WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 17 2024, 17:25

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 09 2007, 23:35 
Jai norit, kad turbo efektas pasijustu prie mazu apsuku, visa pirma reikia keisti pacia turbo y kita - gera turbo ~ 2000lt.
bet yra ir kitas budas nekeiciant Turbo, zinoma Turbo anksciau neissisuks bet variklio darbas zymiai suastres ir trauks siek tiek smagiau su minimaliom islaidom.

1. reikia pakeisti ysiubrima. t.y. sportinis filtas paskui kiek ymanoma sutrumpinti kelia orui per visokius vamzdziu kuriu pas 1.9TD labai jau daug. Beto yra toks labai geras dalykas dedamas kaip interkuleris ...

2. reikia keisti ismetimo sitema. t.y. issimti katalizatoriu ir deti sportiny duslintuva - reikia ismetamoms dujoms sudaryti kuo maziau kliuciu.

3. efekta pajusi tik tuomet jai patobulinsi abu dalykus, t.y sportinis filtras nieko vertas kol nepakiestas duslintuvas ir atvirksciai

Beto dar siurblius regulioja.

Viso sito dalyko kaina gali siekti nuo 700 ( jai pats darysi ) iki na kiek tavo fantazija leis :)

Turiu pora pazystamu kurie taip pasidare savo automobiliukus, vienas AUDI TDI kitas mazdike 323F - prie sfiesaforu mazai kam lieka koks sansas buti pirmam o ir " Giraiteje" gan gerai pasirodo.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 10 2007, 10:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kad nereiktų išradinėti dviračio
http://klubas.autos.lt/index.php?subj=showchp&id=5


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 11 2007, 11:34 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Bosas rašė:
Pralinksmino vyga su savo sportiniais filtrais.

Matosi kad zmogus kazkur kazka girdejo, bet nezino kas prie ko.
Sportinis filtras duoda efekta prie dideliu sukiu kai oro debetas reikalingas didelis.
Prie mazu sukiu kaip jis pats surase tai cia i anegdota panasu. :lol:
Beto sportinio filtro filtracija yra prasta jis praleidzia didesnias siuksles.

Tai kas liecia ismetimo sistema tai cia tik katalizatoriau uztenka kad nebutu.

.....


Labai neprotingai šneki Bose ;) Matosi kad tamsta esate totalus samoučka ;) bet kokį vaikišką vadovėlį apie automobilius paskaityk ir rasi kad išmetimo sistema atima apie 10% variklio galios. sudėtinga įsiurbimo sistma taip pat. kaip jau pats parašei sportinio filtro porėtumas kitoks, todėl patenka daugiau oro (ir šiukšlių). nori galios - turi mokėti $. arba pinigais arba variklio resursu. siūlau prieš rašant gerai pamastyti ką rašai ;)

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 11 2007, 12:42 
Na tiesa as pats to niekad nedares, tiesiog turiu pora draugu kurie megsta tokius dalykus ir nusimano daugiau uz mane :)

beto teko man vaziuoti su masina pries tokius minimalius pakeitimus ir po ju - skirtumas buvo !!

O cia zmogus kaip tik ir klausineja kaip turbo issukti anksciau, na kadangi tai padaryt galima tik pakeitus pacia turbo, tai as jam trumpai vaidziai be jokiu nukrupimu y lankas kaip jus daznai megstat :) ir paaiskinau ka galima padaryt kad variklis lengviau kviepuotu, o tuo tarpu ir tubo bus lengviau suktis.

O ten apie siuksliu filtravimus ir kada kiek oro tas filtras pajama tai cia jau visokie nuancai kuriu beabejo neisvengsi, bet tai cia jau kita kalba.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 11 2007, 15:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
:lol: i nesamoniu skyriu keleta paskutiniu postu.
Susidedi laisva ismetima, kaip kanalizacijos vamzdziai, ir prie zemu sukiu masina nevaziuoja, nes duslintuve nesukuriamas reikiamas spaudimas/atrama varikliui taip sakant. Aisq prie aukstu sukiu galios padaugeja, bet geresne dinamika zemais sukiais ne nekviapia.
Apie turbinas su kintama geometrija irgi nereikia svaigti. Kas i 1.9 dyzeli tokia rysis deti? Gal dar NOS idet pasiulysit?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 11 2007, 15:41 
Oi... sunku su jumis :) ar kas kalbejo apie kanalizoko vamzdzius ??? kazpaik neprisimenu :!:
kalba ejna paie sportiny galiny bakely uz ~300lt ir katalizatoriaus isemima - ir viskas. kaip dyzeliui to ir pakanka, nedarrant is jo kazkokiu dideliu nesamoniu.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 11 2007, 16:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Vovka rašė:
Kosmoz rašė:
Susidedi laisva ismetima, kaip kanalizacijos vamzdziai, ir prie zemu sukiu masina nevaziuoja, nes duslintuve nesukuriamas reikiamas spaudimas/atrama varikliui taip sakant.



O gudrusis žmogau papasakok kam reikalniga ta atrama ar dar vadinamas atbulinis slėgis (backpressure) ? kuo jis padeda varikliui? Mano manymu tik trukdo ;)

tai manyk taip ir toliau. Trugdo prie aukstu sukiu, padeda prie zemu. Variklis turi kaip ir atrama, del to didesnis sukimas prie zemu sukiu, bet prarandami arkliai prie aukstu. Susidedi laisva ismetima, gauni arkliu, bet prarandi sukima "apacioj". Ir be to backpressure varikliui nera labai sveika dirbti.

O kam sport bakelis dyzeliui? Kad atrodytu "wannabe ferrari" ir baubtu? Dyzeliui ir taip triuksmo per akis. Ir kiek manai galinis bakelis ir katalyzo ispjovimas padet gali? nu maksimum 5hp. Buvo cia bandymas, ant celicos 7kartos pakeisti galini bakeli i sportini. stendas parode 3ag skirtuma. Bet ta celica dvigubai arkliu turi nei kad 1.9d.

kad variklis pasiektu max galia, jis turi gauti kruvi. Tarkim gazuodamas laisva pavara niekaip variklis nepasieks nei maksimalaus galingumo, nei turbina "uzsipus" iki piko. Temos pavadinime matome zodi "anksciau". Tai as ir sakau, jei nori daugiau sukimo momento "apacioj", tai laisvas ismetimas tik pablogins. Visur kur katik prigooglinau, rase panasiai: gamyklinis ismetimas, gamykliniai kolektoriai yra labiau pritaikyti vazineti kasdienai, su jais maloniau civiliniu rezimu vezintis, siek tiek geresnis sukimo momentas zemesniuose sukiuose.

O stai ka dar radau, ko nezinojau: jei ismetimas per didelio diametro, duslintuvas neikaista visas, ir kadangi saltos dujos sunkesnes, tai jas sunkiau isstumti varikliui.
Kitas dalykas, du didelio diametro ismetimu gaunasi per liesas misinys, nes variklis gaminant apskaiciuojamas tam tikram backpressure, tam tikrom salygom ir pan, ir jo modifikavimas nera numatytas (kalbu apie civilius automobiliu). Jei jame nera oro srauto matuokles ir misinio parinkimas vyksta pagal apsukas ir gazo padeti, tai variklis gauna per liesa misini. Tiket netiket cia jau kekvieno asmeninis reikalas.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 11 2007, 19:00 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Na, gal užteks, vyrai, tiunintis iš kavos tirščių :), nei čia kas ką tobulins nei ką :). O tas tuščias jūsų ginčelis labai jau nesolidžiai iš šono žiūrisi 8)

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 11 2007, 20:13 
Viskas cia normaliai :) zmogus klausia kaip pasiekti Turbo efektyvuma prie zemesniu apsuku, kadangi kiek man zinoma tai ymanoma tik investavus solidzia suma, na o as si savo patiries zinau kad yra siokia tokia alternatyva na ir pasidalinau ja.
Bet cia kaikurie zmones labai ziuriu megsta "filosofija":)

Jusu reikalas kaip kur ka daryti - juk niekas nieko nevercia :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 12 2007, 11:50 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
kad variklis pasiektu max galia, jis turi gauti kruvi. Tarkim gazuodamas laisva pavara niekaip variklis nepasieks nei maksimalaus galingumo, nei turbina "uzsipus" iki piko. Temos pavadinime


Taip jis turi gauti krūvį bet nemanu kad iš išmetio sistemos ;) sankaba, gr. dėžė, ratai ir t.t. bet tikrai ne išmetimo sistema.

Kosmoz rašė:
Kitas dalykas, du didelio diametro ismetimu gaunasi per liesas misinys, nes variklis gaminant apskaiciuojamas tam tikram backpressure, tam tikrom salygom ir pan, ir jo modifikavimas nera numatytas (kalbu apie civilius automobiliu). Jei jame nera oro srauto matuokles ir misinio parinkimas vyksta pagal apsukas ir gazo padeti, tai variklis gauna per liesa misini. Tiket netiket cia jau kekvieno asmeninis reikalas.


Taip kuro padavimo sistema yra apskaičiuota įvertinant atbulinį slėgį, kuris yra neišvengiamas sudėjus garso slopinimo sistemą t.y. duslintuvą su visa išmetimo sistema.

elementarus pvz. pas save koziole (UAZ 469) su opelio varikliu išpjauti visi vargonai padarytas tik dujų išmetimo nukreipimas. Važiuoja nerealiai ir galios pakankamai ir sukimo momentas geras ;) t.y. tikrai nesuprastėjęs :P

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 30 2007, 10:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Citrusas rašė:
Na aš persidaręs savo XM'ui ir isiurbimą ir išmetimą. Ir man tai patinka 8)

labiau triuksmauja?

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 30 2007, 11:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Idomu??? :D :D :D
Triušmo šiek tiek daugiau, bet vis dar normos ribose. Ir tas triukšmas atsiranda tik važiuojant ir pamygus daugiau gazo. Atsiranda du garsai: vienas iš sportinio filtro, kuomet pradeda siurbti daugiau oro, kitas garsas iš duslintuvo (malonus, žemas, ir nekriokiantis). Iš originalaus duslintuvo neliko nieko: išmesti buvo visi trys bakeliai ir parduotas katalizatorius. Įdėti du rezonatoriai ir vienas Bosal firmos bakelis į galą + gražus blizgantis antgalis. Kainos: sportinis filtras ("KingDragon" iš Autostiliaus) + lenktas vamzdis ~ 200 lt, Duslintuvo detalės + darbas ~ 1200 lt.
Galiu pridurti, kad tau jau antras Citroenas, kuriam perdariau įsiurbimą ir išmetimą. Rezultatas tik teigiamas. Galėsiu pafotkint kaip atrodo.

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 30 2007, 12:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
draugas nusipirko CRX Del sol su perdarytu duslintuvu, nepraleido TA nes pakeista ismetimo sistemos konstrukcija. Tas pats ir Citruso turetu laukti, jei ne pas savus ar ne uz daukanta varo technikine.


Beje, Citrusai, ar duslintuvo diametra keitei? Kur lambda susukai?

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 30 2007, 19:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Dedu foto čia bendrai, nors ir dyzelių skyrelis, o pas mane benzynka :) ale turbinos ir pas tuos ir pas tuos dedasi :D
Diametro nekeičiau. O technikinė pravaryta šį rugsėji dar iki perdarimo, todėl du metus galiu būt ramus, o paskui bus įdomu į TA važiuot :xwrc:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Antgalis dabar neblizga, kadangi ne vasara :D (139lt)
Paveikslėlis

Galinis Bosal bakelis XM'o modeliui (336 lt)
Paveikslėlis

Paveikslėlis

Du rezonatoriai (2 x 139 lt)
Paveikslėlis

Ten priekyje matosi Lamda zondas. Jo iš katalizatoriaus išsukt nėjo, tai paprasčiausiai jį išpjovė su visa veržle ir įvirino į vamzdį prieš rezonatoriu.
Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 29 2008, 16:32 
Galima padaryti kad masina ansciau reguotu i turbina, ji bus gyvesne anksciau reguos i turbina smagiau, geriau traukia, reik boso siurbli kepureje isukti giliau varzta,


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007