WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 17 2024, 16:08

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 01 2008, 13:00 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2006, 20:05
Pranešimai: 85
Miestas: Klaipeda
O tu matei kaip tas siurblys stovi , ten nieks nesireguliuoja,jis tik spaudima sistemoi sukelia.

_________________
2008 peugeot 407 2.0 HDI ex
2004 BMW530d ex
2005 C5 2.0hdi ex
2009 c4 GP ex
2008 bmw 530d ex
2011 peugeot 508 2.0hdi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 01 2008, 16:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Bosas rašė:
Tai tas zodis paankstinimas nevisiskai tinkamas sioje situacijoje.

Na taip; iš esmės tai yra degimo reguliavimas. Bet kadangi senuose varikliuose tai neišvengiamai susiveda į ankstinimą, dažniausiai taip ir vadinama. :) Čia jau tik terminologijos skirtumai.
Sureguliavai degimą-paankstinai-sumažėjo sąnaudos.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 01 2008, 18:36 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Bosas rašė:
Edma rašė:
HDI mechaniskai kampo nenustatysi, niekas nesisukineja....tik kruva davikliu ir kompas..

Mechaniskai taip pat reikia sukioti siurbli.
Ten irgi turi sutapti siurblio plunzerio max slegis ~ su purkstuko atsidarymu.
Jei mechanikos nedavesi gerai HDI tai ir tikrai gero efekto negausi vien reguliuodamas kompe purkstuku atsidarymo pradzia.

Cia kaip ir visur vienas per kita susije.
Aisq pagr kompas, bet je siurblys stoves grybiakai tai ir kompas nepades.


Norėčiau eilėn užsirašyt pas tamsta, tos teisingojos siurblio pozicijos nustatymui HDI, jei galima, kuo skubiau.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 02 2008, 07:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Arte truputi luktelk savo HDI kai isnagrinesiu pilnai tuomet galesi.
Dabar noriu viska isciupineti pradzioje ant savo.
Kai darbas duos teigiamu rezultatu tuomet pranesiu.

_________________
Xsara/Picasso 2.0 HDI 2001m
Serviso tel: 8 610 20024
www.auksciausiapavara.lt


Paskutinį kartą redagavo 1 Bosas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 02 2008, 07:40 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
sauliusv rašė:
O tu matei kaip tas siurblys stovi , ten nieks nesireguliuoja,jis tik spaudima sistemoi sukelia.

Siurbli suka dirzas ir galima per koki danti ji prasukti surenkant
Tas pats liecia ir paskirstymo voztuvus.

_________________
Xsara/Picasso 2.0 HDI 2001m
Serviso tel: 8 610 20024
www.auksciausiapavara.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 02 2008, 10:26 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Galima pasukt, galima nesukt. Jei turėtų įtaką, keičiant diržą siurblys bent jau fiksuotusi. O jei HDI magistralėj slėgis būtų nepastovus, kaipgi purkštukai dozuotų kurą :?: Juk per taktą ten purškiama net kelis kart :!:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 02 2008, 21:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Arte as surades biski laiko issiaiskinsiu viska ir atsakysiu.
Ten siurbliai yra keletos plunzeriu.

Siuo metu persikelineju i kitas patalpas tai visas sis menesis pas mane uzimtas kai atrasiu koki siulo gala butinai paskelbsiu.

_________________
Xsara/Picasso 2.0 HDI 2001m
Serviso tel: 8 610 20024
www.auksciausiapavara.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2008, 11:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Nu va protinguoliai dyzelistai, atsalus orui vel dingsta trauka, dumai volinasi, dusleje plerpia, kuo daugiau gazo duodi tuo greiciau stoja, siek tiek atleidus dar bando bent jau greiti palaikyt. Bet pamaigius pedala kartais atsigauna iki kito pedalo paminkymo. Siurblys, EGR ar dar koks fintas? vedasi gerai, ir sendien prie -10 be problemu. Suodziu vel saujom meto :)

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2008, 12:25 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Panašu į per siurblio ašelę gaudomą orą; šalia neišpūsto EGRo. :D
Vistiek ten triniesi; užšok vėl pas Antaną, lai prasiaiškina.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2008, 21:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Faktas kad truksta kuro.
Priezastis gali buti gaudomas oras filtrai nelabai kokie arba kuras prisalo :D

_________________
Xsara/Picasso 2.0 HDI 2001m
Serviso tel: 8 610 20024
www.auksciausiapavara.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 04 2008, 15:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
EE, filtrai nuliovi, o jei kuras saltu tai salto is ryto neuzvesciau. Man itarimas tik ant siurblio, beje sendien uzsivedziau ryte :roll:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 04 2008, 18:36 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xamas rašė:
beje sendien uzsivedziau ryte :roll:


Ne prieš gera tai; oi, ne prieš gera. :D
Man tas pats buvo (tai kuriasi ore, tai tenka brūžint, tai davus gazo dūsta, tai traukia lyg niekur nieko), kai sudilo siurblio ašelės įvorė, ir per ją pradėjo gaudyti orą.
Taip šokinėjo tik pradžioje; po savaitės variklis išvis nebepalaikydavo jokios apkrovos.

Nu ir be dyzelisto visvien neapsieisi; ko čia varažyt.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 07 2008, 11:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Mlet, prisigyriau :) sestadieni uzvedziau tik laidu pagalba. Kuras nuseda pas sita gaidiska varikli, kol uzpompavo, naujas akumas paduso :) Ale uzkurus ir 5 min pabirbinus vakare be problemu uzsivede. Reiks man iki Antoskes nuvaziuot, tik neturiu kada prisiruost...... o kai ir nuvaziuoji variklis dirba kaip bitute, Merfio desnis....A tiesa, anksciau vedant salta varikli nebudavo baltu dumu, o dabar atsirado, tai reiskia 100% oro gaudo?

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 07 2008, 11:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Baltas dūmas gali būti ir kondensatas (garai), bet garai per kelias sekundes išsisklaido, o jei dūmų kamuolys kabo ilgiau, ir dvokia nesudegusia saliara-pirmoj eilėj įtark oro gaudymą. Nors priežasčių gali būti ne viena.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 07 2008, 11:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Dvokia dvokia, todel ir sakau, kad ne garai, o dumai :wink:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 14 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007