WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 03:25

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 06 2013, 22:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
Labas vakaras gerbiami forumiečiai. Situacija tokia: vakar Taurius chipavo mano xsarą. Atliekant diagnostiką pasakė, kad neveikia oro srauto matuoklė. Automatiškai variklis ima numanomus default oro duomenis, kurie įvesti į programą, bet realiai kiek tuo momentu tiksliai oro ima išmatuoti negali. Kiek tas daviklis laiko sugedęs, neaišku. Gal jau keletą metų taip važinėju? :? Nes variklis paprastas HDi 66kw 2L, todėl jokių klaidų juose nemeta ir galios neriboja kaip nutinka ant naujesnių HDi.
:!: Tad kilo klausimas ar verta keisti oro srauto matuoklę, jei jau kažkurį laiką važinėju su neveikiančia ir kažkokių pakitimų nepastebejau Kuro sąnaudos mažos. Ar tai kenkia ekonomiškumui ir pan? Ar įmanomi kažkokie pakitimai toliau eksplotuojant su neveikiančia matuokle?
Dėkui :)

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Bir 07 2013, 06:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
O ne paprasčiau buvo pasiklausti Tauriaus?! :D
Šiaip, jei ligšiol neišlindo jokie bugai (o ir išlįsti galėjo, greičiausiai, tik galios sumažėjimas), tai vargu ar jie būtų išlindę ir ateityje. Tačiau dabar, po čipavimo, įnešamas neaiškumas- kaip į tai, kad negauna matuoklės duomenų, reaguos čipas? Čia vėlgi reikėjo klausti Tauriaus...

O bendrai, situacija juokinga. Žmogui trūksta galios, ir jis iškart puola čipuoti, neatlikęs net paprasčiausios diagnostikos :) . Jei toji matuoklė būtų veikusi, ir variklis vystytų bent jau nominalią galią, gal nebūtų prisireikę nė čipavimo... ;)


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Bir 07 2013, 06:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 22 2008, 21:00
Pranešimai: 322
Miestas: KEDAINIAI
nu bet ir taurius geras svarbu pasimt pinigus o patart zmogui kaip geriau kas geriau kam tada cipuot jei puse elektros neveikia kas susije su trauka ir kuro padavimo

_________________
Isbandyti c4,c5,c6 modeliai
laukiam ds6 kol nėra riedam su
peugeot 508 rxh/2.0 120kw 2014m hibridas


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Bir 07 2013, 06:58 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
Taurius man viską paaiškino, tiesiog šiuo metu jis man neatrase i asmenine zinute, o man dega suzinoti viska, nes tik siandien galiu nusipirkti nauja matuokle su 25proc nuolaida, todel buvo labai svarbus atsakymas kuo greiciau. Taurius pats sake kad matuokle keisti reikia, beto ja pakeitus sake bus dar papildomas minimalus galios padidejimas. Man tiesiog pasistojo tas klausimas, jei traukia puikiai ir viskas dirba gerai, kodel ja keisti. :?:
Proffanui - aš cipavau ne naudotis isaugusiu galios prieaugiu. Man ir iki tol trauke puikiai. Cipavau noredamas dar sumazinti kuro suvartojima, nes proteguoju ekovairavima. :)

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Bir 07 2013, 07:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Vilimantas rašė:
Taurius man viską paaiškino, tiesiog šiuo metu jis man neatrase i asmenine zinute, o man dega suzinoti viska, nes tik siandien galiu nusipirkti nauja matuokle su 25proc nuolaida, todel buvo labai svarbus atsakymas kuo greiciau. Taurius pats sake kad matuokle keisti reikia, beto ja pakeitus sake bus dar papildomas minimalus galios padidejimas. Man tiesiog pasistojo tas klausimas, jei traukia puikiai ir viskas dirba gerai, kodel ja keisti. :?:
Proffanui - aš cipavau ne naudotis isaugusiu galios prieaugiu. Man ir iki tol trauke puikiai. Cipavau noredamas dar sumazinti kuro suvartojima, nes proteguoju ekovairavima. :)


Tai tada keisk matuokle jei ekovairavima praktikuoji.

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Bir 07 2013, 07:56 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
:D

Savinikui esami gedimai, galimos problemos ir galimi sprendima buvo labai iššamiai paaiškinti prie atsiskaitant už atliktą darbą, gerbiami forumo komentatoriai...

Grįžtant prie temos - autoriaus Xsara, kaip ir dar keli reti egzemplioriai, naudojantys tokios versijos kompiuterį, tiesiog nekreipia dėmesio į neveikiančią oro srauto matuoklę. Pagal darbinį algoritmą kompiuteris šiuo atveju naudoja statistines oro srauto reikšmes, kurios konkrečiu atveju leidžia išvystyti pilną gamyklinį variklio galingumą (įpurškimo sistemos gedimo lemputė taip pat nedega), taip pat kompiuteris pats atjungia EGR'ą (tai galios nemažina, tiesiog nepaduoda suodžių į variklį).

Čipavimas reaguoja taip, kaip ir turėtų - galios prieaugis yra mažesnis, nes naudojamos statistinės (saugios) oro srauto reikšmės, o tai riboja galios prieaugį, kadangi oro srauto matuoklė veikia kaip galios ribotuvas. Konkrečiu atveju tos "statistinės" reikšmės buvo pakeistos artesnėmis praktioje gaunamoms ir rezultatate turim didesnį galingumą, neiškalibravus standartinių kuro ribojimo lentelių - todėl pajungus veikiančią matuoklę kuro dozavimas veiks tiksliai (kaip ir priklauso), o nepajungus bus saugesnėje, labiau ribojančioje zonoje.

Konkrečiu atveju savininkas 90% laiko važiuoja itin ekonomiškai, todėl į galios ribojimą dėl nepakankamo oro srauto niekad ir neatsiremia... Teoriškai matuoklę keisti reikėtų, praktiškai jis ja naudojasi tik 10% savo kelionių laiko, o ir tada variklio darbas labai dėl to nekenčia.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Bir 07 2013, 13:14 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
Na manau Taurius visiems aiškiai paaiškino situaciją :) o aš skubėdamas nepraleist nuolaidos nusipirkau naują matuoklę :D
Dar kart padėkosiu Tauriui už puikiai atliktą darbą. :appl:

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Bir 08 2013, 09:48 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Brrrrlembambam...

Tai dėl ko kilo visas šis kipišas?! :lol:


Į viršų
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007