Šitą aš irgi girdėjau iš ne vieno jau žmogaus, bet nei vienas jų nebuvo kompetetingas variklių remonte ar panašiai. Paprastai klausia patys klientai, ir nežinau, ką jiems atsakyti. Man įdomu, kas skleidžia šitą žinią ir ar tai yra žmonės, kurie tokius gedimus matė ir taisė, ar tiesiog čia iš kokio Autobild žurnalo ar Autogido forumo, kur skundžiasi verksniai, kurie nuperka mašinas su 200kkm ant skydelio ir 850kkm klaidų trynimo istorijoje. Kur jūs tą sužinojote? Šiaip gali būti, bet pats tokio gedimo gyvai dar nesutikau. Bet jei sako kažkas, kas matė ir taisė, tai tikėti galima. Visada tepalo siurblio pabaigos požymis būna žemas tepalo slėgis. Kitaip jį galima patikrinti tik išardžius, bet retai kas taip daro. Deja, bet reikia tai matuoti mechaniškai, nes daviklis uždega pranešimą tik tada, jei slėgis mažesnis už 0,5bar. Tuo tarpu šaltam varikliui ant laisvų apsukų paprastai būna apie 2bar ir daugiau, o bet kas žemiau 1bar yra lėta ir skausminga mirtis. Apsauginis redukcinis vožtuvas PSA dyzeliniuose varikliuose paprastai būna 4bar, ir šaltą geriau pagazavus, paprastai ir matosi, kad jis sudirba. Jei matuojant gaunate mažesnius skaičius, tai gal ir galima ieškoti siurblio bėdos. Jei turit daugiau, tai pasitikrinkit suodžių filtro būklę (jei jis dar neišimtas), ir jei ji prasta, tai sutvarkykit. Keiskit tepalą ne rečiau, kaip kas 15kkm, pilkit gerą alyvą (gamintojas rekomenduoja Total Quartz INEO ECS 5W30, bet tinka ir kitų gamintojų analogai su tinkamom specifikacijom) ir turėtų nekilt bėdų bent iki 400kkm,o gal ir dar daugiau. Aišku, mažas tepalo slėgis nebūtinai reiškia nudvėsusį tepalo siurblį, gali būti ir pačio variklio vidiniai nesandarumai (indėklų, velenėlių ir t.t. sudilimas), bet pradžioj vistiek galima bandyti suktis su siurbliu.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|