antas rašė:
paaiskinkit kaip su testeriu pasitirknti ar zvakes geros?
Niekaip. Nu bliamba raztrikibenimat, normaliai- niekaip!
Gali prisiklausyti visokių profesionalių tauškalų, kaip ten su testeriu tikrinti dyzelio žvakes, bet realiai tai neįmanoma. Metodas "testeriu"- tai kaip patikrinimas per šikną, ar neturi anginos.
Žvakės, kurios tau testeriu parodys gal ir esą daugmaž "geros" prie 0C (t.y. "rodėėėė laaabaaaaaai gerą varžą"), laisvai gali duoti dūbą prie tų pačių 0C; ir jau tuo labiau gAli prie -30C. Ir žvakių tu net neįtarsi, nes manysi, jog jas jau "patikrinai". Skersi po to variklį, knisiesi po siurblį, nors iš tikrųjų kaltos bus žvakės. O jų nebeįtarsi.
Jau kiek kartų (kad ir šioje temoje; 8-ame puslapyje) būbnyjau, kad
žvakes privalu tikrinti tik išėmus, tik visas kartu ir tik ant bendros šynos!. Suvesk paieškoje "šyna", ar "šynos", ar netgi "kaitimo laikas", ir klausimai atpuls- tai daugsyk apšnekėta. O jei tingi paieškauti ar nepasitiki vietiniais "specais", paprasčiausią tikrinimo stendą aprašytą (su paaiškinimu, kodėl jo reikia) rasi kad ir
http://www.technologijos.lt/n/technolog ... 29/227/237Žvakės tikrinamos tik išimtos, ir tik visos kartu!
Antraip, galvytę į sieną po tokio "tikrinimo testeriu" gausi daužytis paC- nieks kits bus nekalts.