cia as nesiruoshiu diskutuoti, ar verta, ar neverta - diskusijos noriu tik del teisngai, ar neteisingai atliekamu veiksmu.
va variklis del bendro vaizdo
o va slangutes, atejimo ir gryztamoji suzimetos skaiciais, kad lengviau butu suprast
o dabar pradedu pasakot.
taigi atjungiau per sujungima ateinancia kuro slanga 2-4 ir gryztamaja 1-3
1 slanga niekur nedejau
2 slanga ikishau i kanistra, nes pastoviai pompuojasi lauk kuras
3 ir 4 sukishau i sita bruda
uzvedineju, kad pradet praplovima - niekas nesiveda

(pas senute toyota vedesi, o cia nesiveda)
pasitariau su protingesniais zmonemis - sako spaudima reik pas naujensius sudaryti ir vesis.. ok
4slanga prailginau su slanga kurioje yra kriause
ir (tada jau reik antro zmogaus, nes neber kas uzveda) vedant pradedi pompuoti.
uzsivede!
bet labai juvelyrinis darbas cia, nes ten ieinanciame slange yra atitinkamas spaudimas - jei paspauzdavau per daug - variklis pradedavo negraziai kriokti, jei per silpnai, uzgesdavo - vargau as ilgai kol prasicikinau, o po to dar rankas pakirto, o kai pakerta rankas juvelirishkai tiksliai to spaudimo nesudarysi, beto kanistra laikyti reikia ir kai pilna sustabdyti procesa, kad supilti i baka prisipildziusia kanistra (antra karta meginciau sujungti 1 su 2 ir vsie diela)
taigi klausimas zinovams, gal esat bande kazka daryt tokio, gal lengvesni buda zinot, kaip ta tolygu spaudima padaryti?
o jei dar esu girdejes kad yra sistemos valiklis (irgi kur negalima pilt i kuro baka) - ten dar ant apsuku pazaisti reik - tai isvis ka tokiu atveju daryti?
DARASAU!!
filtra butinai po to reik pasikeisti, nes visas brudas kuri ishvalete, lieka jame.
p.s. filtro priesh valyma isimti griestai negalima - uzkishite tada istikro kanors..