Citrusas rašė:
Pukas rašė:
Beje Citrusai, iš kur tu žinai, kad pas tave normaliai uždarytas?
As nezinau, as tik spelioju ir gilinuosi i veikimo principa pakolkas

Dabar kol lauke salta, neturiu noro krapstytis. Susils lauke, uzsivarysiu ant rampos ir tada ziuresiu, darinejasi tas wistgeitas ar ne ir t.t.
Blogiausia, kad neturiu isbandyti tikrai garantuotai buko Hdi ir palyginti su savuoju (gal visgi su mano viskas gerai). Pvz. dedes kablukas Berlingas su 1,6 HDi motoru nu daug smagesnis ir astresnis nei mano xantia, bet velgi, ten greiciu deze kitokia, svoris auto kitas ir pan.
Vis tik manau, kad logiška kad wastegatas pas HDi normaliai atviras, nes nėra jokios mechaninės apsaugos nuo overboosto. Pas paprastus dyzelius būna normaliai uždaras, nes jis atsidaro kai per didelis slėgis. Pas HDi užsidaro kai slėgis per mažas, t.y. pas HDi valdo kompas solenoido pagalba. Pas tave Xantijoje tie solenoidai atsistojus priešais mašiną bus kairėje pusėje prie grūšios, matysi ateina vakuumo vamzdeliai, vienas iš jų yra vakuumo padavimas kur ateina iš pompos, t.y. tas kuris išsišakoja. Tada iš abiejų išeina po vamzdelį, vienas į EGR (valdymo laidas su mėlynu kištuku), kitas į turbo (pilkas kištukas).
Pirmiausia reikia pažiūrėti ar yra vakuumas atjungus padavimo šlangelę. Tada pažiūrėti ar šlangelės nekiauros, čia jau išradingumo reikalas kaip tai padaryti. Ar veikia turbo actuatorius galima pabandyti siurbti orą iš šlangelės kuri eina į jį, atleidus girdisi klaktelėjimas.
Tikiuosi neprivėliau labai nes nturiu laiko

.