WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 00:22

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Dūmingumas.
StandartinėParašytas: Vas 05 2024, 15:36 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Lap 10 2023, 00:52
Pranešimai: 2
Miestas: Klaipėda
Sveiki, C5 x7 2.0 HDi dūmingumas 1.99, tech apžiūros riba 1.5
Egr, purkštukai, dpf,..? Gal patartumėte nuo ko pradėti?
Taip pat šaltas variklis ant laisvos pavaros, be gazo nori gesti arba užgęsta. Kiek pašilęs nebegęsta arba gęsta retai, bet apsukos ant laisų vistiek pulsuoja kažkiek.
Gal turit rekomendacijų kur purkštukus tikrinti, pdf valyti Klaipėdoje arba aplink?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dūmingumas.
StandartinėParašytas: Vas 06 2024, 08:35 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 27 2018, 08:52
Pranešimai: 114
Miestas: Kaunas
turbūt laikas apsilankyti pas Laimoną Gargžduose: autofrance.lt
jei pats nesiims, pasakys kur galima kreiptis.

_________________
C5 X7 Tourer Exclusive (2010) 2,0 HDI 165 120kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dūmingumas.
StandartinėParašytas: Vas 06 2024, 16:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Pradžioje gerai prasigazuoti, išvažiavus stipriai (iki dugno ar panašiai) spausti gazą, nebijant pakelti bent iki 3500rpm prieš aukštinant pavarą, ir taip bent 10-15min. Jei važinėjate ramiai ir lėtai. Jei nėra suodžių filtro, o pagal tokį dūmingumo kiekį, tai jis turėtų būti jau pašalintas arba sutrūkęs ir praleisti suodžius, tai gali būti ir tiesiog prisikaupę suodžių duslintuve bei apžiūroj įpūtėt virš normos vien iš susikaupusių bakely ir ant vamzdžio sienelių. Jei vistiek nemažėja dūmo kiekis, tuomet reiks taisyti. Gali būti kuro sistemos bėda, purkštukai varo per didelį kiekį arba nedaro geros dulksnos ir kuras gerai nesudega. Gali būti įsiurbimo sistemos bėda, dėl ko trūksta oro arba kompiuteris mato per didelį oro kiekį, negu yra, ir gaunasi per riebus mišinys. Gali būti ir pačio variklio bėda.
Laimonas turėtų pagelbėti ar nukreipti, jei tik už beveik dyką neieškot.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dūmingumas.
StandartinėParašytas: Vas 08 2024, 13:51 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Lap 10 2023, 00:52
Pranešimai: 2
Miestas: Klaipėda
tadas1991 rašė:
Pradžioje gerai prasigazuoti, išvažiavus stipriai (iki dugno ar panašiai) spausti gazą, nebijant pakelti bent iki 3500rpm prieš aukštinant pavarą, ir taip bent 10-15min. Jei važinėjate ramiai ir lėtai. Jei nėra suodžių filtro, o pagal tokį dūmingumo kiekį, tai jis turėtų būti jau pašalintas arba sutrūkęs ir praleisti suodžius, tai gali būti ir tiesiog prisikaupę suodžių duslintuve bei apžiūroj įpūtėt virš normos vien iš susikaupusių bakely ir ant vamzdžio sienelių. Jei vistiek nemažėja dūmo kiekis, tuomet reiks taisyti. Gali būti kuro sistemos bėda, purkštukai varo per didelį kiekį arba nedaro geros dulksnos ir kuras gerai nesudega. Gali būti įsiurbimo sistemos bėda, dėl ko trūksta oro arba kompiuteris mato per didelį oro kiekį, negu yra, ir gaunasi per riebus mišinys. Gali būti ir pačio variklio bėda.
Laimonas turėtų pagelbėti ar nukreipti, jei tik už beveik dyką neieškot.



Ačiū už atsakymą. Taip ir pavyko padaryti - pavažinėjau 100km prie 3k apsukų ir praėjau su 0.4 dūmingumu. Matyt buvo užsinešusi sistema jau. Dar naujas variklio oro filtras ir citroenas gyvybės įgavo :)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dūmingumas.
StandartinėParašytas: Vas 09 2024, 13:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
aero rašė:
tadas1991 rašė:
Pradžioje gerai prasigazuoti, išvažiavus stipriai (iki dugno ar panašiai) spausti gazą, nebijant pakelti bent iki 3500rpm prieš aukštinant pavarą, ir taip bent 10-15min. Jei važinėjate ramiai ir lėtai. Jei nėra suodžių filtro, o pagal tokį dūmingumo kiekį, tai jis turėtų būti jau pašalintas arba sutrūkęs ir praleisti suodžius, tai gali būti ir tiesiog prisikaupę suodžių duslintuve bei apžiūroj įpūtėt virš normos vien iš susikaupusių bakely ir ant vamzdžio sienelių. Jei vistiek nemažėja dūmo kiekis, tuomet reiks taisyti. Gali būti kuro sistemos bėda, purkštukai varo per didelį kiekį arba nedaro geros dulksnos ir kuras gerai nesudega. Gali būti įsiurbimo sistemos bėda, dėl ko trūksta oro arba kompiuteris mato per didelį oro kiekį, negu yra, ir gaunasi per riebus mišinys. Gali būti ir pačio variklio bėda.
Laimonas turėtų pagelbėti ar nukreipti, jei tik už beveik dyką neieškot.



Ačiū už atsakymą. Taip ir pavyko padaryti - pavažinėjau 100km prie 3k apsukų ir praėjau su 0.4 dūmingumu. Matyt buvo užsinešusi sistema jau. Dar naujas variklio oro filtras ir citroenas gyvybės įgavo :)

Valio !

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 71 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007