WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 14:45

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 106 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 8 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 07 2011, 21:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Pala pala, priciom cia stabdziu sistema ir stiprintuvas dabar :) . Jei kalbam apie hidraulinius citroenus tai cia tokio kaip vadinamo "stabdziu stiprintuvo" nera. Yra stabdziu kranas ir labai nesismulinant i hidraulika ten jokio vakumo ir su ziburiu nerasi. Iki stabdziu krano yra pastoviai slegis sukuriamas centrines sferos, ir kai nuspaudi stabdzio pedala, stabdziu krane atsidaro kanalai kuriais slegis is centrines sferos perduodamas i stabdziu suportus. Nu bet nekrypstam nuo temos. Gal visgi jus kai pradejot tema nuo Evasion, tai gal ten biski kitaip, sorry :) As visa savo dar trumpa gyvenima sedziu tik ant hidrauliniu sitroenu ir paprasto spyruoklinio automobilio stabdziu sandaros nelabai zinau :) Ok. tesiam toliau :)

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 07 2011, 21:50 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Vas 27 2011, 21:10
Pranešimai: 4
Miestas: Kaunas
Citrusas rašė:
Pukas rašė:
Beje Citrusai, iš kur tu žinai, kad pas tave normaliai uždarytas?



As nezinau, as tik spelioju ir gilinuosi i veikimo principa pakolkas :) Dabar kol lauke salta, neturiu noro krapstytis. Susils lauke, uzsivarysiu ant rampos ir tada ziuresiu, darinejasi tas wistgeitas ar ne ir t.t.

Blogiausia, kad neturiu isbandyti tikrai garantuotai buko Hdi ir palyginti su savuoju (gal visgi su mano viskas gerai). Pvz. dedes kablukas Berlingas su 1,6 HDi motoru nu daug smagesnis ir astresnis nei mano xantia, bet velgi, ten greiciu deze kitokia, svoris auto kitas ir pan.

Na taip sunkiausia yra jokiu yrankiu neturint nustatyti, ar kaltas tas ar anas. Pvz "wg" veikimo principa galima pilnai matyti prisijungus prie kompo, taipat ir EGR ir t.t tik ne visi servisai ta supranta...

_________________
Dyzelinių variklių (DCI HDI) elektronikos kompiuterinė diagnostika.
Tel. 864661516 Kaunas


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 07 2011, 21:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Cia dar yra nuo 9 skyrelio siek tiek apie turbo sandara varikliams DW10 ATED bei DW10 TD

http://www.christiantena.net/motor/peug ... bbm2k3.htm

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 07 2011, 23:39 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Na jeigu kam nors bukas HDi ir be gedimų - galim pataisyt irgi ;)

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 08 2011, 08:01 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
pikas rašė:
Pukai, tai ta membrana ant velenelio galo yra,kuri vakuma tiekia ir stabziams? Jei taip,tai jei ji nedirbtu,tai ir stabdziu stiprintuvas kartu nedirbtu? :roll: :labas:


Ne, ant velenėlio galo yra vakuumo pompa. O ta suplyšusi membrana valdo kažkokias sklendes įsiurbimo kolektoriuje.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 08 2011, 08:11 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Citrusas rašė:
Pukas rašė:
Beje Citrusai, iš kur tu žinai, kad pas tave normaliai uždarytas?



As nezinau, as tik spelioju ir gilinuosi i veikimo principa pakolkas :) Dabar kol lauke salta, neturiu noro krapstytis. Susils lauke, uzsivarysiu ant rampos ir tada ziuresiu, darinejasi tas wistgeitas ar ne ir t.t.

Blogiausia, kad neturiu isbandyti tikrai garantuotai buko Hdi ir palyginti su savuoju (gal visgi su mano viskas gerai). Pvz. dedes kablukas Berlingas su 1,6 HDi motoru nu daug smagesnis ir astresnis nei mano xantia, bet velgi, ten greiciu deze kitokia, svoris auto kitas ir pan.


Vis tik manau, kad logiška kad wastegatas pas HDi normaliai atviras, nes nėra jokios mechaninės apsaugos nuo overboosto. Pas paprastus dyzelius būna normaliai uždaras, nes jis atsidaro kai per didelis slėgis. Pas HDi užsidaro kai slėgis per mažas, t.y. pas HDi valdo kompas solenoido pagalba. Pas tave Xantijoje tie solenoidai atsistojus priešais mašiną bus kairėje pusėje prie grūšios, matysi ateina vakuumo vamzdeliai, vienas iš jų yra vakuumo padavimas kur ateina iš pompos, t.y. tas kuris išsišakoja. Tada iš abiejų išeina po vamzdelį, vienas į EGR (valdymo laidas su mėlynu kištuku), kitas į turbo (pilkas kištukas).

Pirmiausia reikia pažiūrėti ar yra vakuumas atjungus padavimo šlangelę. Tada pažiūrėti ar šlangelės nekiauros, čia jau išradingumo reikalas kaip tai padaryti. Ar veikia turbo actuatorius galima pabandyti siurbti orą iš šlangelės kuri eina į jį, atleidus girdisi klaktelėjimas.

Tikiuosi neprivėliau labai nes nturiu laiko :( .

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 08 2011, 08:13 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Citrusas rašė:
Pala pala, priciom cia stabdziu sistema ir stiprintuvas dabar :) . Jei kalbam apie hidraulinius citroenus tai cia tokio kaip vadinamo "stabdziu stiprintuvo" nera. Yra stabdziu kranas ir labai nesismulinant i hidraulika ten jokio vakumo ir su ziburiu nerasi. Iki stabdziu krano yra pastoviai slegis sukuriamas centrines sferos, ir kai nuspaudi stabdzio pedala, stabdziu krane atsidaro kanalai kuriais slegis is centrines sferos perduodamas i stabdziu suportus. Nu bet nekrypstam nuo temos. Gal visgi jus kai pradejot tema nuo Evasion, tai gal ten biski kitaip, sorry :) As visa savo dar trumpa gyvenima sedziu tik ant hidrauliniu sitroenu ir paprasto spyruoklinio automobilio stabdziu sandaros nelabai zinau :) Ok. tesiam toliau :)


Aš čia kalbu apie Evasioną :D . Turiu beje ir Xantiją tokią kaip tavo :taip: . Evasione stabdžiai tradiciniai. :D

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 08 2011, 08:15 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Citrusas rašė:
Cia dar yra nuo 9 skyrelio siek tiek apie turbo sandara varikliams DW10 ATED bei DW10 TD

http://www.christiantena.net/motor/peug ... bbm2k3.htm


Smalsus tu žmogus :good: :D geras aprašymas. Čia lyg ir pilnesnis tas pats aprašymas http://ftp.psyborg.rpg.pl/hdi/hdi.doc

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 08 2011, 08:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Pukas rašė:
Dar ta pačia tema: HDi turbinų wastegateas normaliai atviras: http://uk.answers.yahoo.com/question/in ... 558AAJENbT

O ten kur tu Citrusai įmetei nuorodas buvo pagrinde apie turbinas su mechaniniu wastegatu, kuris yra normaliai uždaras.

HDi viską valdo kompas.


Pagal ta nuoroda tikiu, kad wastegateas visa laika atviras :)

Tada kaip as issivaizduoju turetu buti taip: Masina uzgesinta, wastegateas atviras, nes nera jokio vakumo sistemoj, nes variklis nedirba, niekas vakumo nekuria. Uzvedu varikli, pradedamas kurti vakumas, wastegateas uzsidaro (na gal siek tiek davus apsuku). Sioj vietoj manyciau palindus po masina ir ziurint i turbina turetu matytis, kaip aktuatoriaus asele suvaiksto t.y. uzdaro wastegateas. Jei duodam dar daugiau gazo turetu vel wastegateas kazkada atsidaryti tam kartui kad turbina nesukurtu per didelio slegio.

Tada kitas klausimas: tos visos vakumo slangeles turetu uzsimauti visur standziai, kad butu sandaru? Pas mane ant turbo aktuatoriaus slangele sakyciau itartinai gan lengvai uzsimauna. Dar ji lengvai uzsimauna ant kazkokio daikto esancio po oro filtru ir oro srauto matuokles. Ziurint is priekio tas plasmasinis daiktas yra desineje variklio galvos puseje arciausiai virs desiausios pakaitinimo zvakes. Ten tas plasmasinsi daiktas irgi turi kazkokia sklende (buvau seniau nuemes, valiau tepalus)

Kai bus proga reiks kaip sakai patraukinet ora per slangutes ir ziuret, gal kai kurias dar papildomai uzspausti, kad butu tikrai sandaru.

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 08 2011, 11:39 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 18 2010, 20:04
Pranešimai: 116
Miestas: AKUREIRI
Pukas rašė:
pikas rašė:
Sveikas, tai kurioj vietoj ta membrana, jei tai ne EGR, gal tai turbos reguliatorius i kuri vakumas eina is EGR-o?



Membrana: http://www.auto-parts.spb.ru/cat/ci/ci2 ... lUdTmNDiI=

Schemoje pažymėta Nr.8

Į turbos reguliatorių vakuumas iš EGR neina, jis ateina iš solenoido.

ta detale kuri pas tave suplysusi liaudiskai vadnasi swirl voztuvas,,,tai yra ant laisvu sukiu ji buna uzdara davus apsuku atidaro ir i varykli patenka daugiau oro,kai jis sugenda didesnes kuro sanaudos buna,,pats nesenia keiciau as ji


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 08 2011, 15:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Ar teisingai:

1 - EGR solenoid valve - EGR solenodinis voztuvas

2 - Turbocharger pressure regulation solenoid valve - turbokompresoriaus slegio reguliavimo solenoidinis voztuvas. Sitas reguliuoja aktuatoriu, kuris reguliuoja wastegatea.

Paveikslėlis

3 - kas cia? Ar tik ne tas kaip Renaldas sake "liaudiskai vadnasi swirl voztuvas". Per ji prasisiunkia siek tiek tepaliuko ir po juo amsimozojes variklis :evil:

Paveikslėlis

4 - kieno cia solenoidas?

Paveikslėlis

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 08 2011, 18:28 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
To Renaldas: dėkui už info dėl swirl vožtuvo, pagaliau paaiškėjo kas tai per daiktas. Man ir pasirodė, kad kuro ryja daugokai. Keista, kad apie tokius dalykus meistrai nė velnio nežino :doom: .

To Citrusas: Tos šlangelės pas mane tiek Xantijoje tiek Evasione laisvos. Čia gi vakuumas :lol: , slegis yra išorėje, o ne viduje.
Pas tave kur nuotraukoje tai ne swirl vožtuvas o throttle, t.y. "gazas" :).
Tas solenoidas kur tau neaiškus gal būtent į "gazo" vožtuvą ir eina?
Pas mane Evasione tas swirl sukinėja ašelę Nr.1 6ioje schemoje: http://www.auto-parts.spb.ru/cat/ci/ci2 ... lUdTmNDiI=

Pas tave Xantijoje gi motoras kitoks šiek tiek, 8 vožtuvų, tai kur tas swirl nelabai ir žinau, kažkur prie įsiurbimo kolektoriaus reikėtų žiūrėti.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 08 2011, 18:31 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Citrusas rašė:
Pukas rašė:
Dar ta pačia tema: HDi turbinų wastegateas normaliai atviras: http://uk.answers.yahoo.com/question/in ... 558AAJENbT

O ten kur tu Citrusai įmetei nuorodas buvo pagrinde apie turbinas su mechaniniu wastegatu, kuris yra normaliai uždaras.

HDi viską valdo kompas.


Pagal ta nuoroda tikiu, kad wastegateas visa laika atviras :)

Tada kaip as issivaizduoju turetu buti taip: Masina uzgesinta, wastegateas atviras, nes nera jokio vakumo sistemoj, nes variklis nedirba, niekas vakumo nekuria. Uzvedu varikli, pradedamas kurti vakumas, wastegateas uzsidaro (na gal siek tiek davus apsuku). Sioj vietoj manyciau palindus po masina ir ziurint i turbina turetu matytis, kaip aktuatoriaus asele suvaiksto t.y. uzdaro wastegateas. Jei duodam dar daugiau gazo turetu vel wastegateas kazkada atsidaryti tam kartui kad turbina nesukurtu per didelio slegio.

Tada kitas klausimas: tos visos vakumo slangeles turetu uzsimauti visur standziai, kad butu sandaru? Pas mane ant turbo aktuatoriaus slangele sakyciau itartinai gan lengvai uzsimauna. Dar ji lengvai uzsimauna ant kazkokio daikto esancio po oro filtru ir oro srauto matuokles. Ziurint is priekio tas plasmasinis daiktas yra desineje variklio galvos puseje arciausiai virs desiausios pakaitinimo zvakes. Ten tas plasmasinsi daiktas irgi turi kazkokia sklende (buvau seniau nuemes, valiau tepalus)

Kai bus proga reiks kaip sakai patraukinet ora per slangutes ir ziuret, gal kai kurias dar papildomai uzspausti, kad butu tikrai sandaru.


Dėl tavo aprašyto veikimo principo pilnai pritariu, aš taip pat išmasčiau :good:

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 08 2011, 19:06 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 18 2010, 20:04
Pranešimai: 116
Miestas: AKUREIRI
3 yra aktuatorius,vadinamas,,,air distributor,,, o 4 yra to aktuatoriaus selenoidinis voztuvas,tie aktuatoriai turetu buti du,cia reguliuoja paemima is turbinos saltesni ar siltesni ora,,ta prasme is interkulerio,,,na nezinau kaip ten pas 2,0 HDI pas mane yra 2,2 HDI,,o tie selenoidiniai voztuvai veikia kaip elekto magnetai,jie atidaro vakuma i aktuatoriu,,o kompas duoda signala jiem kada atsidarineti,,aie sia sistema esu issiaiskines iki saknu


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 09 2011, 08:00 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Renaldas rašė:
3 yra aktuatorius,vadinamas,,,air distributor,,, o 4 yra to aktuatoriaus selenoidinis voztuvas,tie aktuatoriai turetu buti du,cia reguliuoja paemima is turbinos saltesni ar siltesni ora,,ta prasme is interkulerio,,,na nezinau kaip ten pas 2,0 HDI pas mane yra 2,2 HDI,,o tie selenoidiniai voztuvai veikia kaip elekto magnetai,jie atidaro vakuma i aktuatoriu,,o kompas duoda signala jiem kada atsidarineti,,aie sia sistema esu issiaiskines iki saknu


Gal teko stebėti parametrus ant kompo savo motoro? Jei taip, domintų MAP ir MAF parodymai MIN ir MAX keičiant apsukas važiuojant ir stovint. Įdomu būtų palyginti su savo mašinų parodymais :taip: .

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 106 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 8 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007