arcius rašė:
apie rpm gali buti nukrypimu
Bet ar tu supranti, kad tai kardinaliai keičia visą reikalą? Joks daktaras nedarys reikalingos daryti smegenų tomogramos, jei pacientas skundžiasi, kad jam skauda kelienį, o ne galvą. Mes internetu negalime nustatyti net apytikslės diagnozės, jei turime neteisingus pradinius duomenis.
Sprendžiant iš paskutinio posto, kur viskas nuosekliau paaiškinta- taip; čia galimos problemos tiek su tuo FAPu (kietųjų dalelių filtru), tiek ir su paprasčiausiu kuro filtru (dėl netikusio kuro, t.y.). Gali būti problemos netgi su variklio smegenimis ar joms informaciją teikiančiais davikliais, dėl kurių tam tikrais variklio darbo režimais ribojamas kuro padavimas. Tačiau bet kokiu atveju teks jungtis prie variklio kompiuterio ir žiūrėti vietoje, t.y. tą turi padaryti dileris, pakol mašina garantinė. Variantų per daug ir jie per retai pasitaikantys (ir mašina per šviežia), kad internetu tiksliai pasakytume, kurį ten varžtuką į kurią pusę reikia pasukti, kad viską normalizuoti. Galėtume nebent aklai patarti pasikeisti kuro filtrą; minimumas išlaidų su nedidele tikimybe, kad padės.
Bet su apsukomis man visvien kažkas ne taip

. Nenormalu, kad pasiekus vos 1500-1600rpm, mašina su silpnučiu varikliuku reikalauja aukštinti pavarą; kaip nenormalu ir tai, kad esant 100km/h penktu bėgiu nepasiekiami tie 2000rpm

. Nebent tu visiškai nežiūri į tachometrą, ir rpm skaičiukus surašei "iš lempos".