Labas forumieciai.

Prisicipavau atrodo. Tiesiog vienu metu taip gavosi, jog pastebejau vibracija, kai masina buvo uzsylus apie ~90 laipsniu ir stovejau kamstyje. Pajungiau savo leksia kita diena ir pamaciau, kad sylant varikliui nezmoniskai dideja 4cylindro korekcijos. Nesenai buvau keites antgalius purkstukams, tai galvojau gal kas ne taip nutiko...

Padariau abratkes testa ir pamaciau kad visi daug maz vienodai veikia...Tada apkeiciau pirmo ir ketvirto cilindro purkstukus - liko ta pati nesamone...Masina neblogai "uzpompinta", taciau nemanau, kad tai buvo gedimo priezastim...Pries pora metu buvo lupta galva ir keista tarpine, nes ismetimas ejo i ausinimo sistema ir mete skysti lauk. Is paziuros kiek matem variklio vidu - viskas kaip ir grazu. Del tu programavimu susipyliau xado (
http://xado.us/amc/atomic-metal-conditi ... um-1-stage)...Tai dabar bijau ar nebusiu prisidares blogesniu dalyku, nors nelabai irgi tikiu, kad kazka pakeite. Jamant galva voztuvai buvo pritrinti, misinys akivaidziai ne liesas, bo uzminus tapke duoda dumelio...Tai norejau biski jusu burimo is tirsciu isgirsti:
Taigi, uzvedus salta masina pasipurto (nestipriai) 30sec, 4cyl purkstuko korekcija pliusine virs 4. Tada nusileidzia iki <2 ir pamazu kyla kartu su ausinimo skyscio temperatura. Tada kaip kada prie 90...korekcija visada 5mm/stroke, bet gali ir nesipurtyti masina. Davus apkrovos, pvz kondiske - pradeda kratytis. Kuro daugiau nevalgo, raukia kaip zveris...Klausimai
1. Jamti galva lauk per nauja ir ziuret, kas viduj? Ar pirkti nauja varikli ir nekvarsint sau smegenu?
2. Ar galejo per koki tai ciuda isdegt voztuvai, jei ne kame kitam gali buti beda?
P.s. Aisku, prie progos dar kompresija patikrinsiu...