tadas1991 rašė:
Pradžioje gerai prasigazuoti, išvažiavus stipriai (iki dugno ar panašiai) spausti gazą, nebijant pakelti bent iki 3500rpm prieš aukštinant pavarą, ir taip bent 10-15min. Jei važinėjate ramiai ir lėtai. Jei nėra suodžių filtro, o pagal tokį dūmingumo kiekį, tai jis turėtų būti jau pašalintas arba sutrūkęs ir praleisti suodžius, tai gali būti ir tiesiog prisikaupę suodžių duslintuve bei apžiūroj įpūtėt virš normos vien iš susikaupusių bakely ir ant vamzdžio sienelių. Jei vistiek nemažėja dūmo kiekis, tuomet reiks taisyti. Gali būti kuro sistemos bėda, purkštukai varo per didelį kiekį arba nedaro geros dulksnos ir kuras gerai nesudega. Gali būti įsiurbimo sistemos bėda, dėl ko trūksta oro arba kompiuteris mato per didelį oro kiekį, negu yra, ir gaunasi per riebus mišinys. Gali būti ir pačio variklio bėda.
Laimonas turėtų pagelbėti ar nukreipti, jei tik už beveik dyką neieškot.
Ačiū už atsakymą. Taip ir pavyko padaryti - pavažinėjau 100km prie 3k apsukų ir praėjau su 0.4 dūmingumu. Matyt buvo užsinešusi sistema jau. Dar naujas variklio oro filtras ir citroenas gyvybės įgavo
