Kiek man teko krapštytis prie žmonos Xantijos Ebershpacherio, galiu pasakyti keletą dalykų:
1. Tos žalios relės neturi jokios įtakos šildytuvo veikimui.
2. Šildytuvas suveikia esant aplinkos temperatūrai +5 ir žemiau (gali būti kad pasnaujesnes kitoks temperatūros daviklis).
3. Norint patikrinti ar pats šildytuvas gerai veikia, reikia surasti aplinkos temperatūros daviklį (termostatą) ir jį užtrumpinus užkurti variklį. Tokiu atveju šildytuvas turi užsikurti ir veikti kol pašils variklis iki, berods 75 C. Pas mane daviklis yra po kairiu priekiniu posparniu (ten pat kur šildytuvas, tik aukščiau), pririštas paprastu užtraukėju.
Nežinau, gal jau kažkas rašė, bet šildytuvo užsikūrimo eiga yra tokia:
1. Trumpam įsijungia orapūtė (ventiliatorius)
2. Kaista žvakė (garso jokio nesigirdi).
3. Pradeda caksėti kuro dozatorius ir iš lėto pusti ventiliatorius.
4. Liepsnos davikliui aptikus liepsną, pūtimas stiprėja ir girdisi švilpimas iš tos vietos kur yra šildytuvas, bei virsta dūmai iš ten, kur nuvestas išmetimas

.
Užsikūrimo procesas gali utrukti apie minutę.
Šiaip mašina šildytuvo nevaldo niekaip, išskyrus tai, kad paduoda+, įjungus degima, ir jei tuo metu yra suveikęs aplinkos termostatas, šildytuvas suveikia. Patį užsikūrimą, darbą ir gesinimą kontroliuoja šildytuvo kompas.
P.S. Temperatūros daviklis ne veidrodėlyje. Žr. aukščiau
