Skapas rašė:
Bandant po viena isgaudyti bugus is masinos islindo stai koks:
(Kuro siurblys Bosch, bet jau su kompu valdomas ankstinimas, masina be kondicionieriaus)
Pagal manuala, prie kuro filtro yra prijungti 3 temperaturiniai sensoriai - vienas (uz filtro) salono rodyklei termovarza, antras - desinej priekyje - jungiklis (prie 115-120 oC), o kaireje temperaturinis sensorius variklio kompiuteriui.
Kiek pavyko susirasti, jo varza 25 oC temperaturoje turi buti 2,3kOhm, o 80 oC - 250 Ohm. Pamatavus multimetru jo varza yra labai didele, bet (kas nustebino) - variklis klaidos nemeta. Ar toks dalykas gali tureti itakos automobilio uzsivedimui esant jam siltam? Kur siame variklyje yra sensorius zvakiu kaitinimo relei?
Dekoju uz atsakymus
zvakiu rele- pakaitinimas irgi priklauso nuo to pacio kompo kuris reguliuoja siurblio ankstinima..