WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 16:46

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 21 2012, 19:17 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
marso rašė:
bardakasbx rašė:
bardakasbx rašė:
Proffanas iskele minti - sutrikusi cirkuliacija...Bandau hipoteze - Ar kartais nesumaisytos i peciuka ar varikli ateinancios ir iseinancios slangos vietomis ? Tokiu atveju yra buve, bet smulkiai to pasekmiu kazkaip niekas nedetalizaves... :roll:
O siaip pritarciau minciai tikrinti doskonalniai antifriza del duju ir pan. :taip:

ok, patikrinsim šlangas, ar nesumaišytos vietomis

Kaip jas sumaišyt imanoma :? ,nebent trenktas meistras :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 21 2012, 21:31 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Sau 19 2006, 21:21
Pranešimai: 216
Miestas: Vilnius
Dominykas rašė:
jajgu garai virsta is ortakiu ir langus traukia tai nieko dar nereiskia?

nagi nagi? ką turėjai mintyje? neslėpk, sakyk :). Kad pečiuko radijatorius pramuštas? Na jei buvo slėgimas, tai gali būt. O kur ten gali būt šlangos supainiotos tai nežinau ar taip gali būt? bet patikrinsim

_________________
Xsara Picasso 1.6 hdi
C5 2.0 hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 22 2012, 06:52 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Peciuko radiatorius tai cia jau aišku :taip: ,o su šlangom maišyk tu jas kaip nori [jei sugebesi :wink: ]-cirkuliacija bus

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 22 2012, 09:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
saulynas rašė:
Peciuko radiatorius tai cia jau aišku :taip: ,o su šlangom maišyk tu jas kaip nori [jei sugebesi :wink: ]-cirkuliacija bus
Cirkuliacija bus, bet ne tokia, kokia reikia, o kuo tai baigsis - nezinau. Apie peciuko sandaruma rasiau anksciau ir duok Diev, jei visos sios istorijos priezastim butu butent jis.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 22 2012, 10:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Beje, marso, patikrink, esant galimybei, radiatoriaus dangtelio sandaruma - mazu spyruokle nebesuveikia (su BX buvo atvejis) ir gaudo ora; rasei, jog atsukus ji, skystis nebesiverzia...Jei peciukas geras, sausas, slangos priverztos, nerasojancios, radiatorius nepratekantis ir sistemos nereikia pildyt, viskas sutvarkyta garantuotai meistro 100%, tada greiciausiai bus beda variklio bloke (itrukimas nezymus), ka minejo Proffanas. Kito nebeisivaizduoju... :roll:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 22 2012, 10:18 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Sau 19 2006, 21:21
Pranešimai: 216
Miestas: Vilnius
saulynas rašė:
Peciuko radiatorius tai cia jau aišku :taip: ,o su šlangom maišyk tu jas kaip nori [jei sugebesi :wink: ]-cirkuliacija bus

tai pečiuko radijatorius - pasekmė. o priežasties ieškau toliau :)

_________________
Xsara Picasso 1.6 hdi
C5 2.0 hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 22 2012, 10:28 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Sau 19 2006, 21:21
Pranešimai: 216
Miestas: Vilnius
bardakasbx rašė:
Beje, marso, patikrink, esant galimybei, radiatoriaus dangtelio sandaruma - mazu spyruokle nebesuveikia (su BX buvo atvejis) ir gaudo ora; rasei, jog atsukus ji, skystis nebesiverzia...Jei peciukas geras, sausas, slangos priverztos, nerasojancios, radiatorius nepratekantis ir sistemos nereikia pildyt, viskas sutvarkyta garantuotai meistro 100%, tada greiciausiai bus beda variklio bloke (itrukimas nezymus), ka minejo Proffanas. Kito nebeisivaizduoju... :roll:

Na vat irgi viekas kaimynas dizelistas pasiūlė darijatoriaus dangtelį pakeist.. Kai kieme birbinau normaliai įkaitusį variklį su atsuktu radijatoriaus dangteliu, tai nebekilo antifrizas, nebėgo, atrodo lyg normaliai viskas (iš dusliarkės jokių negerų dūmų nemeta).
Bet paėmiau ištraukiau tepalo matuoklį, tai iš ten kala kompresija su kažkokiais garais, net plika akim matosi, o ranką pridėjus tai ypač jaučiasi kaip duoda. Ką tai galėtų reikšt?
O šiaip visas radijatorius vienodai įšilęs, pačiukas šildo normaliai. Tik kai užsuku radijatoriaus dangtelį, vėl prisipučia šlangos, padidėja jose slėgis per didelis. per kažkur nesmarkiai pripučia į sistemą..

_________________
Xsara Picasso 1.6 hdi
C5 2.0 hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 22 2012, 10:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Sau 19 2006, 21:21
Pranešimai: 216
Miestas: Vilnius
bardakasbx rašė:
saulynas rašė:
Peciuko radiatorius tai cia jau aišku :taip: ,o su šlangom maišyk tu jas kaip nori [jei sugebesi :wink: ]-cirkuliacija bus
Cirkuliacija bus, bet ne tokia, kokia reikia, o kuo tai baigsis - nezinau. Apie peciuko sandaruma rasiau anksciau ir duok Diev, jei visos sios istorijos priezastim butu butent jis.

nu gal tikrai reik pirma pakeist pečiuko radijatorių ir patikrint ten šlangas? gal per ten kur nors prigaudo oro

_________________
Xsara Picasso 1.6 hdi
C5 2.0 hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 22 2012, 10:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
marso rašė:
bardakasbx rašė:
saulynas rašė:
Peciuko radiatorius tai cia jau aišku :taip: ,o su šlangom maišyk tu jas kaip nori [jei sugebesi :wink: ]-cirkuliacija bus
Cirkuliacija bus, bet ne tokia, kokia reikia, o kuo tai baigsis - nezinau. Apie peciuko sandaruma rasiau anksciau ir duok Diev, jei visos sios istorijos priezastim butu butent jis.

nu gal tikrai reik pirma pakeist pečiuko radijatorių ir patikrint ten šlangas? gal per ten kur nors prigaudo oro

nepulk keist, kol pirma nepatikrinai - dregme uzciuopsi is karto.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 22 2012, 14:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
marso rašė:
bardakasbx rašė:
Beje, marso, patikrink, esant galimybei, radiatoriaus dangtelio sandaruma - mazu spyruokle nebesuveikia (su BX buvo atvejis) ir gaudo ora; rasei, jog atsukus ji, skystis nebesiverzia...Jei peciukas geras, sausas, slangos priverztos, nerasojancios, radiatorius nepratekantis ir sistemos nereikia pildyt, viskas sutvarkyta garantuotai meistro 100%, tada greiciausiai bus beda variklio bloke (itrukimas nezymus), ka minejo Proffanas. Kito nebeisivaizduoju... :roll:

Na vat irgi viekas kaimynas dizelistas pasiūlė darijatoriaus dangtelį pakeist.. Kai kieme birbinau normaliai įkaitusį variklį su atsuktu radijatoriaus dangteliu, tai nebekilo antifrizas, nebėgo, atrodo lyg normaliai viskas (iš dusliarkės jokių negerų dūmų nemeta).
Bet paėmiau ištraukiau tepalo matuoklį, tai iš ten kala kompresija su kažkokiais garais, net plika akim matosi, o ranką pridėjus tai ypač jaučiasi kaip duoda. Ką tai galėtų reikšt?
O šiaip visas radijatorius vienodai įšilęs, pačiukas šildo normaliai. Tik kai užsuku radijatoriaus dangtelį, vėl prisipučia šlangos, padidėja jose slėgis per didelis. per kažkur nesmarkiai pripučia į sistemą..

Dėl tepalo matuoklės ir nedidelio pūtimo iš ten, tai tragedijos jokios nėra. Ten, kur ta matuoklė, juk ne netyčia alsuoklis įpaišytas - tai jis ir alsuoja. Ir matuoklė siejasi tiesiogiai su karteriu, tai jai ir nėra ką daryt, tenka priimti karterio ventiliaciją. Jei dūmo yra - nelabai gerai, bet sakykim, kad varikliui 10, o gal ir netoli 20 metukų, tai lai tegu ir pučia dar dešimt metų arba kol pradės kompresiją pūst ar su tepalu taškyt. Įkišus matuoklę, visą tą nagarą pučia į oro filtrą, o ant jo jau ir matysis, kiek ten jis juodas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 22 2012, 18:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Na, kad galutinai įsitikinti, jog bugas ne sutrikusioje cirkuliacijoje, ir jei jau nenori pielinti servisan pasitikrinti antifrizą, padaryk kaip senas žiguliatorius: vos užkūręs šaltą variklį, palaikyk prie duslintuvo balto popieriaus lapą. Pusei minutės. Ir paragauk nuo piršto galiuko, koks ant popieriaus nusėdo kondensatas. Jei salstelėjęs- viskas aišku; aušinimas susisiekia su išmetimu (aišku, jei aušinime antifrizas, o ne grynas vanduo :) ).

Šiaip, net nežiūrint į meistro meistriškumą ir krūtų besidarbavusių firmelių šustrus pavadinimus bei turimus sertifikatus, visvien lieku prie nuomonės, kad kažkas negerai su galva. Mano atmintis neneša tokio atvejo, kad kada nors kam nors būtų 1.9TD blokas įtrūkęs, užtat galvų ir tarpinių (tame tarpe ir po remonto)- nors vežimu vežk...


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 22 2012, 20:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
... užtat galvų ir tarpinių (tame tarpe ir po remonto)- nors vežimu vežk...
:taip: sito tai jau tikrai buna :wink:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 22 2012, 21:37 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Sau 19 2006, 21:21
Pranešimai: 216
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
Na, kad galutinai įsitikinti, jog bugas ne sutrikusioje cirkuliacijoje, ir jei jau nenori pielinti servisan pasitikrinti antifrizą, padaryk kaip senas žiguliatorius: vos užkūręs šaltą variklį, palaikyk prie duslintuvo balto popieriaus lapą. Pusei minutės. Ir paragauk nuo piršto galiuko, koks ant popieriaus nusėdo kondensatas. Jei salstelėjęs- viskas aišku; aušinimas susisiekia su išmetimu (aišku, jei aušinime antifrizas, o ne grynas vanduo :) ).

Šiaip, net nežiūrint į meistro meistriškumą ir krūtų besidarbavusių firmelių šustrus pavadinimus bei turimus sertifikatus, visvien lieku prie nuomonės, kad kažkas negerai su galva. Mano atmintis neneša tokio atvejo, kad kada nors kam nors būtų 1.9TD blokas įtrūkęs, užtat galvų ir tarpinių (tame tarpe ir po remonto)- nors vežimu vežk...

na turėjau tokią mintį, kad pirkt kitą galvą. Ir vėl bandyt dėt. Bet tokie bandymai kainuoja. Mašinos kaina pasidarys auksinė.. Nes jei pakeitus kitą galvą (tarpinę ir t.t.) paaiškės, kad nieks nepagerėja, tai bus dar krūva išmestų pinigų :).
Bevažiuojant pagazavus tarpais išmeta baisų debesį šviesių dūmų. Po to mažiau, bet dūmija. Meistrai pagal kvapą nustatė, kad jame (dūme) tepalas. Žodžiu nelinksma :)

_________________
Xsara Picasso 1.6 hdi
C5 2.0 hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 24 2012, 16:54 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 27 2012, 13:34
Pranešimai: 20
Vienareismiai : arba tarpine arba galva ... greiciausiai tarpine nesvarbu kad pakeite paaiskinu : cilindro dujos papuola i ausinimo sistema, kazkada pas mane irgi buvo panasi beda tai senas motoristas is karto pasake tarpine ir butina slifuot galva ... aisku jei trukusi galva efektas tas pat ... kitur gali neieskot jei slifavo galva( su slifavimo staklemis o ne rankomis:D) tai tada galva tikrink

_________________
pigiai važiuoju
Mažeikiai


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 24 2012, 22:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Sau 19 2006, 21:21
Pranešimai: 216
Miestas: Vilnius
Federico1 rašė:
Vienareismiai : arba tarpine arba galva ... greiciausiai tarpine nesvarbu kad pakeite paaiskinu : cilindro dujos papuola i ausinimo sistema, kazkada pas mane irgi buvo panasi beda tai senas motoristas is karto pasake tarpine ir butina slifuot galva ... aisku jei trukusi galva efektas tas pat ... kitur gali neieskot jei slifavo galva( su slifavimo staklemis o ne rankomis:D) tai tada galva tikrink

na taip, panašu, kad dujos per kažkur nesmarkiai papuola į aušinimo sistemą ir sukelia slėgį. Tai manai verta vėl nuimt galvą, vežt ją tikrint (nors buvo patikrinta ir nušlifuota), pakeist tarpinę (nors buvo uždėta nauja, gera). Gal tuomet geriau kitą gerą galvą pirkt? tikrint, šlifuot, keist tarpinę. Tik gaila pinigų būtų, jei visa tai padarius niekas nepagerėtų

_________________
Xsara Picasso 1.6 hdi
C5 2.0 hdi


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007