Sveiki, kolegos
Na labai cia idomi pas jus istorija. Klausimas butu toks: peugeot 306 ir zx 1.9 D varikliai berods vienodi? Tada gal galesite ka nors protingo patarti. Buvo taip: automobilis Peugeot 306 1.9 D (paprastas, be turbinos, siurblys "lucas", 94 m.), juzinamas virs metu, mieste kaip ir problemu jokiu, kuro sanaudos labai normalios ir etc. Pries pora savaiciu aptureta kelione vilnius - pajuris - vilnius, kreiserinis greitis iki kauno apie 120, pravaziavus apie 90 km pastebetas keistas truktelejimas (lyg isijungtu turbina) , ir dumu debesis is duslintuvo. Tam kartui nusprendziau kad gal pasivaideno.

Netoliese kryzkaalnio, greitis apie 125, vel tas pats, tik si karta is duslintuvo kale tokio dydzio pilku dumu debesis, kad uz manes vaziavusieji vos nenuskrido nuo kelio

, kalu avarini ir suku i salikele. Ant laisvu variklis kaip ir bando dirbti ne visais cilindrais. Gesinu, laukiu minuciu 10, po to uzsivedu ir tesiu kelione apie 100 km max greiciu. Joks incedentas nesikartoja sekancia diena, gryztant atgal apie 100 - 105 km per h greiciu nieko blogo neatsitinka. Kuro sanaudos per visa kelione buvo normalios. Masina iki siol juzinama po miesta be jokiu nuotykiu. Klausima toks: siurblio problemos? pakalbeta su keleta nusimananciu zmoniu, dauguma sako kad siurblio problema. Kiek zinau jis neremontuojamas. Gal purkstukas pakimba ir nelaiko ribinio slegio, bet jie pakeisti prie pusantru metu. Ka daryti? vazineti toliau nekreipiant dmesio ar ieskoti kaskokio remkomplekto, kaip kolega aprase anksciau. Gal kas buvote susidures su panasia problema? Welkom bet kokie pasvarstymai, peugeot forume realaus sprendimo siai problemai nesuradome, buvo apsilankyta razuvanovo disel servise, kalbeti apie "lukas" siurbliu remonta net nenorejo.
Atsiprasau uz sugaisinta laika, jei ka.
Fla. Peugeot 405 ir 306.