WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 21:24

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 ELLIPSIS 39 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 19 2006, 22:54 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
kestukas rašė:
Konkretus klausimas proffanui: ar išgirsi, kad tie patys rezultatai pasiekiami taip vadinamu "medumi" (išbandyta gerokai iki atsirandant Xado ir su sąnaudomis - 3tiūbikai/10), kaip minėjau viename ankstesnių postų ar toliau apsimetinėsi neperskaitęs? Kažkaip nesigauna konstruktyvi diskusija :bla: ... :D

Džyzau Meri (tai-dlia podderžki razgovora) ;D Jei jau perėjom prie viešo AP,laisvai galiu pasidalinti tiek patirtimi,tiek įspūdžiais.

Konstruktyvi diskusija šioje temoje vargiai įmanoma,nes aš,"kartą paragavęs-negali sustoti",o tamsta "kartą nusvilau-antrąkart kiaušų nekišiu"... :)

"medutį" tesu bandęs vienąkart benz.automobiliui,kuriam buvo reikalavimas,kad su "užlinkusiu" varikliu dar 800km pravažiuotų.Jis tiek pravažiavo.Autombilį,įvykdžiusį šį reikalavimą,išmečiau (nes bendzynka),todėl "medučio" vartojimo ilgalaikių pasekmių nesu patikrinęs.Kiek tesu girdėjęs,o ir pats suprantu,jis tepadeda iki sekančio alyvos keitimo... :roll:

Pačiam,kadangi citroforume esate užsirekomendavęs kaip fizikas,turėjau prašymą teoriškai (nes praktikos visiems mums trūksta) pakomentuoti mano bandymų/tikrinimų rezultatus.Po vakarykščio ... hm... aš tą įvardinu rusiškai kaip "razošlisj" nelabai tikiuosi kažkokios pagalbos,bet visgi-gal pačiam įdomu? :roll:

Matavimai iš tikrųjų rodo tiek,kiek parašiau,o jais abejoti neturiu nu jokio pagrindo... :roll: Jei turės noro,tegu keletas žmonių iš forumo,turintys mano bandymų sąlygų aprašymus,pasako savo nuomonę apie jų spėtiną tikslumą... Antrame-po XADO-matavime stengiausi išlaikyti maksimalų ikixadinį tikslumą,su auto mase,vėjo greičiu bei kryptimi ar ventiliatoriaus naudojama galia,ir man tas pavyko. Bandymų esmė ir buvo sulyginimas "automobilis ikixado/tas pats automobilis poxado"... 8) o ne "variklis po gaubtu/variklis be gaubto"... :idea:


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 20 2006, 08:44 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:09
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Kad būtų įdomiau skaityti, paporinsiu:

Xado iš tikrųjų (bent jei cheminė formulė gamintojo pateikiama teisingai) "atgaivina" kažkokį metalo sluoksnį mikro nelygumų lygyje užpildydamas tuos nelygumus metalo silikonu, kuris laikosi labai tvirtais valentiniais ryšiais, pasižymi mažesniu trinties koeficientu. Viskas tvarkoj. Viskas veikia ir aš to neneigiu, tai galima drąsiai vadinti revitalizacija. Vienintelis nuogąstavimas (prielaida), kad dėl dvipuses reakcijos tai gali būti laikinas (nors ir dešimtims tūkstančių km) efektas.

Tufoil'o veikimo principas yra labiau panašus į rutulinio guolio veikimą. Slidi (labai slidi) makromolekulinė medžiaga politetrafluoretilenas esti alyvoje ir nuolat patenka ant besitrinančių detalių, smarkiai sumažindamas trintį tarp detalių. Efektas išlieka tik nuolant papildant su keičiama alyva. Minusas - gali kauptis šlakuose jei alyva nekeičiama laiku (man taip ir atsitiko).

"Medaus" poveikis yra banalus. Užpildomi tarpeliai šia substancija, didėja kompresija, alyvos slėgis. Trinties koeficintas nekinta arba netgi padidėja. Tą patį efektą duotų įpilta transmisinė alyva ar koks "Nigrolas". Minusai - aukštoje temperatūroje gaminasi šlakai ir kitoks brudas. Laužoma tai, kas dar nesulaužyta. Efektas skirtas keliems nuvažiavimams į turgų arba iki remonto dirbtuvių.

Dėl matavimų:
Neneigiu, kad siaurąja prasme matavimai atliekami ypatingai tiksliai, tačiau plačiąja prasme jie atliekami dar per trumpai, kad daryti bet kokias išvadas.
Mano rekomendacijos:
Matuojant geriausia būtų susimesti į krūvą, pasiimti keletą priedų (arba tuos priedus turėtų supilti trečioji pusė, kuri turėtų likti nežinoma iki eksperimento pabaigos), pvz. Xado, Fenom ir paprastas tepaliukas. Tada, kiekvienam vairuotojui galvojant, kad būtent jis važiuoja su Xado, atlikinėti tuos matavimus. Tikslius rezultatus skelbti tik po visiškos eksperimento pabaigos, tarkim po 60 tūkstančių km, nors bendri atsiliepimai galėtų būti pateikiami ir atskirai. Tokiu būdu galima išvengti subjektyvumo.

_________________
:kngt:
k.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 20 2006, 10:15 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Sau 14 2005, 11:07
Pranešimai: 217
Miestas: Visaginas-N.Akmene
Kadangi su Tufoil'-u teko susidurt dar ''85 metais,ikisiu ir as savo trigrasi i sia :duel: Po -32 nakties rytu Lietuvoje,uztraukinejant ''Belarus''-u ziguliukus, tik man neprasisuko indeklai,nes buvau inpyles to smieriaus.
Po to, keiciant tepala, butinai ivarvindavau po ''skarbonke'' ir Rusijos keliais per pusantru metu susukome 150tkm ir variklis dirbdavo kartais po 20-25 val ''be perekuro''ir drystu teigti, jog cia daug prisidejo Tufoil'-as,zinant rusisku varikliu patikimuma ir tu laiku alyvos kokybe :roll:

_________________
Citroen C5, 2004m 2.2Hdi, APD, exclusive.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 20 2006, 11:57 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:09
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Taip, ir aš naudojau maždaug tuo pat metu, be to labai sėkmingai ir kokį dešimtmetį (3 automobiliai jo paragavo) :) Ir tikriausiai galėtum patvirtinti, kad pagerėjimo simptomai buvo panašūs į proffano aprašytuosius naudojant Xado: tyliau dirbantis variklis, pagerėjusi trauka, šiokia tokia kuro ekonomija?

_________________
:kngt:

k.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 20 2006, 13:33 
kestukas rašė:
Kad būtų įdomiau skaityti, paporinsiu:

Xado... Tufoil..."Medaus"....

Aha, reiskia tamsta "V kurse diela". Tai gerai... Kai parasei, kad "medus" ir Xado vos ne tas pats - biski suabejojau... :wink:
Cituoti:
Dėl matavimų:
Neneigiu, kad siaurąja prasme matavimai atliekami ypatingai tiksliai, tačiau plačiąja prasme jie atliekami dar per trumpai, kad daryti bet kokias išvadas.
Mano rekomendacijos:...

Zimoma, visada ir viska galima padaryt geriau ir tobuliau.
Bet, ar tamsta pasireges visa tai organizuot, kordinuot ir finansuot? :wink:
Jeigu ne - tai tik zodziai, nors ir grazus, ir teisingi...
Ale taip ir mus politikai pries rinkimus moka pasneket... :wink: Ir kiek is to naudos - puikiai zinom...

Tamsta (ir netik) kritikuojat proffana uz saliskuma ir netgi neobjektyvuma.
Yra tam viena prielaida, sakyciau - labai jau entuziastingai kartais jis skelbia ir apraso tik pastebetus teigiamus efektus...

Bet... Pagalvokim, ant ko visas sis reikalas laikosi? Ogi ant to paties entuziazmo!!!

Pats yra ir organizatorius, ir metodikos sudarytojas, ir finansuotojas ir vykdytojas. (Kai pries testus klause aplinkiniu numones ir patarimu - kazkodel visi "isminciai" tylejo...)
Ir emesi to tikedamasis butent teigiamo revitalizantu poveikio.
Tai kas cia nenormalaus, jei zmogus dziaugiasi, kad jo spejimai pasitvirtina, lukesciai pasitesina, darbas nenuejo veltui?
O, tiems kas nori viska atlikt "moksliskai" - patekiami skaiciai. Ziurekit, lyginkit, interpretuokit.
Kam yra ryzto ir noro - bandykit pagal savo metodika, kad ir su keliais priedais, aprasykit - sulyginsim, pakritikuosim. :) Jau nesyk rasiau - kuo daugiau objektyvios infomacijos - tuo tik geriau...
O, kad diskusija ir toliau isliktu prasminga, visiems siulyciau vengt pasisakymu is "kunigaiksciu" pozicijos. :wink:

P.S. Prasau nelaikyt sio astroko pasisakymo personaliju aptarinejimu ar kabinejimuosi. Tai tik kvietimas but tolerantiskeniais ir sulaikyt idomia tema nuo galimo uzrakinimo... :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 21 2006, 18:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Cituoti:
belieka tik didžiuotis tavo gebėjimais susireguliuoti kuro sistemą 12+20=32 procentų, prisidėti dar 30 su xado ir tokiu būdu, pasiekus 62, su savo auto patekti į garbingąjį taupiausiųjų automobilių sąrašą ;)


Nutrom čiuju:benzinūšnyko rašyta! :lol:

Galimybė plačiame diapazone keisti variklio charakteristikas vien siurblio ("kelių varžtukų") reguliavimu yra viena iš daugelio priežasčių,kodėl taip žaviuosi senaisiais primityviaisiais dyz.varikliais.Problemų kyla,tik kai prireikia "ant stendo" atstatyti gamyklines charakteristikas-servise tas kainuoja nuo 70lt ,ir dvisavaitinės eilės :D
20% turėjau omenyje komplekse :degimo kampo+laisvų apsukų+mišinio riebumo reguliavimas.Kaip priedą gaučiau ryškų traukos kritimą,vibracijų ir dūmų,bet manau,kad sąnaudų sumažėjimas net 18-20% šiuo atveju būtų realu.Pats nebandžiau (ir turbūt nebandysiu-pernelyg "ekstrymas"),bet manau,kad tai įmanoma.Na,offtopas truputį gavosi... :roll:

Į temą apie kuro siurblį ir XADO:su "gamykliniu" kuro siurblio reguliavimu sąnaudos po XADO varikliui buvo 5,11l/100km,esant 90km/h.Dabar siurblį atsireguliavau taupesniam,nei gamintojo numatytas,važiavimui (iš patirties-ekonomija 0,4-0,6l/100km).Supilsiu XADO siurbliui.Ir vėl padarysiu nediduką patikrinimą:pvz.;kiek nuvažiuojama su kanistra dyzelino 75-80km/h (t.y.kaip ir ekonomiškiausiu režimu).Matavimas-ne užskaitai ar kažkokiam sulyginimui,o "dlia dušy"-man įdomu,ir tiek.Būdamas nepataisomu optimistu,tikiuosi ne ką teviršyti 4l/100km ribą.O gal ir neviršyti.Su beveik 1,5t 20m senumo mašina ;) Tą tikiuosi atlikti dar iki didesnių šalčių,bet ne artimiausiu metu,nes trūksta laiko.Dabar sukamas kilometražas ir eina ikixadiniai testai XMui.

Apie kolegų keliamą klausimą dėl masinio priedų poveikio tikrinimo.Manau,kad privatiems asmenims tas "ne pagal nervus ir kišenę";reiktų,kad tą atliktų kažkokia rimtesnė organizacija,nei keletas fanų iš interneto forumo :) Gauti "privatininkų" rezultatai,kaip ir maniškiai,bus pasitikti švilpimu,nes ir "medutis" efektą tikrai duoda :lol: ,be to,visada lieka vietos šiokioms tokioms paklaidoms.Aš netikiu,kol pats nepačiupinėju :D
Jei vistik kas sugalvotų tokį dalyką organizuoti,kažkiek prisidėčiau ir finansais,ir laiku.Įdomu gi?... :roll:
Beje,daug testų varikliams skelbiasi atlikęs pats XADO koncernas.Gal duomenų galima ir iš jų pakaulyti? :roll:

Turiu ir džiugią naujieną XADO skeptikams.
Šiom dienom,kai rytai jau palyginus vėsūs,tik ką užkurtas variklis skleidžia kažkokį aštrų,skambų "metalinį" garsą.Tas tetrunka 10-15s,nėra labai triukšminga,(vėliau zvimbia kaip bitutė),bet kiti mano turėti LD-20 II varikliai tokį garsą skleisdavo tik nuo maždaug -18C.Dar nesiaiškinau,kame ten reikalas,bet drįstu priskirti tai pašaliniam XADO poveikiui.

P.S.Apie tufoilą servise nugirdau,kad beveik visi "ralistai" ir "drageriai" (nerašau tiesiai,kad "pacukai")jį masiškai pila į visokius golfus ir Calibras.Varikliai,vaikomi režimais,kuriems neskaičiuoti,aišku "linksta",bet kažkodėl niekas (servise,kuriame buvau) lig šiol dėl to neapkaltino tufoilo. :roll: Panašu,kad vožtuvai pradega ir alkūniniai sulūžta anksčiau,nei tufoilas spėja padaryti kažką negero. :roll:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 21 2006, 21:22 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 12 2006, 12:09
Pranešimai: 104
Miestas: Vilnius
na staim skaiciau as cia ir nusprendziau xado isbandyti susipyliau i pavaru deze, varikly. Pravaziavau 200 km tuoj antra pilsiu i varikly, kolkas kazkokiu rimtesniu pokyciu nepastebejau tai ir noriu paklausti kada jie atsiras? :? 8) :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 21 2006, 22:02 
Dolfrin
Hmm.. Klausimas idomus...
Siaip, jei pries supildamas domejais priedais ir ju veikimu, turetum pats numanyt, kokiu pokyciu tiketis.
Bet jei masiniuks ir taip neblogai rieda, niekas neuzia, vaiklis dar geroj buklej - tai pagerejimas gali but toks menkas, kad jo gali ir nepastebet. Juk niekur neraso, kad Xado padaro masina geresne uz nauja :) . Tik kazkiek atstato, kazkiek sumazina trinti, kazkiek prailgina detaliu tarnavimo laika... Ir tas "kazkiek" kol kas labai dar neapibreztas: kas dar tik bando tai issiaiskint, kas stebi, kas tik replikuoja :) ..
Siaip, jei perskaitei visa tema, turejai pastebet, kad klausimu mes cia visi daugiau turim, nei zinom i juos atsakymu...
P.S. Parasyk, kaip toliau seksis su Xado, kokie ispudziai, pastebejimai.
As dar tik ruosiosi pilt, labai idomu...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 21 2006, 22:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Dolfrin rašė:
na staim skaiciau as cia ir nusprendziau xado isbandyti susipyliau i pavaru deze, varikly. Pravaziavau 200 km tuoj antra pilsiu i varikly, kolkas kazkokiu rimtesniu pokyciu nepastebejau tai ir noriu paklausti kada jie atsiras? :? 8) :roll:


Po variklinio XADO pirmos tūbelės supylimo variklis turėjo ryškiai pritilti pravažiavus jau 100km,ir tas aiškiai girdima.Sumažėja ir vibracija.Dar ženkliai pastebimos sumažėję užmiesčio sąnaudos,bet tai jau po pilno (3 tūbelėmis) apdirbimo.Kitų parametrų (trauka,dūmyjimas,kūrimasis,miesto sąnaudos) pokyčiai specialiai nematuojant praktiškai gali būti net nepastebimi,juolab,kad jie nemažai priklauso ir nuo siurblio darbo.Ryškiau pastebimas tik lengvesnis mašinos lipimas kalnan,laikant apsukas panašias kaip max.sukimo momento.Prieš tai reiktų praeiti pilną ant įpakavimo aprašytą apdirbimą (1500km),būtinai pilant priedą tik į įšilusį variklį (kaip ir rašo instrukcijoje).

Pavarų dėžei pirmas efektas irgi turėtų būti jos pritilimas,o toliau labai daug kas priklauso nuo to,ar problema buvo jos mechaninis sudilimas (ir kokiame laipsnyje),ar problema kažkur kitur (pvz.,krumpliai ištrupėję ;) ).XADO atremontuoja tik nudilusias vietas,bet ir jose nepriaugins 2mm "mėsos",jei tiek trūksta.Daugiau atsiliepimų apie dėžės revitalizaciją teks pasieškoti pačiam:yra tiek forume,tiek XADO puslapyje.Pats nebandžiau,niuansų nežinau...

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 22 2006, 13:59 
Ozz rašė:
Kas nors paaiskinkit kaip ten pavaru dezej tas XADO veikia. Temperatura gerokai mazesne nei varikli, kokiu budu ta metalo keramika pasidengia?

Nu, kodel taip jau garantuotai mazesne? :? Jeigu kalbet apie vidutine viso dezes turio temperatura - tada gal ir taip. Bet jei apie besitrinanciu detaliu salycio vietu taskine temperatura (buten ten ir vyksta reakcija) - tada net ir priesingai gali gautis; juk deze zemesne pavara perduoda kur kas didesni sukimo momenta; o variklio labiausiai apkrautos vietos - alkuniniu veleno kakliukai ir ideklai tepalu su slegiu tepami, t.y. tarp ju visada yra tepalo sluoknis/plevele...
Cituoti:
Ka gali duoti keliu mikronu priaugimas juk paprastai problemos su deze pasimato kai ten gerokai viskas isgrauzta?

Jei jau "viskas isgrauzta" - Xado ir nepades. Beje http://www.xado.lt/ teigia:
Cituoti:
padaryti apsauginį 0,02 - 0,05 mm sluoksnį cilindro sienelėje arba iki 1 mm krumpliaračiuose - realu.

Tai jau ne mikronai gaunasi... Bent jau teoriskai...
Dolfrin rašė:
siandien isipyliau antra porcija i varikly. na variklis kiek pastebejau ryte uzvedus, tik isiles tyliau dirba negu anksciau. o pavaru dezes 5 pavara apie 80km pravaziavus kazkiek pritilo bet vistiek uzia, bet uztat pavaros tiksliau jungiasi

Na, kol kas pastebejimai pilnai sutinka su daugumos naudojusiu aprasytais. O, rasei nera. :) Beje, del dezes: instrukcijoj raso, kad pilnas revitalizacijos procesas trunka 1500km, o jei padeda tik dalinai - procedura pakartot...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 22 2006, 17:52 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
old cat rašė:
Beje, del dezes: instrukcijoj raso, kad pilnas revitalizacijos procesas trunka 1500km, o jei padeda tik dalinai - procedura pakartot...
Žiūrėjau aš šitą instrukcijos punktą,žiūrėjau-tokiu marketinginiu pasirodė! :D Skaitau,kad jei jau numirėliui nepadėjo kompresas,antrasis irgi nepadės :lol: Mano nuomone,jei jau yra didelių problemų su dėže (kaip ir su bet kuriuo agregatu),verčiau ardyt ir tvarkyt iš esmės.Metalokeramika padeda,kas be ko,bet gan siaurose ribose.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 22 2006, 21:05 
proffanas
Bene silpsta tikejimas, kolega? :)
Be marketingo daba niekur neapseinama, cia jau niekur nedingsi...
Bet, ramiai pamislijus: jei varikliui apdirbt naudojami trys etapai, kodel dezei negaletu but panasiai?
Va, ziuriu dabar i priedo dezei tubele, ir galvoju: jei gamintojai teigia, kad dezej iki 1mm sluoksni uzaugina - negi is siu "varganu" 9ml koseles?
Cituoti:
Mano nuomone,jei jau yra didelių problemų su dėže ...,verčiau ardyt ir tvarkyt iš esmės

Na, tai kaip ir savaime suprantama, niekas juk neteigia priesingo.. :wink:
Va, mano deze jau garsokai dainuoja... Zadu masinike biski ardyt kokia diena, supilsiu Xado, ziuresiu, kas gausis... Kazkaip net sunkiai tikiu, kad vieno uzteks...
Zodziu, bresta reikalas isiliet i Xado testuotoju gretas! :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 22 2006, 21:47 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
old cat rašė:
proffanas
Bene silpsta tikejimas, kolega? :)
Ne,kolega.Nesilpsta;ir tai ne tikėjimas,o žinios,patikrintos savo kailiu :D Tik nesitikiu su XADO pagalba iš seno dyzelio padaryti F1 bolidą,ir nenoriu,kad kas nors,nedaskaitęs iki galo vartojimo instrukcijos ir poveikio aprašymo,tikėtųsi :) XADO veikia,veikia daugmaž taip,kaip skelbia gamintojas,bet vis dar mažai žinių apie jo ilgalaikį poveikį,mažoka tikslesnių atsiliepimų apie poveikį kuro ar LHM siurbliui,tai pačiai pavarų dėžei ar sunkiųjų (pramoninių) mechanizmų krumpliaračiams.
Cituoti:
Bet, ramiai pamislijus: jei varikliui apdirbt naudojami trys etapai, kodel dezei negaletu but panasiai?
na,kad ir todėl,kad dėžėje tepalo bent dukart mažiau,nei variklyje... :roll: nepabandęs nesužinosi,mielaskaliega! :ivn:
Cituoti:
bresta reikalas isiliet i Xado testuotoju gretas! :)
Sėkmės!Tam tą tiubiką per pusę Lietuvos ir boginau ;) Prašymas viską kuo tiksliau stebėti tebegalioja... ;)

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 23 2006, 00:50 
proffanas rašė:
dėžėje tepalo bent dukart mažiau,nei variklyje... :roll:

Bet, jeigu kalbet apie pacia veikiaja medziaga, is kurios atstatantysis sluoksnis formuojasi, tai jos irgi zymiai daugiau deklaruojamam storesniam sluoksniui reiketu? :roll:
Cituoti:
nepabandęs nesužinosi

Tai jau tikrai.
Cituoti:
Tam tą tiubiką per pusę Lietuvos ir boginau ;) Prašymas viską kuo tiksliau stebėti tebegalioja... ;)

Jei situacija klostysis kaip speju, ir vienas nepades - gausi ir antra atvezt. :lol:
Jau, vien tam, kad suzinot, ar tikrai taip gali but geriau. :)
O, del stebejimo - issamiems testams neturiu ne laiko, ne pasiryzimo :) ; apsiribosiu vienais subjektyviais pastebejimais...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 23 2006, 19:35 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nupirkau XMui XADO "alyvos su revitalizantu".Pusiau sintetika, 5W40.Aprašymas ant skardinės nedaug tesiskiria nuo intenetinės "www.atomicoil" versijos:tvirtinama,kad alyva savo rodikliais gerokai lenkia visus SAE etc. reikalavimus,"daro" visas kitas alyvas ir t.t. ir pan.Sprendžiant pagal aprašymą ir pagal kainą (4ltr-84lt),revitalizacinių savybių joje ne kažin kiek,bet pabandyti visvien reikia... ;)

Kas sudomino-pardavėjo atsiliepimai (veiksmas-Kauno "Žėrutyje"):būtent šitą alyvą masiškai (sakė,kad parduoda iki 50ltr/d) perka autoservisai,kurie dar papildomai jon pila ir XADO gelio varikliams (to,kur tūbelėse).Įdomu,kas per "atomas" gaunasi galutiniame rezultate? :shock: Nors tokia "informacija" artima VBS'ui,bet gal kažkas,turintis reikalų su autoservisais,galėtų ją kažkaip pakomentuoti? :roll: Negi žmogus,nuvaręs automobilį kapitaliniam variklio remontui,gali grįžti su neardytu,bet viso labo pripiltu metalokeramikos varikliu?! :shock: :shock: :shock: Ar metalokeramika naudojama tik papildomam variklio rodiklių pagerinimui?

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 ELLIPSIS 39 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007