Cituoti:
belieka tik didžiuotis tavo gebėjimais susireguliuoti kuro sistemą 12+20=32 procentų, prisidėti dar 30 su xado ir tokiu būdu, pasiekus 62, su savo auto patekti į garbingąjį taupiausiųjų automobilių sąrašą
Nutrom čiuju:benzinūšnyko rašyta!
Galimybė plačiame diapazone keisti variklio charakteristikas vien siurblio ("kelių varžtukų") reguliavimu yra viena iš daugelio priežasčių,kodėl taip žaviuosi senaisiais primityviaisiais dyz.varikliais.Problemų kyla,tik kai prireikia "ant stendo" atstatyti gamyklines charakteristikas-servise tas kainuoja nuo 70lt ,ir dvisavaitinės eilės
20% turėjau omenyje komplekse :degimo kampo+laisvų apsukų+mišinio riebumo reguliavimas.Kaip priedą gaučiau ryškų traukos kritimą,vibracijų ir dūmų,bet manau,kad sąnaudų sumažėjimas net 18-20% šiuo atveju būtų realu.Pats nebandžiau (ir turbūt nebandysiu-pernelyg "ekstrymas"),bet manau,kad tai
įmanoma.Na,offtopas truputį gavosi...
Į temą apie kuro siurblį ir XADO:su "gamykliniu" kuro siurblio reguliavimu sąnaudos po XADO varikliui buvo 5,11l/100km,esant 90km/h.Dabar siurblį atsireguliavau taupesniam,nei gamintojo numatytas,važiavimui (iš patirties-ekonomija 0,4-0,6l/100km).Supilsiu XADO siurbliui.Ir vėl padarysiu nediduką patikrinimą:pvz.;kiek nuvažiuojama su kanistra dyzelino 75-80km/h (t.y.kaip ir ekonomiškiausiu režimu).Matavimas-ne užskaitai ar kažkokiam sulyginimui,o "dlia dušy"-man įdomu,ir tiek.Būdamas nepataisomu optimistu,tikiuosi ne ką teviršyti 4l/100km ribą.O gal ir neviršyti.Su beveik 1,5t 20m senumo mašina

Tą tikiuosi atlikti dar iki didesnių šalčių,bet ne artimiausiu metu,nes trūksta laiko.Dabar sukamas kilometražas ir eina ikixadiniai testai XMui.
Apie kolegų keliamą klausimą dėl
masinio priedų poveikio tikrinimo.Manau,kad privatiems asmenims tas "ne pagal nervus ir kišenę";reiktų,kad tą atliktų kažkokia rimtesnė organizacija,nei keletas fanų iš interneto forumo

Gauti "privatininkų" rezultatai,kaip ir maniškiai,bus pasitikti švilpimu,nes ir "medutis" efektą tikrai duoda

,be to,visada lieka vietos šiokioms tokioms paklaidoms.Aš
netikiu,kol pats nepačiupinėju
Jei vistik kas sugalvotų tokį dalyką organizuoti,kažkiek prisidėčiau ir finansais,ir laiku.Įdomu gi?...
Beje,daug testų varikliams skelbiasi atlikęs pats XADO koncernas.Gal duomenų galima ir iš jų pakaulyti?
Turiu ir džiugią naujieną XADO skeptikams.
Šiom dienom,kai rytai jau palyginus vėsūs,tik ką užkurtas variklis skleidžia kažkokį aštrų,skambų "metalinį" garsą.Tas tetrunka 10-15s,nėra labai triukšminga,(vėliau zvimbia kaip bitutė),bet kiti mano turėti
LD-20 II varikliai tokį garsą skleisdavo tik nuo maždaug -18C.Dar nesiaiškinau,kame ten reikalas,bet drįstu priskirti tai pašaliniam XADO poveikiui.
P.S.Apie tufoilą servise nugirdau,kad beveik visi "ralistai" ir "drageriai" (nerašau tiesiai,kad "pacukai")jį masiškai pila į visokius golfus ir Calibras.Varikliai,vaikomi režimais,kuriems neskaičiuoti,aišku "linksta",bet kažkodėl niekas (servise,kuriame buvau) lig šiol dėl to neapkaltino tufoilo.

Panašu,kad vožtuvai pradega ir alkūniniai sulūžta anksčiau,nei tufoilas spėja padaryti kažką negero.
