WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 18:54

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 72 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 22 2009, 08:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Ranką paspausčiau tam kuris rastu kur pas mane tą kompą prijungti :lol: Čysta mechanika pas mane, net be idiotiško EGR'o.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 06 2009, 08:01 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 28 2007, 19:22
Pranešimai: 158
Miestas: siauliai
ar gali buti tiesioginis rysys tarp sunkesnio variklio uzsivedimo mazdaug(3 kartus pasukus starteri po 4sek.) po ilgesnio stovejimo ,kad ir po nakties ,ir degalu varvejimo pas el . lucas siurbli pro voztuvelius, visos kitos tarpines siurbliui pakeistos.na dar lieka kuro nusedimas ir t.t. bet ir tas varvejimas mazas, netolygus pav. nuvaziavus per diena 400 km. variklis po siurbliu sausas, o i darba 4 km ziurek jau ir slapiuoja.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 06 2009, 08:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ryšys garantuotai yra, nes jei siurblys nors kažkur drėgsta- jis ir užsiorina, o ant oro variklio neužkursi. Siurblys tuščiai sukasi, kol orą išpompuoja. O kad oras rotoriniam Lucasui- peilis, pjūklas ir dar bulgarkė, minėta jau ne vienoje forumo temoje.

Klausimas tik, ar problema vien oro gaudyme; gali būti dar ir su kompresija, įpurškimo kampu ar žvakėmis ne kas. Bet tvarkyti pradėk nuo siurblio šlapiavimų; toliau bus matyt. Gal nėra išvis jokių problemų, išskyrus oro gaudymą.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2009, 18:31 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 09 2006, 10:25
Pranešimai: 16
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Pole rašė:
iš lėto spaudžiant akseleratorių ir begėjantis jaučiams lengvas pasitrūkčiojimas.

Pagal simptomus spėčiau, kad problemos su kuro siurblio paankstinimo automatu (tuo, kuris ankstina priklausomai nuo apsukų, ir reguliuojamas kuro slėgiu). Senuose siurbliuose pasitaiko, kad jo pastoviai judantis mechanizmas dėl išsidėvėjimo stringa, ir būtent dažniausiai pasitaikančiose apsukose (nes ten didžiausi išdilimai)- ties 1500-2000rpm. Simptomai- būtent variklio trūkčiojimas ir, sunkesniu atveju, purtymasis, nes pagal apsukas gaunasi smarkiai per vėlyvas degimas. Davus daugiau anglių, didesnės jėgos veikiama "kojelė" jau iššoka į darbinę zoną, ir toliau dirba normaliai. Nesunkiais atvejais problema apeinama (bet ne išgydoma), pora laipsnių papildomai paankstinant degimą (kad ir siurblio pavertimu). Tokį metodą gali panaudoti ir diagnostikai. Jei paankstinimas kažkiek padės, vadinasi, problemsas būtent tame. Dar turėtų būti simptomėlis, kad pakol trūkčioja- išspjauna juodų dūmų gumulą. Nedaug, bet iš galo pastebima.
Apie ką šneku ir jei dar nežinai siurblio konstrukcijos mintinai, žr.pdf'e kur atsiunčiau 9psl, o jei ką, yra ir skaipas.


Atsirado ir pas mane panasi problemele variklis ar siltas ar saltas, bet begejantis 3-4-5 begeis trukcioja tarp 1600-1800 apsuku, visuose kituose apsuku diapozonuose jokiu problemu nera. Tas trukciojimas truputeli uzknisa, nes sutrukcioja kokius 3-4 katrus. Buna kad tas trukciojimas pasireiskia stipriau ar silpniau, del ko skiriasi stiprumas nezinau, dar desningumo nepastebejau. Filtrai ir tepalai pakeisti. Butu idomu suzinot kiek ir ka reikia pareguliot siurblyje kad si problema pradingtu. gal yra isivaizduojanciu kiek galetu kainuoti tos isdilusios aseles pakeitimas?
Citroen xantia 1994 1.9TD 66KW Bosch siurblys, spidometras link 300000 eina

_________________
kasdienine
Citroen xantia 1994 1,9TD
iseigine
Dodge caravan 1999 3,3 LPG
Kaunas


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2009, 19:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
turejau kazkada ir as toki "traukuliuojanti" xm. itarinejau as tik motoro "pagalves" arba granatas. labiausiai gal granatas. nes praktikoje esu susidures su tokiu "stebuklu". tokiuose auto, kur buna kitokios konstrukcijos granatos, t.y. ne su guoliu sratais, bet su tokia kryzme, isdilusios jos duodavo ne tik trukciojima, bet ir vibracija, vaziuojant didesniu greiciu. pastebejau tai ant renault, peugeot, senesnes laidos auto. manau, ir cia galimas toks dalykas :taip:

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2009, 20:15 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 07 2007, 19:40
Pranešimai: 226
Miestas: Alytus, Vilnius
Dar apie 2,1TurboD Lucas kalbant, variklis šiek tiek "vėluoja".
Pavyzdžiui gesinant variklį pasuku raktelį, spėju ištraukt ir tada tik gęsta, na kokią sekundę atsilieka. Prieš keičiant visus filtrus panašiai reaguodavo į akseleratorių, apsukos dar kurį laiką laikosi nors pedalas atleistas. Filtrų keitimas juntamai paveikė tik akseleratoriaus reakcijas, beveik neliko erzinančio lago, bet gęsta taippat.
Visada puikiai kuriasi, joks dūmijimas nepastebėtas.
Kokios ligos čia gali slėptis? :labas:


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2009, 20:39 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 02 2006, 08:46
Pranešimai: 66
Miestas: Panevežys
na apie velavimą užgesinant jau buvo labai daug rašyta, tavo simptomai panašūs kaip ir mano citrinkos. Reikia važiuoti pas siurblių remontininkus Panevežyje, jie ten viską pasakys, nes buvau skambinęs ir jie man sako atvažiuok ir žiurėsim kame šaknys.

_________________
Citroen C5 2.2Hdi Biturbo 170ag ;)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 24 2009, 09:27 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
Niurkis rašė:
na apie velavimą užgesinant jau buvo labai daug rašyta, tavo simptomai panašūs kaip ir mano citrinkos. Reikia važiuoti pas siurblių remontininkus Panevežyje, jie ten viską pasakys, nes buvau skambinęs ir jie man sako atvažiuok ir žiurėsim kame šaknys.

Veluoja ir pas mane kai istrauki rakteli. Kiek skaiciau pas jumi, tai kaltos siurblyje esancios kazkokios gumeles, kurios laikui begant sukieteja, ir nebeatlieka reikiamai savo funkcijos.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 24 2009, 11:48 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 28 2007, 19:22
Pranešimai: 158
Miestas: siauliai
del velavimo istraukus rakteli tai gesinimo voztuvas baigiasi, jis ten toks elektromagnetinis, reik tvarkyt, nes tai issaukisa didesnes problemas.siurblio nereik isimt.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 24 2009, 20:11 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
pugzlys rašė:
del velavimo istraukus rakteli tai gesinimo voztuvas baigiasi, jis ten toks elektromagnetinis, reik tvarkyt, nes tai issaukisa didesnes problemas.siurblio nereik isimt.

Placiau galima apie tai kur jis randas ir t.t. Matau esi Shiaulietis kaip ir as, gal sau tvarkeis ar zinai kas gali padet sitam reikale.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 25 2009, 11:40 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 28 2007, 19:22
Pranešimai: 158
Miestas: siauliai
elektrine siurblio lucas dalis susideda is keturiu elektrovoztuveliu , viena pora is virsaus , kita is sono.kazkuris vienas is siu magnetuku ir yra gesinimo voztuvas,dabar negaleciau pasakyt kuris, man taip aiskino meisteris is panevz. pasak jo gesinant varikli srove nutraukiama visiems voztuveliams,ir jei is karto variklis neissijungia esantys be sroves voztuveliai gadina siurbli, nes voztuveliai nebeveikia o variklis dar sukas. o tos gumeles del gesinimo ne prie ko, per jas tik ora gali prigaudyt ir sunkiau uzvesi. siauliuose tu lucu tai niekas neikerta, pats vaziavau i panevezi kokius 3 kartus.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 25 2009, 14:21 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 27 2009, 19:31
Pranešimai: 169
Miestas: Kelmė
Kazkas Taurageje tvarko, jei neklystu.

_________________
Xantia Break, '96, 2.1 TD (zhalia)
ZX Break, '95, 1.9 D, eks (zhuvo)
+37068645415
+37068603652


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 25 2009, 14:30 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 05 2009, 13:17
Pranešimai: 42
Miestas: Vilnius
Lukas Lietuvoje ne remontojamas.
Tik i Lenkija. :(
O pirmines problemos su siurbliu matomi per kompa.

_________________
CITROEN diagnostika ir visi remonto darbai
Buivydiškių g.5 (Neste degaline)
Vilnius
mob.tel. 8 614 01526
8.00-18.00


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 25 2009, 15:16 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Liveris rašė:
kaltos siurblyje esancios kazkokios gumeles, kurios laikui begant sukieteja, ir nebeatlieka reikiamai savo funkcijos.
Dažnai taip ir būna, bet ne rečiau tenka keisti ir cielą vožtuvą. Problemų tame pakeitime jokių; problema paprastai būna sujungti laidus :) . Nesusidūrus, prie to geriau nelįsti.
P.S. į Jamaiką dėl to minti tikrai nereikia.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 26 2009, 08:31 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
o kurioj vietoj tas voztuvas randasi, ir kokia jo kaina naujo, jei reiktu keisti?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 72 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007