O pas tavi trys bakeliai turbodyzelio? Ar čia ne apie BX kalba? Katalizatoriaus BX dyzely neteko pamatyt, bet gal ir galėjo būt. Bet kuriuo atveju, jei jis ten ir yra - galima lupt ir mest lauk

Pas BX TD nuo sujungimo žiedo iki pat galinio tilto vientisas gabalas vamzdžio, o pas D dar stovi vienas toks bačkos formos bakiukas ant pačio kolektoriaus, bet jis beveik amžinas, nes padėtas saugiai nuo druskų ir nelaimių. Ir jis nelabai ką dirba garso slopinimui, ar tai jie tiesiog būna išdegę, ar ten kokia kita funkcija, ne garsui, o variklio darbui gelbėti...
Deimantukas vienam ar net dviems BXams buvo padaręs vieną bakiuką. Tikriausiai ir vis dar yra. O su TA problemų jokių.
Vieno bakelio tikrai pakaks garsui nuimti iki norminio, bet aš manau, kad jį nelabai ir matuoja, bent jau neteko matyti, nebent atvažiuotų koks baubeklis, tai gal ir prietaisas būtų iš kažkur ištrauktas. Bet aišku, šiek tiek garsiau dirbs už pilną sistemą, bet nedaug

Prie galinio tilto, kur yra užsilenkiantis vamzdis su kabliu gumai, siūlau nupjauti ir tiesiog nuvesti tiesų vamzdį galan, paliekant tik galinį bakelį.
Pas mane ZX dabar paliktas tik galinis, ir tas paliktas nuo benzo, nors variklis dabar 1,7D. Garso yra daugiau, nei standarte, kur jis buvo (sunku lygint, nes buvo C15, o ten nors duslė pilna originali, bet salono izoliacijos praktiškai jokios (ta prasme visai)), bet ne baisiai. Trasoj ir aukštais sūkiais dirba ne taip tyliai, kaip BX TD originalus, bet negražiant - visai normaliai

Tiesa, ant kolektoriaus yra tas bakiukas, bet ne ką jis ten ir atlieka, nes kol buvau tik prikabinęs vamzdį ir dar neprivirinęs bakiuko - garso buvo ojojoj
