Pamenu, esu šio forumo lankytojų mokytas, kad tuos siurblius seniau restauruodavo. Berods, tai buvo liuka.
Veikia maniškis, bet tepaliuką leidžia per ašelę. Lėtai, labai lėtai, bet leidžia. Škyvas nusiima keturiais varžčiukais, lieka stebulyte. Va su ana ir bėdos. Ten arba presuota didele jėga, arba statyta ant karšto. Su kuvalda nieko ten gero nepadarysiu tikrai. Kaitinti irgi nenoriu, nes sudeginsiu seną riebokšlį, ir net išardytame siurblyje iki galo - liko plastikinis stumoklis...
Reikia rimto preso ir, dar svarbiau, idėjos, kaip užpresuoti atgal nesulaužant, nes yra bronzinis šplintukas, kuris, įtariu, reiškia, kad ašelė presuojama korpusan kartu su visais guolias, riebokšliu ir stebulyte. Nors ir nematau konstrukcijos, kas po dangteliu
Gal dar yra žinančių, kur ir kaip juos restauruodavo. Bet kokių kontaktų. Nerasiu, dėsiu tokį, bandysiu pilti tirščiausią transmisinį tepalą, plius gal kokio sandarintojo, ir ieškosiu naudoto siurblio ateičiai.
yra jų ir naujų dar vis, bet arba kinietiški, arba originalūs iš Ispanijos - biešena kaina.
Maniškis Pierburg, made in Vizcaya, ašelė SKF, patikimai atrodo. Va kad tik nepabėgtų tepalas ir neperkaistų kur nors kalnuose, ten, kur stabdžių stiprintuvą prarast nesmagu

O gal saulynas padovanotų kokį lavončiką tikrai negyvą iš savo atsargų - eksperimentams?
