spakenas rašė:
EGR-as ,tai daugiau blogis,nei nauda.
pradesime nuo jo veikimo principo:
iki 2004m jis veikia tik tuscia eiga.net gaves nedidele apkrova(pradejus gazuoti)-jis uzdaromas(jo nebera).
1-as klausimas-kam to reikia,juk motoras neskirtas dirbti tuscia eiga.ats-kad saltam varikliui,saltam kurui,saltam orui,mazam ipurskimo slegiui, geriau sudegti kurui paduoti silta ora(is duslintuvo).tai dyzeliui normalu,kadangi jis dirba lieso minisinio principu.todel ismetime lieka nesudegusio deguonies.
HDI motoruose-dar ijungiamos pakaitinimo zvakes(kol motoro temperatura nesiekia20- 40 C(cia modifikacijos apsprendzia).
teoriskai (cia tik tuscia eiga dirbant motorui)-turetu buti sutaupoma iki 0,1 L per valanda kuro.
praktiskai-tris kartus maziau.
pirmuosiuose HDI motoruose atjungus EGR-net klaidu nerodo.
2-as kausimas koks jo blogis. tai blogiausia,kai jis pasilieka atsidares,pradega,gedimas,ir t.t. kuro sanaudos isauga iki 10 kartu("isbandyta" su 2005m 2,0L hdi(407 peugeot)-vilnius-panevezys(~150km)-puse bako kaip nebuta ~30 l(kita diena kuriasi-gesta-teko "glusinti" EGR ,kad uzsikurti ir davaziuoti iki serviso).neskaitant dumingumo(net FAP filtras negelbeja-dumija vizualiai,nereikia ir patikros -pagal seno dyzelio reikalavimus nepraeisi.
dar vienas blogis-juodi(uzterzti suodziais) tepalai,pridege voztuvai,uznesta(kas ramiai vazineja)isiurbimo sistema.
reziume-jei galima tai geriau anuliuoti egr (tai rimtu motoristu nuomone).
nuo ~2001 ~2003m egr galima blokuoti be pasekmiu,tik pasireiskia pranesimas "antipoliution fault"
naujesniu(nuo ~2005m) EGR neveiklumas(blokavimas) negalimas grynai del programines ECU irangos-ribojama galia.
prie kai kuriu EGR sistemos gedimu apribojamos apsukos iki 1500aps/min.
jei nebutu visokiu biurokratu,kurie kuria kvailus reikalavimus,nurodineja gamintojamas kaip gaminti masinas,prideda nesamoningu mokesciu del kiekvieno statistinio procento,nefinansuotu "transporto ekologu"-tai tuos EGR pamirstume.

Akivaizdu tamsta kad apie EGR sistemos principa is vis nieko neismanote....
1.EGR ne vien saltu varikiu dirba,dirba ir siltu sumazinti ismetima NOx duju(azoto oksidas)
2.EGR pas minetus HDi dirba sekanciu principu:ant laisvu sukiu priatidarytas buna iki 20% tik nuspaudus akseleratoriu uzsidaro ir jei akseleratorius neatleidziamas(1000-3000rpm) EGR vostuvas atsidaro

Ir neskleisk dezeinformacijos kad buna pastoviai uzdarytas
2.Ne vien del ekologijos sukurta EGR sistema,butent kad ismetamos dujos pagyvina varikli zemuose sukiuose atstoja neisisukusia turbina

ir nuo uzglusintu EGR-u ir atsiranda akseleracijos lagai
3.Esant problemoms susijusioms su oro sistema pas Hdi,Egr sistema pati atsijungia(uzsiglusina)EGR "pereina"i avarini rezima
4.nesvarbu ar Hdi iki 2004 ar po 2004m Egr blokavimas yra zalingas dalykas,juk TAMSTA zvilgtelk i oro matuokles parodymus junginejant EGR ir suprasi..
5.kai egr veikia korektiskai nesprogineja zarnos nuo slegio turbinos,vien del to kad pasalinis suspaustas oras turi kur nueiti,per priatidaryta EGR
Pabaigai: NE STUDENTAI SUKURE EGR SISTEMA
