algyla rašė:
Na cia kaip papuola turbut,idejau B5 passatui Hepu pompa ausinimo keisdamas pagr. dirza ir po 4 menesiu apsimyzo,ipykes nupirkau pigiausia ir jau 8 menesiai zmogus vaziuoja dar sausa.
Dar su nei vienom aušinimo pompom nesu turėjęs bėdų. Nors dirbu tik keturis metus dar.
Hepu, SKF, Airtex, Dolz, Metelli, GMB, Bugatti, Ruville, Gates, Dayco, Conti, būna ir PSA originalas "wpb" papuola kokiam komplekte. Pusė šitų pavadinimų aišku yra pompų pakuotojai, arba komplekte prie diržo, bet ne tame esmė. Nei viena kolkas dar neprakiuro ir neužstrigo, o bent šimtą tai jau tikrai sudėjęs. Tiesa, mano pačio man pačiam dėta dar 2011tais Hepu, lyg ir norėjo drėkti 2015tais, bet iš tų keturių metų du metus ji prastovėjo naudota sausai, kol tas motoras buvo įdėtas kiton mašinon ir vėl užkurtas ir pradėtas naudoti. Paskui vėl nustojo drėkti ir nedrėksta, du metai praėjo jau. Vistiek pakeisiu kartu su Gates komplektu, kaip ir sakiau, nes laikas atėjo, jau 6 metai. Pagal kilometrus gal tik 30kkm nuvažiuota, bet keisim.
Jei dėjot pigiausią pompą, tai turbūt pasatas su senu motoru ir tą pompą suka išorinis dirželis. Pigios pompos po paskirstymo dangteliu dar nei vienam nedėjau ir nedėsiu. Penktadienį išėmiau pigią pompą iš P206 2.0HDi 66kw. Kaip ir viskas gerai, tik ašis kartu su visu guoliu išsipresavus į vidų. Sparnuotė bloko dar negramdė, nes tiek į vidų sulįsti negalėjo. Nes skriemuliukas atsirėmė į pompos aliuminį korpusą ir gramdė jį. Išgramdyta apie 2mm. Mašina važiavo ir viskas buvo gerai. Jokių keistų garsų ar antifrizo nuotėkių. Dėkit dėkit pigias pompas

Man pasitaike per 8metus darbo,nesakau kad meslas Hepu tik turbut brokas paprasciausiai buvo. O detales dedu kokiu savininkas pageidauja
Vienas dirzus keicia ale pompos sako tai nekeisk nes sita dar gera,po poros menesiu atvaro sako reiktu pompa pakeisti nes antifryzas bega