Prašau siurblio nuotrauką į eterį, nes... turbo dyzelis su Rotodiesel/Lucas?
Neteko nei girdėt, nei matyt kolkas.
Manrods net vokiškame BX diesel manuale buvau radęs frazę, kad jei turite turbo dyzelį - jūsų kuro sistema Bosch, jei 1.9D - žiūrėkite ir įvertinkite pagal nuotrauką.
Pats sukinėjau ir gal dar sukinėsiu BX TZD su tokiu pat varikliu ir bošine sistema, o dabar sukinėju C15 su tokiu pat varikliu, tik be turbinos ir Lucas siurbliu. Tai matytos ir čiupinėtos abi sistemėlės.
Pritaikyt - reikia pažiūrėt, kaip ten viskas sujungta ir prijungta, jeigu rimtai lukasas. Nes turbininio lukaso, kaip sekiau, nemačiau dar. Bet kuriuo atveju, nieko sudėtingo nebūtų, čia gi viskas paprasta.
Netinka purkštukai, bet tik slėgiu (juos galima laisvai perreguliuot, jei nesinori ieškoti pirkti arba jei negausite komplekte su siurbliu), nors važiuos tikriausiai ir taip.
Vamzdeliai gali skirtis, bet jie gi lankstosi.
Škyvą reik sulygint prieš įsitikinant, gali netikti ten koks išnešimas ar diametras ašies, geriau siurblį imti su škyvu. Trosas gazo tas pats, termostatas laisvų apsukų ir jo trosas irgi tas pats.
Bošas dar turi tokį paankstinimo termostatą, kurio lukase nėra (gal padaro mechaniškai? ar gal visai ankstinimo neturi), tai jeigu norėsis jį (termostatuką tą) pasijungti, reikės atsivesti kelias šlangeles nuo termostato korpuso. Vamzdeliai joms yra numatyti, tik būna užkimšti. Bet reikia pirma patikrinti, ar jis veikiantis, nes daugumoj pasenę ir nebeveikia, o naujo pirkti nelabai rasit. Tada ir prasmės jungti kaip ir ne daug.
Kuro valdymas pagal turbinos slėgį paprastas - šlangelė iš interkūlerio, išsišakojanti į du (vienas siurblio keuprėn, kitas į viršslėgio daviklį)
Žodžiu, nuotraukytę geros kokybės įdėkite, kad matytusi visa kuro sistema, pakonsultuosim.
Beje, prieš keičiant siurblį, pirma dar patikrinkite, ar su oru bėdų nėra. Gali daug pinigėlio susitaupyti.
Tokius požymius (užsigazavimas, staigi akseleracija trasoje) jaučiau kaip tik baiginėjantis kurui, kai pradeda burbulų pakabinti jau.