Awriux rašė:
Šiltą variklį tekdavo paviniot 4-5 abarotus kol užsivesdavo, dabar 2 abarotai ir dirba
Mano požiūriu, abu atvejai yra klinikiniai, t.y. variklio/kuro aparatūros vieta yra šrote. Bet kas su kuo nori ir įstengia, tas su tuo ir važinėja. Neįsivaizduoju, kaip prie 0C variklis gali kurtis po "du abarotai". Įsivaizduočiau tai gal tik prie -30C, bet minimom sąlygom minimas šrotas nepasikurtų netgi ant buksyro.
Kas dėl
KarolioXM siūlymų "nesiūlyti", tai nuvažiuok tu, bratka, nors sykį šiais laikais į turgų

. Ir suprasi, kad geriau 8x xadintas, nei vieną kartą belekaip perdažytas.
O kas dėl naujojo kolegos
aDx problemų, nors negavome jokios naujos informacijos, o tik žinią, kad šaltas variklis kuriasi, o šiltas ne, tebelieku prie nuomonės, kad arba reikia diagnostikos (jei siurblys elektroninis), arba plunžerinei
batai.
Grįžtant prie jau N kartų minėtos žinutės, pasikartosiu dar kartą: jei jau nesikuria dyzelis, pirmoj eilėj žiūrėk šv.trejybę. Tas yr žvakėskompresijaorasistemoj.