Maniškis su 240 000 tūkstančių. Aišku pirkau neseniai, bet pagal rida aš manau tiek vizualiai tiek pojūčių prasme nelabai kuo skiriasi nuo važiavusio 100 000 ar išvis stovinčio salone. Varikliukas kaip laikrodukas, salonas beveik kaip naujas, įlipus kartais pagalvoju, blemba, jausmas lyg naujoje mašinoje. Netgi vienas mechanikas kuris turėjo progą truputį pravažiuot, manęs paklausė, ar iš salono pirkau mašiną - sakau "ta prasme?" sako, nu kad rida tik 24 tūkstančiai, klausia ko tiek mažai per šešis metus... Sakau "Ponas, vieno nuliuko nepriskaičiavot"

stovi išpūtęs akis

Aišku pagal visus popierius kuriuos gavau, ir pagal centro info, užsienyje iki šitos ridos nelabai kažkas esminio ir buvo sugedę, tik einamieji dalykai. Tad tokią paėmus su kokiais 150 000 tūktančių manau ramiai galima nesukt galvos ir važinėti. Svarbu paminėt kad ties 240 000 keičiami visi diržai ir t.t. Manau užsienyje daug kas pasiekęs tokią ridą parduoda mašiną ir ima naują, taip jos atvažiuoja pas mus. Tad dabar kiti 100 000 tūkstančių manau parodys labiau, kiek šitas variklis patikimas, bet aš asmeniškai, dėl variklio mažiausiai pergyvenčiau, dyzelis dar ne tiek gali pravažiuot..