WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 04 2025, 03:40

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 177 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 12 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 27 2007, 10:02 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 28 2004, 12:54
Pranešimai: 555
Miestas: Kaunas
uodas rašė:
o gal kas foto su potenciometro buvimo vieta galit imest?
o jis netaisomas? tik keiciamas?


Taip, butu idomu suzinoti jo buvimo vieta ir kaip jis atrodo.

_________________
<< C5 '05 Break, 2.0HDi 135 Tendance


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 27 2007, 21:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Rimvis rašė:
...

Taip, butu idomu suzinoti jo buvimo vieta ir kaip jis atrodo.
Pas mane ant oro filtro dezes tvirtinasi, nedidelis ,poros degtuku dezuciu dydzio su fiske ir skriemuliu gazo trosui...

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 27 2007, 22:04 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
proffanas rašė:
Siurblio potencikas-ant oro filtro dėžės? :roll:
O ten tikrai ne kitas devaisas?
Kaip supratau apie gazo potenca sneka :roll:

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 29 2007, 01:51 
DasI rašė:
Kaip supratau kalba eina apie detale 1920AK(service.citroen.com) ?
Su tuo laginimu tai ir man uzhkliuvo, bet vis dar tikiuosi, kad priprasiu.
Dabar kogero teks prisiminti visus pazystamus su 2.2 HDI, ir dar nauju
paieshkoti, kad patestdrivinti.
O beje ydomu jei lagija ant traukimo, tai kaip tada su apsuku rinkimu
gazuojant vietoje? Reikes man dar savishke rimchiau pamaigyti, bo ikishiol
tai ganetinai atsargiai elgiausi(5dienos). Shiandien tiesa vakare jau pirmakart
drasiai panardziau po srauta.


Automatai suporuoti su hdi tai tikrai 100% visi lagina ir niekur nesidesi, reiks priprasti. Aisku neskaitant nauju hdi su 2 turbinom :)

Bet vat su mechanine tai nesu tikras, ypac jei kolega sako, kad daug bande ir pas vienus lagina, kitus ne.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 29 2007, 07:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Dirbant servise pastebejau jog 2.2 HDI automatu laginimas tiesiogiai priklauso nuo ridos/vaziavimo salygu.
Automobiliai su realia 100-150kkm rida - beveik nelagina. Laginimas prasideda prie 200-250kkm. Baisiausia ka teko matyti - 300kkm taksas - gaza reikia spausti 5 sekundes pries norint vaziuoti.
Kompiuteris niekuo nesiskundzia, parametrai irgi grazus. Kuomet vaziuoja - turbina pucia gerai, kuro slegis irgi geras. Akseleratoriaus atsidarymas irgi nekvailioja. Kazkas neleidzia greiciau turbinai sukelti slegi.
Jeigu C5 nubeges neperdaugiausiai - vaziuoja labai graziai.

Atnaujinus variklio/apd programine iranga ir istraukus perdidelius kilimelius, pakistu po pedalais, reikalai truputi pagereja, taciau is esmes neissprendzia problemos.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 29 2007, 10:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 28 2004, 12:54
Pranešimai: 555
Miestas: Kaunas
Tiesa sakant as ir ta pastebejau, kuo daugiau numynes automobilis, tuo labiau velavimas jauciamas.

Siaip maciau Xantia su solidzia rida, bet velavimo praktiskai nebuvo :-k

_________________
<< C5 '05 Break, 2.0HDi 135 Tendance


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 29 2007, 10:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
tai manai, kad begant kilometrams programa susidevi, ne "metalas"?

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 29 2007, 10:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 28 2004, 12:54
Pranešimai: 555
Miestas: Kaunas
As daugiau linkciau link akseleracijos potenciometro nusidevejimo/uzsitersimo ar pan.

_________________
<< C5 '05 Break, 2.0HDi 135 Tendance


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 30 2007, 00:08 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Manau jog susidevi metalas, taciau programiskai ta susidevejima galima siek tiek apeiti.
Gazo potenciometras, manau, nekaltas - nes parametruose yra kiek % atidaryta akseleratoriu mato kompiuteris - ir jis nemeluoja.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 03 2007, 23:22 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 18 2007, 20:04
Pranešimai: 44
Miestas: panevezys
tikrai elektronikos problema.vienintele iseitis-rimtas tiuningas(~iki 800lt).po jo ,galia padidejusi,kuro sanaudos mazesnes,greita reakcija i akseleratoriu.net jei jus "zalieji"-tai butinai reikia.
geras "cipintojas" pagal jusu motora,jo ypatumus taip sustyguos kuro padavima,turbinos valdyma,kad nesigailesit.
(cia kalba tik apie dyzelius)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 03 2007, 23:34 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei tas "cipinimas" tikrai mažintų sąnaudas, gerintų trauką ir nė kiek nekenktų varikliui-jis būtų numatytas jau gamykliškai...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 03 2007, 23:53 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 18 2007, 20:04
Pranešimai: 44
Miestas: panevezys
labai skiriasi (rus)"sir potreb" nuo individualaus priderinimo.o del inzinieriu mastymo-dabar ir PSA keiciasi(pradejo kurti bendrai su BMW motorus).neblogai traukia C4 su BMW su twin turbo.
lyg ir paskutiniame citrinos suvaziavime Marijus (vecho) zadejo parodyti ta "zveriuka".kiek girdejau-nebuvo.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 04 2007, 00:06 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 18 2007, 20:04
Pranešimai: 44
Miestas: panevezys
proffanas rašė:
Jei tas "cipinimas" tikrai mažintų sąnaudas, gerintų trauką ir nė kiek nekenktų varikliui-jis būtų numatytas jau gamykliškai...

gamintojas stengiasi gaminti pigiau,tai individualus prisidirbusio(normalia prasme)motoro "softas" skaitai dar atpigintu jau parduota(tuo metu atitinkanti savo reikalavimus) masinioka?kaip paaiskinti jog pas dvirati 19-21 pavaru,o pas masinas tik dabar 6. -SAVIKAINA!


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 04 2007, 08:20 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 28 2004, 12:54
Pranešimai: 555
Miestas: Kaunas
spakenas rašė:
tikrai elektronikos problema.vienintele iseitis-rimtas tiuningas(~iki 800lt).po jo ,galia padidejusi,kuro sanaudos mazesnes,greita reakcija i akseleratoriu.net jei jus "zalieji"-tai butinai reikia.
geras "cipintojas" pagal jusu motora,jo ypatumus taip sustyguos kuro padavima,turbinos valdyma,kad nesigailesit.
(cia kalba tik apie dyzelius)


Tu nori pasakyti, kad velavimas jau buvo nuo pat gimimo?

_________________
<< C5 '05 Break, 2.0HDi 135 Tendance


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 04 2007, 09:32 
spakenas rašė:
.....geras "cipintojas" pagal jusu motora,jo ypatumus taip sustyguos kuro padavima,turbinos valdyma,kad nesigailesit.
(cia kalba tik apie dyzelius)

tu katik pakelej kertele apie supratima "geras dizelistas"
bet jei zinai net kainas, tai gal zinai kur toks kietuolis randasi Lietuvoj (mob irgi nepamaishytu :) )


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 177 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 12 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007