WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 16:57

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: dirželio problema
StandartinėParašytas: Vas 13 2010, 14:45 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 27 2009, 19:31
Pranešimai: 169
Miestas: Kelmė
sioga rašė:
na kiek žinau jei meta į išorę,tai kaltas itempėjo rolikas .

Nu kad as itempejo rolika pakeiciau, buvo krastai apgrauzti, kazkas nezinojo kaip itempeja atlenkt tikriausia... ir su mantirote lenke per plastikini rolika.

_________________
Xantia Break, '96, 2.1 TD (zhalia)
ZX Break, '95, 1.9 D, eks (zhuvo)
+37068645415
+37068603652


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dirželio problema
StandartinėParašytas: Vas 13 2010, 15:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 12 2010, 14:59
Pranešimai: 11
na tai gal jo guoliukas turi laisvumą


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dirželio problema
StandartinėParašytas: Vas 13 2010, 22:49 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
sioga rašė:
O kaip tiksliau nustatyt :?:
Patikrini pirštu diržo įtempimą. Kažkas kitas kuria variklį, o tu žiūri tuo metu diržo reakcijas; šokinėjimą. Paskui nuimi diržą, ir tikrini atskirai kiekvieną škyvelį/rolikėlį. Ir beveik garantuotai aptinki, kad miręs ne vien įtempėjo amortikas, bet ir pats įtempėjas. Jo ašis stovi ant dviejų ritininių guolių, o kaip rodo praktika, 150-200kkm jiems yra absoliuti viršutinė tarnybos riba. Kai pastringa įtempėjo guoliai, ir stringančio įtempėjo amortikas nebeįstengia kompensuoti visų dirželio šokinėjimų; amortikas tik numiršta daug greičiau nei galėtų, esant tvarkingam įtempėjui. Ir vien amortiko keitimas tokiais atvejais problemą išsprendžia labai trumpam laikui. Tenka keisti viską- ir amortiką, ir įtempėjo roliką su korpusu ir guoliais. Kaina (be darbų) ~500lt.
Jei diržą meta lauk, beveik garantuotai miręs įtempėjas ar jo guoliai; ir tojo roliko paviršius nebe lygiagretus kitiems rolikams/škyvams. Kadangi devaisas kainuoja ne centus, nesitikėkit, kad kas parduodamai mašinai varginosi pakeisti šį komplektėlį. Greičiau jau priešingai; mašiną pardavė vien todėl, kad tik nereiktų keisti tų visų rolikų :) . Ir įtempėjai liko kaip sekančio mašinos juzerio problema...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dirželio problema
StandartinėParašytas: Vas 17 2010, 18:08 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 12 2010, 14:59
Pranešimai: 11
tai štai,papyliau aš tą įtempėją,amortiko apatinės yvorės praktiškai neradau.Pakeičiau naują,tai jo ta vibracija sumažėjo labai nežymiai :roll: .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dirželio problema
StandartinėParašytas: Vas 17 2010, 18:19 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 12 2010, 14:59
Pranešimai: 11
beja ,amortiko kaina 140lt. užtrukau apie 2val.keičiau pirmą kartą :lol:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dirželio problema
StandartinėParašytas: Vas 17 2010, 20:55 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
sioga rašė:
amortiko apatinės yvorės praktiškai neradau.Pakeičiau naują,tai jo ta vibracija sumažėjo labai nežymiai :roll: .
Nesinervuok; taip, kad vibracija beveik nesumažėja, būna visada, kai neišimamas ir nepakeičiamas paties įtempėjo mechanizmas; vien amortikas, ką jau rašiau, neįstengia kompensuoti visų diržo vibracijų, jei tam priešinasi nudusę įtempėjo ašies guoliukai. Todėl keisti vien amortiką, yra tuščias darbas. Įtempėjas su amortiku dirba sverto principu, per didelį petį, todėl stringant įtempėjo ašies guoliams, amortikas beveik nekompensuoja diržo šokčiojimo. Ir tą aš jau surašiau anksčiau:
proffanas rašė:
Kai pastringa įtempėjo guoliai, ir stringančio įtempėjo amortikas nebeįstengia kompensuoti visų dirželio šokinėjimų; amortikas tik numiršta daug greičiau nei galėtų, esant tvarkingam įtempėjui. Ir vien amortiko keitimas tokiais atvejais problemą išsprendžia labai trumpam laikui. Tenka keisti viską- ir amortiką, ir įtempėjo roliką su korpusu ir guoliais. Kaina (be darbų) ~500lt.


Tai, ką tu darai dabar, po vien amortiko pakeitimo, vadinama amortiko užmušinėjimu. Nenustebsiu, jei mašina neužilgo pasirodys autopliuse. Nes tavo įvaldytas kitajskas amortikas už 140lt (kuris yra be metalinių ašių įvorių; laikantieji varžtai plakasi grynai minkštame plastike, ir apie tokius aš jau perspėjau) nelaikys daugiau mėnesio (max 5kkm), o nepakeitus įtempėjo, nelaikys nė poros savaičių.
Jei jau kiši nagus prie tokių sistemų, arba iškart padaryk normaliai, arba išvis nelįsk; lai numiršta savaime, be jokių pagreitinimų. Alternatyva visada yra; nekišti jokių babkių, o iškart parduoti tokią mašiną, bile ima už bile kiek. Kokie pirkimo-pardavimo nuostoliai bebūtų, visvien stos pigiau, nei ją privesti ligi normos.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dirželio problema
StandartinėParašytas: Vas 18 2010, 19:41 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 12 2010, 14:59
Pranešimai: 11
proffanas rašė:
sioga rašė:
amortiko apatinės yvorės praktiškai neradau.Pakeičiau naują,tai jo ta vibracija sumažėjo labai nežymiai :roll: .
Nesinervuok; taip, kad vibracija beveik nesumažėja, būna visada, kai neišimamas ir nepakeičiamas paties įtempėjo mechanizmas; vien amortikas, ką jau rašiau, neįstengia kompensuoti visų diržo vibracijų, jei tam priešinasi nudusę įtempėjo ašies guoliukai. Todėl keisti vien amortiką, yra tuščias darbas. Įtempėjas su amortiku dirba sverto principu, per didelį petį, todėl stringant įtempėjo ašies guoliams, amortikas beveik nekompensuoja diržo šokčiojimo. Ir tą aš jau surašiau anksčiau:
proffanas rašė:
Kai pastringa įtempėjo guoliai, ir stringančio įtempėjo amortikas nebeįstengia kompensuoti visų dirželio šokinėjimų; amortikas tik numiršta daug greičiau nei galėtų, esant tvarkingam įtempėjui. Ir vien amortiko keitimas tokiais atvejais problemą išsprendžia labai trumpam laikui. Tenka keisti viską- ir amortiką, ir įtempėjo roliką su korpusu ir guoliais. Kaina (be darbų) ~500lt.


Tai, ką tu darai dabar, po vien amortiko pakeitimo, vadinama amortiko užmušinėjimu. Nenustebsiu, jei mašina neužilgo pasirodys autopliuse. Nes tavo įvaldytas kitajskas amortikas už 140lt (kuris yra be metalinių ašių įvorių; laikantieji varžtai plakasi grynai minkštame plastike, ir apie tokius aš jau perspėjau) nelaikys daugiau mėnesio (max 5kkm), o nepakeitus įtempėjo, nelaikys nė poros savaičių.
Jei jau kiši nagus prie tokių sistemų, arba iškart padaryk normaliai, arba išvis nelįsk; lai numiršta savaime, be jokių pagreitinimų. Alternatyva visada yra; nekišti jokių babkių, o iškart parduoti tokią mašiną, bile ima už bile kiek. Kokie pirkimo-pardavimo nuostoliai bebūtų, visvien stos pigiau, nei ją privesti ligi normos.

proffanas rašė:
sioga rašė:
amortiko apatinės yvorės praktiškai neradau.Pakeičiau naują,tai jo ta vibracija sumažėjo labai nežymiai :roll: .
Nesinervuok; taip, kad vibracija beveik nesumažėja, būna visada, kai neišimamas ir nepakeičiamas paties įtempėjo mechanizmas; vien amortikas, ką jau rašiau, neįstengia kompensuoti visų diržo vibracijų, jei tam priešinasi nudusę įtempėjo ašies guoliukai. Todėl keisti vien amortiką, yra tuščias darbas. Įtempėjas su amortiku dirba sverto principu, per didelį petį, todėl stringant įtempėjo ašies guoliams, amortikas beveik nekompensuoja diržo šokčiojimo. Ir tą aš jau surašiau anksčiau:
proffanas rašė:
Kai pastringa įtempėjo guoliai, ir stringančio įtempėjo amortikas nebeįstengia kompensuoti visų dirželio šokinėjimų; amortikas tik numiršta daug greičiau nei galėtų, esant tvarkingam įtempėjui. Ir vien amortiko keitimas tokiais atvejais problemą išsprendžia labai trumpam laikui. Tenka keisti viską- ir amortiką, ir įtempėjo roliką su korpusu ir guoliais. Kaina (be darbų) ~500lt.


Tai, ką tu darai dabar, po vien amortiko pakeitimo, vadinama amortiko užmušinėjimu. Nenustebsiu, jei mašina neužilgo pasirodys autopliuse. Nes tavo įvaldytas kitajskas amortikas už 140lt (kuris yra be metalinių ašių įvorių; laikantieji varžtai plakasi grynai minkštame plastike, ir apie tokius aš jau perspėjau) nelaikys daugiau mėnesio (max 5kkm), o nepakeitus įtempėjo, nelaikys nė poros savaičių.
Jei jau kiši nagus prie tokių sistemų, arba iškart padaryk normaliai, arba išvis nelįsk; lai numiršta savaime, be jokių pagreitinimų. Alternatyva visada yra; nekišti jokių babkių, o iškart parduoti tokią mašiną, bile ima už bile kiek. Kokie pirkimo-pardavimo nuostoliai bebūtų, visvien stos pigiau, nei ją privesti ligi normos.
Tai turbut neparašiau, kad tuos guolius pakeičiau truputi ankščiau ....


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dirželio problema
StandartinėParašytas: Vas 18 2010, 19:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 12 2010, 14:59
Pranešimai: 11
sioga rašė:
proffanas rašė:
sioga rašė:
amortiko apatinės yvorės praktiškai neradau.Pakeičiau naują,tai jo ta vibracija sumažėjo labai nežymiai :roll: .
Nesinervuok; taip, kad vibracija beveik nesumažėja, būna visada, kai neišimamas ir nepakeičiamas paties įtempėjo mechanizmas; vien amortikas, ką jau rašiau, neįstengia kompensuoti visų diržo vibracijų, jei tam priešinasi nudusę įtempėjo ašies guoliukai. Todėl keisti vien amortiką, yra tuščias darbas. Įtempėjas su amortiku dirba sverto principu, per didelį petį, todėl stringant įtempėjo ašies guoliams, amortikas beveik nekompensuoja diržo šokčiojimo. Ir tą aš jau surašiau anksčiau:
proffanas rašė:
Kai pastringa įtempėjo guoliai, ir stringančio įtempėjo amortikas nebeįstengia kompensuoti visų dirželio šokinėjimų; amortikas tik numiršta daug greičiau nei galėtų, esant tvarkingam įtempėjui. Ir vien amortiko keitimas tokiais atvejais problemą išsprendžia labai trumpam laikui. Tenka keisti viską- ir amortiką, ir įtempėjo roliką su korpusu ir guoliais. Kaina (be darbų) ~500lt.


Tai, ką tu darai dabar, po vien amortiko pakeitimo, vadinama amortiko užmušinėjimu. Nenustebsiu, jei mašina neužilgo pasirodys autopliuse. Nes tavo įvaldytas kitajskas amortikas už 140lt (kuris yra be metalinių ašių įvorių; laikantieji varžtai plakasi grynai minkštame plastike, ir apie tokius aš jau perspėjau) nelaikys daugiau mėnesio (max 5kkm), o nepakeitus įtempėjo, nelaikys nė poros savaičių.
Jei jau kiši nagus prie tokių sistemų, arba iškart padaryk normaliai, arba išvis nelįsk; lai numiršta savaime, be jokių pagreitinimų. Alternatyva visada yra; nekišti jokių babkių, o iškart parduoti tokią mašiną, bile ima už bile kiek. Kokie pirkimo-pardavimo nuostoliai bebūtų, visvien stos pigiau, nei ją privesti ligi normos.

proffanas rašė:
sioga rašė:
amortiko apatinės yvorės praktiškai neradau.Pakeičiau naują,tai jo ta vibracija sumažėjo labai nežymiai :roll: .
Nesinervuok; taip, kad vibracija beveik nesumažėja, būna visada, kai neišimamas ir nepakeičiamas paties įtempėjo mechanizmas; vien amortikas, ką jau rašiau, neįstengia kompensuoti visų diržo vibracijų, jei tam priešinasi nudusę įtempėjo ašies guoliukai. Todėl keisti vien amortiką, yra tuščias darbas. Įtempėjas su amortiku dirba sverto principu, per didelį petį, todėl stringant įtempėjo ašies guoliams, amortikas beveik nekompensuoja diržo šokčiojimo. Ir tą aš jau surašiau anksčiau:
proffanas rašė:
Kai pastringa įtempėjo guoliai, ir stringančio įtempėjo amortikas nebeįstengia kompensuoti visų dirželio šokinėjimų; amortikas tik numiršta daug greičiau nei galėtų, esant tvarkingam įtempėjui. Ir vien amortiko keitimas tokiais atvejais problemą išsprendžia labai trumpam laikui. Tenka keisti viską- ir amortiką, ir įtempėjo roliką su korpusu ir guoliais. Kaina (be darbų) ~500lt.


Tai, ką tu darai dabar, po vien amortiko pakeitimo, vadinama amortiko užmušinėjimu. Nenustebsiu, jei mašina neužilgo pasirodys autopliuse. Nes tavo įvaldytas kitajskas amortikas už 140lt (kuris yra be metalinių ašių įvorių; laikantieji varžtai plakasi grynai minkštame plastike, ir apie tokius aš jau perspėjau) nelaikys daugiau mėnesio (max 5kkm), o nepakeitus įtempėjo, nelaikys nė poros savaičių.
Jei jau kiši nagus prie tokių sistemų, arba iškart padaryk normaliai, arba išvis nelįsk; lai numiršta savaime, be jokių pagreitinimų. Alternatyva visada yra; nekišti jokių babkių, o iškart parduoti tokią mašiną, bile ima už bile kiek. Kokie pirkimo-pardavimo nuostoliai bebūtų, visvien stos pigiau, nei ją privesti ligi normos.
Tai turbut neparašiau, kad tuos guolius pakeičiau truputi ankščiau ....

O tas daiktas ir su metalinėm yvorėm ir tt. Manyčiau atstovauji servisui ,kuris už kiekvieną detalę užsideda 60% neskaitant darbo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dirželio problema
StandartinėParašytas: Vas 18 2010, 21:52 
Na pas mane tokia pat situacija, sokineja dirzas:( Va tik auto mano 2 XM, 1996m, 2.5TD exskliusive. Itempejo guoli man jau keite ir amortizatoriu, kiek zinau :oops: , bet Rusijoje turejau problema, nes nutruko dirzas, o tiksliau visas suplyso i plonas juosteles. Ten man uzdejo kita, o dabar po puses metu, tas dirzas ir vel pradejo plyst. Ir matosi, kad nestabiliai stovi. Kas ten galetu buti? Ir ka dabar keist?


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: dirželio problema
StandartinėParašytas: Vas 18 2010, 23:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
sioga rašė:
Tai turbut neparašiau, kad tuos guolius pakeičiau truputi ankščiau ....
Tai turbūt ne apie tą patį šnekam, nes įtempėjo guolių per 2val, kaip rašei, nepakeisi, nes per tiek laiko be patirties neišimsi nė paties įtempėjo :) . Žodžiu, imam šnekėti apie velniaižin ką.
RTFM, ir nebereiks uždavinėti keistų klausimų.
P.S.: jokiomis naujomis dalimis neprekiauju ir joms neatstovauju, jei tau nuo to ramiau miegosis. Bet taip jau nutiko, kad pats turiu 2.1TD, ir žinau jų sandarą ir bugus skersai bei išilgai. Truputį nuodugniai :roll: .
Lita rašė:
Kas ten galetu buti? Ir ka dabar keist?
Inetu niekas netspės; vietoje žiūrėti reikia. Jei problema taip dažnai kartojasi, vadinasi, jos šaknys ne tose detalėse, kurios buvo pakeistos, o kažkur giliau. Kai vėl važiuosi pas meistrus, pasiruošk ir visą "ligos istoriją", nes tau vėl bandys vien pakeisti diržą ar pan. O pakapstyti reiktų ir giliau.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dirželio problema
StandartinėParašytas: Vas 18 2010, 23:39 
Lita rašė:
Kas ten galetu buti? Ir ka dabar keist?
Inetu niekas netspės; vietoje žiūrėti reikia. Jei problema taip dažnai kartojasi, vadinasi, jos šaknys ne tose detalėse, kurios buvo pakeistos, o kažkur giliau. Kai vėl važiuosi pas meistrus, pasiruošk ir visą "ligos istoriją", nes tau vėl bandys vien pakeisti diržą ar pan. O pakapstyti reiktų ir giliau.[/quote]

Na kai pirma karta man pakeite, tai itempimo guolis iskarto nestabiliai stovejo, matesi kad vaiksto i sonus. Bet meistrai uztikrino, kad visas detales naujas idejo ir kad taip turi buti :shock: Na i ta serviziuka as daugiau niekada nevaziuosiu. Gal jie nekokybiskas detales sudejo? :roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: dirželio problema
StandartinėParašytas: Vas 19 2010, 11:58 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 04 2008, 14:46
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Perskaiciau viska ir taip iki galo nesupratau. Koks ten per amortizatorius ir jo ivores? Turiu 1.9 td matora. Antra diena vargstu su dirzo nymetimu. Jau i nevilti kritau :). Istorija prasidejo nuo dirzelio permetimo i isorine puse ant hidro siurblio skyvelio i isorine puse per viena dantuka. Aisku poto ir pokshejimas atsarado (turbut kad tirzas tolyn lipdamas persoksta atgal.) .. Na atstaciau dirza ir lekiu i servisa artimiausia (tuomet pasitaike serviselis ukmergej) Pradejau itarinet apatini parazitini guoliuka.. Turi jis uzimo bet is dirzo darbo pasirode kad jis ten sokineja del kazkokio divaiso kirtimosi. Nes "amortikas' tas net pashioksta per centimetra ar net daugiau ir su pokstelejimu. Serviselio meistras savo igudusia ranka pasuko hidro siurbli.. Sako ragas.. beveik nesusuka.. Jis kaltas. (o diagnoze tokia is dalies sukuriau pats nes paminejau jam kad kazkas kertasi) .. na tai jis ir pasiliko prie tos nuomones. Na kagi .. netoli radau lauzyna. Greit pasiciupau siurbli (200 lt) ..Darbo keitimo pasirode nedaug.. nutariau pats su broliu keist. Pakeitem .. 15 km ramybes ir vel tas pats.. (Keitimo metu pastebeta kad amortikas laikesi ant 2ju varztu ir vienas ju tik pilnai prisuktas.) Snd jau vaziuot teko be stabzdiu ir vairo nes suede visai dirza :( .. Db laukia drabas is naujo.

Papildoma info.. Dirzo rolikai pakeisti pries 0.5 metu. Taip pat ir tas amortizatorius. Pastebejau dar kas ant amortiko roliko yra prilipe nesvarumu.. greiciauia jie dirzo dilimo liekanos. Uz amortika suklojau apie 300 lt .. Ant korpuso prancuzu parasas.

Nezianu ar cia pavyko viska pilnai isdestyt. Einu db krapstytis.. Prie suarinkinedamas uzleksiu paziuret cia. Kal kas kokia minti gera mestels.

Dekingas uz pagalba.

_________________
ex- << Xantia 1.9 TD, 96', BREAK
<< C5-II, 2,0 HDI, 100kW, 05'


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dirželio problema
StandartinėParašytas: Vas 19 2010, 16:47 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Ersha rašė:
Perskaiciau viska ir taip iki galo nesupratau. Koks ten ?....

Amortikas tvirtinas prie itempejo mechanizmo, ant kurio dar yra tas guoliukas, bet visas pats itempejas sukiojas ant asies, ten yra adatiniai guoliukai, kurie ir pradeda kirstis. Beja, jai alkuninio skyvas pradeda prasisukinet(buvo profano nekart aprasyta), tai dirzas irgi persokineja.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dirželio problema
StandartinėParašytas: Vas 19 2010, 17:53 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 04 2008, 14:46
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Pakeistas tas itempejas problema lygtais issprende. Jau 50 km .. nenumete dar. Na matysim kaip bus.. Dar snd kelione i Vilniu laukia. Tikekimes viskas bus gerai.

_________________
ex- << Xantia 1.9 TD, 96', BREAK
<< C5-II, 2,0 HDI, 100kW, 05'


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dirželio problema
StandartinėParašytas: Vas 20 2010, 13:14 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 04 2008, 14:46
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Paveikslėlis


Foto neitin kokybiska, bet matosi kad isplestas amortizatoriaus salnikelis. Pats rolikas sukasi gerai..

_________________
ex- << Xantia 1.9 TD, 96', BREAK
<< C5-II, 2,0 HDI, 100kW, 05'


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007