proffanas rašė:
sioga rašė:
amortiko apatinės yvorės praktiškai neradau.Pakeičiau naują,tai jo ta vibracija sumažėjo labai nežymiai

.
Nesinervuok; taip, kad vibracija beveik nesumažėja, būna visada, kai neišimamas ir nepakeičiamas paties įtempėjo mechanizmas; vien amortikas, ką jau rašiau, neįstengia kompensuoti visų diržo vibracijų, jei tam priešinasi nudusę įtempėjo ašies guoliukai. Todėl keisti vien amortiką, yra tuščias darbas. Įtempėjas su amortiku dirba sverto principu, per didelį petį, todėl stringant įtempėjo ašies guoliams, amortikas beveik nekompensuoja diržo šokčiojimo. Ir tą aš jau surašiau anksčiau:
proffanas rašė:
Kai pastringa įtempėjo guoliai, ir stringančio įtempėjo amortikas nebeįstengia kompensuoti visų dirželio šokinėjimų; amortikas tik numiršta daug greičiau nei galėtų, esant tvarkingam įtempėjui. Ir vien amortiko keitimas tokiais atvejais problemą išsprendžia labai trumpam laikui. Tenka keisti viską- ir amortiką, ir įtempėjo roliką su korpusu ir guoliais. Kaina (be darbų) ~500lt.
Tai, ką tu darai dabar, po vien amortiko pakeitimo, vadinama amortiko užmušinėjimu. Nenustebsiu, jei mašina neužilgo pasirodys autopliuse. Nes tavo įvaldytas kitajskas amortikas už 140lt (kuris yra be metalinių ašių įvorių; laikantieji varžtai plakasi grynai minkštame plastike, ir apie tokius aš jau perspėjau) nelaikys daugiau mėnesio (max 5kkm), o nepakeitus įtempėjo, nelaikys nė poros savaičių.
Jei jau kiši nagus prie tokių sistemų, arba iškart padaryk normaliai, arba išvis nelįsk; lai numiršta savaime, be jokių pagreitinimų. Alternatyva visada yra; nekišti jokių babkių, o iškart parduoti tokią mašiną, bile ima už bile kiek. Kokie pirkimo-pardavimo nuostoliai bebūtų, visvien stos pigiau, nei ją privesti ligi normos.
proffanas rašė:
sioga rašė:
amortiko apatinės yvorės praktiškai neradau.Pakeičiau naują,tai jo ta vibracija sumažėjo labai nežymiai

.
Nesinervuok; taip, kad vibracija beveik nesumažėja, būna visada, kai neišimamas ir nepakeičiamas paties įtempėjo mechanizmas; vien amortikas, ką jau rašiau, neįstengia kompensuoti visų diržo vibracijų, jei tam priešinasi nudusę įtempėjo ašies guoliukai. Todėl keisti vien amortiką, yra tuščias darbas. Įtempėjas su amortiku dirba sverto principu, per didelį petį, todėl stringant įtempėjo ašies guoliams, amortikas beveik nekompensuoja diržo šokčiojimo. Ir tą aš jau surašiau anksčiau:
proffanas rašė:
Kai pastringa įtempėjo guoliai, ir stringančio įtempėjo amortikas nebeįstengia kompensuoti visų dirželio šokinėjimų; amortikas tik numiršta daug greičiau nei galėtų, esant tvarkingam įtempėjui. Ir vien amortiko keitimas tokiais atvejais problemą išsprendžia labai trumpam laikui. Tenka keisti viską- ir amortiką, ir įtempėjo roliką su korpusu ir guoliais. Kaina (be darbų) ~500lt.
Tai, ką tu darai dabar, po vien amortiko pakeitimo, vadinama amortiko užmušinėjimu. Nenustebsiu, jei mašina neužilgo pasirodys autopliuse. Nes tavo įvaldytas kitajskas amortikas už 140lt (kuris yra be metalinių ašių įvorių; laikantieji varžtai plakasi grynai minkštame plastike, ir apie tokius aš jau perspėjau) nelaikys daugiau mėnesio (max 5kkm), o nepakeitus įtempėjo, nelaikys nė poros savaičių.
Jei jau kiši nagus prie tokių sistemų, arba iškart padaryk normaliai, arba išvis nelįsk; lai numiršta savaime, be jokių pagreitinimų. Alternatyva visada yra; nekišti jokių babkių, o iškart parduoti tokią mašiną, bile ima už bile kiek. Kokie pirkimo-pardavimo nuostoliai bebūtų, visvien stos pigiau, nei ją privesti ligi normos.
Tai turbut neparašiau, kad tuos guolius pakeičiau truputi ankščiau ....