whisky.lt rašė:
jei nesandaru tai dirbant varikliui turetu traukti ora, kazkur?
Visiškai nebūtinai. Jei skylė konkreti- taip; variklis gali netgi imti dusti ir atsisakyti traukti. Bet taip būna paprastai tik kai sudyla siurblio gazo ašelės manžetai.
O mikroskopiniai nesandarumai anaiptol neįtakoja variklio darbo. Na išteka stiklinė saliaros per naktį atgal į baką; ir ką? Viso labo ryte sunkiau kurtis, kol siurblys neišstumia to oro. Siurbliui dirbti "ant sauso" labai ne į sveikatą, bet tai tetrunka kelias sekundes.Pakol kuro sietelis bake neužkištas mirtinai ir saliarą siurblys iš bako pasiima nesunkiai, oro jis pernelyg neima. Be to, kai kurie nesandarumai dirba ir kaip ribojantys vožtuvai: mažą nutekėjimą prie atmosferinio slėgio jie leidžia (čia- neveikiant varikliui), o atsiradus nors mažiausiam vakuumui (t.y. siurbliui traukiant iš bako kurą) jie užsisandarina aklinai.
Surasti, kur gaudo orą, servise gali kainuoti kelis šimtus, nes darbelis gali būti ne vienai dienai. Metodai įvairūs, bet dažnai prisireikia specifinės įrangos (vamzdyne sukeliamas slėgis).
Namų sąlygomis gali pasižiūrėti, kur rasoja vamzdelių sudūrimai. Būtent vos-vos rasoja, o ne varva. Ten orą ir gaudo. Tipinės vietos- kuro filtro bloko tarpinė, kuro pašildytojo išėjimai, ir kuro paėmimo mazgo iš bako bei pirmos žarnos sudūrimas (po galine sėdyne). O jei iki tavęs mašinėlę turėjo koks kalchoznikas, tai gali būti sutvertas ir koks rasojantis vamzdžių sudūrimas po kėbulu, o ir bet kokia įsivaizduojama ir netgi neįsivaizduojama velniava (pvz., ardytas ir neužsandarintas kuro siurblys), kurios ištaisymas gali pakainuoti ir nervų, ir pinigėlių.