WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 19:44

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Xantia 1.9 turboD
StandartinėParašytas: Vas 07 2007, 15:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 20 2005, 17:50
Pranešimai: 7
Miestas: Vilnius
Noreciau issiaiskinti tokus klausimus apie xantia 1.9 turbo D varikli
ar turetusi girdetis turbinos darbas ? Nuo kokiu apsuku ji isijungia ?
o ar gali turbina is viso neveikti, jei taip tai kokie galimi gedimai ir kiek kainuotu ju pasalinimas
Klausiu todel , kad man atrodo , kad pas mene xantioj neveikia turbina, t.y. nera jokios traukos variklis traukia, kaip paprasta 1.9 D

_________________
XM kibiras D12
ZX aura 1.9D


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 07 2007, 15:12 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 12 2006, 12:09
Pranešimai: 104
Miestas: Vilnius
Jei turbina neveiktu, tai jis isvis tau netrauktu. Beje turbina neisijungia, o ji visada veikia. Pamegink filtrus pasikeisti pradziai. Nes kai turbina neveikia, patikek tada suprastum ka reiskia netraukia.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 07 2007, 20:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 21:37
Pranešimai: 394
Miestas: Utena-europa
restoravimas apie 900lt,jei pas normalius mestrus,vilniu turbo servise,o siaip tai naudota ja galima gaut uz 400lt(tik reikia ziuret,ar is ivoriu vevaiksto i sonus)o jos garsas turi but labai nedidelis,o filtras oro svarus?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 07 2007, 21:35 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Turbina veikia visada,vos užkūrus variklį-ji "varoma" išmetamosiomis dujomis.Norint,galima pasiknisti tech.duomenyse ir susirasti,prie kokių apsukų ji sukuria max.slėgį-tada ji veikia efektyviausiai (o ne "įsijungia" ;) )
Iš aprašymo panašu,kad ji išvis neveikia.Jei taip-būtina pakeisti oro filtrą (gal dėl užkišto filtro turbina neturi iš kur/kaip oro paimti).Jei nepadės ir tai-beveik garantuotai turbina "strigusi",ir netgi "simbolinio" jos remonto kaina prasideda nuo 200lt.Restauravimas kainuoja daug daugiau už pakeitimą į naudotą turbiną,bet naudotos turbinos-toooooks dalykas... :?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 08 2007, 08:23 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Gal ne visai y tema:
jei naudojami "sportiniai" filtrai pirkti is kokio turgelio ar maximos, kurie lygiai taip pat gerai filtruoja kaip suplysusi kojine, tai turbinos rotorius (saltosios puses, tas kur ora traukia per filtra ir pucia y intercoolery ir varikly) labai graziai buna sutrinamas smulkiu dulkiu. Yra toks puslapis XtraRacing.lt, ten zmogelis uzsiimantis turbo remontu sudejo nuotraukas kaip atrodo tie rotoriai po "tiurlinginiu" filtru panaudojkimo, tai ant kai kuriu net uzuominu nematyt kad kada nors ten buvo menteles, like tik asis :shock: ir apie jokius bar'us su tokia turba net svajot negalima.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 08 2007, 08:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Iš aprašymo panašu,kad ji išvis neveikia.Jei taip-būtina pakeisti oro filtrą (gal dėl užkišto filtro turbina neturi iš kur/kaip oro paimti).Jei nepadės ir tai-beveik garantuotai turbina "strigusi",ir netgi "simbolinio" jos remonto kaina prasideda nuo 200lt.Restauravimas kainuoja daug daugiau už pakeitimą į naudotą turbiną,bet naudotos turbinos-toooooks dalykas... :?

Nu proffanai, ant kiek turi but uzdarytas oro padavimas kad turbina neprasisuktu, vel tu cia kazka uzlenkei :lol: :lol:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 08 2007, 09:06 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Paprastas patikrinimas - jei yra guminis vamzdis prieš įsiurbimo kolektorių - jis minkštas esant mažoms apsukoms. Duodi gazo - sunkai įspaust turi.

Jei sugebėsi į įsiurbimo kolektorių pasijungt manometrą, (geriausia 2bar nominalo), slėgį turi duot iki 1bar, nu kuo anksčiau, to geriau. Aukštesnio slėgio kelt neturi - yra vožtuvas, kuris slėgiui sukilus turbiną varančias išmetamąsias dujas praleidžia tiesiai i išnetimo sistemą. (tas nebegalioja naujiesiams 2,2hdi ir mandresniems :wink: )


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 08 2007, 14:07 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 20 2005, 17:50
Pranešimai: 7
Miestas: Vilnius
filtras tai kiek supratau oro, kuris savaime aisku pats pirmas buvo pakeistas, na nebet dar yra koks kitas :shock:
o tai kaip supasti "strigusi turbina"

_________________
XM kibiras D12

ZX aura 1.9D


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 08 2007, 14:53 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kito filtro nėra :)
"Strigusi" reikia suprasti pažodžiui:normaliai nesisukanti.Gal prikepė,gal kas pabiro? :roll: Be ardymo nenustatysi.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 08 2007, 15:52 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 20 2005, 17:50
Pranešimai: 7
Miestas: Vilnius
tai naujienos ne kokios lygtai ir tubo, net gaunasi kad dabar nebe :?

_________________
XM kibiras D12

ZX aura 1.9D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re:
StandartinėParašytas: Lap 01 2010, 21:17 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Vas 18 2010, 17:53
Pranešimai: 1
pas mane kazkas panasaus pasidare su turbina. i oro filtra patenka tepalai ir silpnai traukia turbina. gal jau kaput jai yra? Net nuemus varyklio apsauga matosi aptekejas variklis. Gal cia teka tepalai is turbinos? Gal ten kazkoks slangas nusieme ar dar kazkas blogiau...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia 1.9 turboD
StandartinėParašytas: Lap 01 2010, 22:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Jei jau matuoti slėgį turbinai, tai tik ne ant laisvų sūkių - nieko ten praktiškai neišmatuosi. Tikrąjį slėgį turbina išvysto tik motorui dirbant po apkrova. Jei turbina strigusi, turėtų gerai įmynus pedalą, pradėti verstis juodais dūmais. Ir netraukimas būtų ne šiaip biski, o totaliai "pukute". nes turbina tokiu atveju tarnauja kaip kamštis tiek išmetimo pusėje tiek ir oro paėmimo pusėje. Paprastas buitinis testas - paimti šlangutę, kuri eina nuo oro tiekimo pusės į kuro siurblio dozatorių (pas bosch'ą tai tokis grybas ant siurblio viršaus, pas lucas'ą tokia pimpačka palei siurblio apačia į kuria jungiasi viena storesnė šlangutė ir viena plona tokia kaip abratkė nuo forsunkių), tai va paimti tą šlangelę, atjungti nuo kuro siurblio susikišti sau į burną (tik ne per giliai) ir numygti siurblio droselį - jei žandai išsipūs reiškias turba bent jau sukasi ir kažkiek įpučia. Kitas klausimas kiek bar. ir dar krūva kitų niuansų, tokių kaip ar paduodamas reikiamas kuro kiekis ir kokiu momentu, ar teisingas degimo kampas, ar nekiauras interkūleris ir kiti oro tiekimo vamzdžiai, ar ar ar .... daug dar tų ar lieka. Atmint reik tik tiek, kad turbina gerai veikia tk tada kada gerai veikia motoras ir atvirkščiai, nes ji varoma išmetamosiomis dujomis. O didžiausias turbinų priešas prastas tepalas, retas jo keitimas ir staigus motoro gesinimas po intensyvaus darbo, ko pasekoje tepalas sudega ant ašies ir mirtinai užklinija turbiną. O jei jau įvyktų taip, kad pramuštų tepalą į oro tiekimo pusę, vo tada tai pajaustum nevaldomą dyzelio galią - redlainas tol kol baigsis tepalas arba išlys švaistiklis per bloką.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia 1.9 turboD
StandartinėParašytas: Lap 16 2012, 21:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
O aš kito klausimo noriu paklausti - ar alkūninio veleno priekinis riebokšlis (diržo pusės) maudosi tepaluose, kaip pusašiniai, ar ne? T.y. ar jį keičiant galvot apie tepalo išleidimą ar galima be vardo imt ir darbuotis? :)
Lygiai tas pats klausimas ir XUD7 ir XUD9 motorams... XUD11 dar neturiu, bet jei žinot, tikėtina, kad bus ta pati sistema

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia 1.9 turboD
StandartinėParašytas: Lap 17 2012, 19:55 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
tadas1991 rašė:
O aš kito klausimo noriu paklausti - ar alkūninio veleno priekinis riebokšlis (diržo pusės) maudosi tepaluose, kaip pusašiniai, ar ne? T.y. ar jį keičiant galvot apie tepalo išleidimą ar galima be vardo imt ir darbuotis? :)
Lygiai tas pats klausimas ir XUD7 ir XUD9 motorams... XUD11 dar neturiu, bet jei žinot, tikėtina, kad bus ta pati sistema

Gali drasiai keist riebokšlį nenuleidęs tepalų. Alkūninis velenas stovi žymei aukščiau. Variklio alyva siekia ties variklio bloko apačia (būna ir žemiau).

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia 1.9 turboD
StandartinėParašytas: Lap 18 2012, 01:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Liuks, ačiū :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007