pugzlys rašė:
cia rimtai iki portugalijos?

ko labiausiai reiktu bijot, cia apie dyz.gedimus, tokioj kelionej? siurblio? pav. kai as su savo 97m auto 2.1td lucas-epic kur vaziuoju tai siurblio darbo garso pasikeitimas butu tikras kosmaras

, na dar biski lasa radiatorius, kas siltuose krastuose butu labai negerai.butu
proffanas rašė:
tadas1991 rašė:
apie tai gyvai padiskutuoti prie laužo arba po kapotu?

Sutarta, po kapotu!

Kitąmet gegužės gale XMu pūsiu į Portugaliją, greičiausiai sieksiu ir Gibraltarą, tai tikrai bus apie ką pašnekėti!

O kol kas, temą palikime lukasams.
Tokioj kelionėj kiekvienas gedimas, kurio negali suremontuoti su minimaliu įrankių rinkinuku kelio sąlygomis, yra blogai.
Esu kelis kartus pravažiavęs ne iki Portugalijos, bet beveik tiek su senu citrobolidu. Papuolę gedimai, jei konkrečiai su dyzeliniu varikliu: dėl neteisingai priveržto filtro užsiorino kuro sistema, nustojo kaitinti žvakes (lemputė nedegė ir taip, bet supratęs, suradau bagažinėj laidą - savaitę laiko kaitinau rankiniu būdu, ryte pamiegojęs, paskui vesdavos be pakaitinimo), nulūžo duslintuvas iškart už variklio - 600km plerpimo, baigėsi kuras dėl rezervo nežinojimo (buvo darbo pirma jo gauti, antra nuorinti kuro sistemą - reikia užtikrintai veikiančios rankinės kuro pompos)... Rimčiausia, ką turėjau - perkaitinau variklį ir skilo blokas. Va ten tai buvo reikalo. Mašiną sutvarkėm, bet tik po dviejų mėnesių ir labiau iš idėjos ir meilės, nes finansiškai niekaip neapsimokėjo.
Dyzeliniai gedimai - tokioj kelionėj su geru mechaniniu siurbliu kažko labai bijoti nereikia. Svarbu - kad būtų kuo geriau žinoma automobilio būklė (tegul būna kažkokia problema, bet tu ją žinai ir įvertini), ir kad būtų bent daugmaž žinomai tvarkingi ir prižiūrėti svarbiausi tech. mazgai: variklis su aušinimo sistema, sankaba, greičių dėžė, pusašiai, stabdžių sistema, vairo kolonėlė ir dėmesio - valytuvai. Be šviesų davažiuosi iki sustojimo vietos, o be valytuvų gali būti totali šiknytė...
T.y. kad būtų švieži ir patikrinti skysčiai, filtrai, jokių rimtų prasisunkimų. Bendru atveju, jeigu tą kelionę imi ne kaip turisitinę mėnesio trukmės, o nuvažiuoji per tris paras - mašinai tai bemaž tas pats, kaip ir suvažinėti Vilnius-Klaipėda- Vilnius. Tolimi atstumai stabiliu, kad ir didesniu greičiu, bent jau nebloga kelio danga - mašinai vos ne sveikesnis rėžimas, negu stovėjimas pastačius užkonservuotą kelis metus. Jei turėtum tokį variklį, kuris vos beužsiveda, net ir jam tai būtų bemaž įveikiama, tik saugumo jausmo jau jokio...
Jei yra noras trainiotis su senu bolidu tolimais atstumais - LucasEpic gal nėra pats geriausias tam įrengimas, jei gedimas būtent su siurbliu - tuo pačiu tikrai keiskit į mechaninį
