998m. 2,1td.XUD11BTE.P8C.Vokietijoj autobane važiuojant pasipylė parai per duslių ir ,,motor kaput,,.Nusiimu galvą tai 2-tro cilindro kur turėtų būti vožtuvai tai didelė ,,skylė,, .Stūmoklio taip pat pusė nerasta.Dabar galvoju ar kitą variklį ar XM-ą su varikliu , ar galvą su stūmikliu saviškiui.Dar klausimėlis KOKIĄ tarpinę dėti nupirkus kitą galvą? Juk jų berods 6-ios rūšys {storiai} eina.Dėkoju už kantrybę
