Awriux rašė:
Kažkaip nelabai noris tikėt, kad kelių tarpinių ir salnikų pakeitimas gali kainuot tiek kiek puse mašinos

O tikėjimo čia ir nereikia; čia tereikia pajungti pirmų trijų klasių matematikos įgūdžius.
Pirma pasižiūri manuale, kad variklyje/ dėžėje tų tarpinių /salnikų tėra mažiau nei 40, o brangiausias iš jų tekainuoja 56lt. Visi kiti- pigesni, ir karvė juk visvien brangesnė, nei visų tarpinių kaina

. Vadinasi, ne karvę kainuoja.
Jei atsiras toks riebokšlėlis/tarpinukė, kurio nepakeisi- gali būti tikras, jog pirmu myžti pradės būtent jis. Tiki- tikėk, netiki- pabandyk, neturi pinigų- tai net nebandyk, o verčiau ir toliau varvėk kiekvienam kieme ant baltų trinkelių, bet verčiau taip, kad niekas nematytų ir neidentifikuotų.
Mp3_Eivis rašė:
Į automobilį tokių metų tokius pinigus sukišti manau neverta
Jei rasi nors kokį automobilį,
tavo manymu vertą prašomų pinigų- būtinai parašyk...

Tik būtinai parašyk, ir kodėl jis jų vertas, o ne vien "pigus", "man patinka" ar "gerai atrodo"... Mumim, aftamabylistus, domina ir techninės detalės, o ne vien emocijos.