WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 02:29

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 25 2006, 17:36 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 15 2004, 20:01
Pranešimai: 105
Miestas: Vilnius
Remis rašė:
Aldividas rašė:
Kiek laiko blogai dirba?


Kokias 1-2 min, Max 5 min kartais pasimakaluoja. Tiksliau reikai laikyti ant "gazo" truputi, nes kitaip visai gesta per salcius. Priklauso nuo stovejimo, kuo ilgiau stovi, tuo blogiau pradzioj dirba.


Žiūriu paskutinis postas beveik prieš metus, o rezultato kas ten buvo nėra. Dabar (tiksliau, kol dar buvo iki -10) ir mano XM'ui tas pats :(
Simptomai lygiai tie patys, kaip pas Remi - 1-2 min, max 5 min pasimakaluoja, reikia laikyti ant "gazo" truputi, nes kitaip visai užgęsta, pilkai pridūmija tiek, kad gatvėj nieko nebesimato :)
Kai apšyla, dirba kaip bitė. Kartais net po pusdienio stovėjimo užsiveda iš pusės apsisukimo, kartais - su visais išvardintais smagumais. Ryte visada kratosi.
Oro jau nebegaudo (pašildymas) - ką žiūrėti toliau? Šalto ankstinimą? Žvakes? Kompresiją? Purkštukus? Tepalus (nuvažiavau ~10kkm, keičiau maždaug prieš metus)?
Ir klausimas lieka - kas Vilniuje kokybiškai ir už protingą kainą atliktų diagnostiką ir reguliavimą?

_________________
XM Break 2.1TD 1994


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 26 2006, 08:38 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lie 05 2004, 08:30
Pranešimai: 147
Miestas: Vilnius
Malonu atnaujinom mano metų senumo temą. Per šalčius nusinešu
akumuliatorių namo pamatuoju, mažoka ? duodu jam krovimo košės
ir toliau, ryte įstatęs atgal važiuoju. Svarbiausia namuose jis sušyla.
Šaltis iškrauna akumuliatorių. Kas dėl variklio pasimaskatavimo jį
užvedant taip ir liko, neturėjau laiko. Gaila, kad mieste per pikus ir tt.
be 10 Ltr. soliaros neapseinu. Išvažiuoju į trasą tik apie 6 Ltr/100 Km.
Įtariu dyz. forsunkes, o laiko vis neturiu, tai va žiūrėsim.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 26 2006, 10:14 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 23 2005, 11:56
Pranešimai: 32
Miestas: Klaipėda
Pas mane irgi tas pats: ryte variklis pasimaskatuoja keleta minučių, kiemas atrodo kaip per karą po dūmų atakos, bet praeina. Mieste šiuo metu be 10L saliaros geriau ir nevažiuot, o trasoj 6L. Pas dyzelistų klausiau kame reikalas, tai sako atsipalaiduok, nes ir naujos mašinos per tokius šalčius dūmina.Bet vistiek kitą savaite važiuosiu pasitikrinti pakaitinimo žvakes ir purkštukus, nes kažkaip nemalonu, kai mano gulbė taip kankinasi. 91m. 2.1 TD


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 26 2006, 11:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 02 2005, 11:51
Pranešimai: 51
Miestas: Vilnius
na ka broliai kurmiai, sulaukem ziemos :D
mano "luzio" simtomai tokie patys
tik kratymasis vyksta kurkas trumpiau, iki 1 min
tikrai zinau kad reikia pakeisti siurblio virsutini rieboksli, kur akseleratroriaus velenelis
per ten itariu ir oro pagauna
nebuvo rankines kuro pompeles, nes jai nesant nera atbulkines eigos voztuvo ir kuras savaime nuteka atgal i baka
taigi kita savaite vaziuoju i Gargzdus
ten dedes sake uz 50-60 litu sutvarko kuro nutekejima
o poto reks ir kitur slieku ieskoti
gal ir kompresija pamatuori ir purkstukus perzvelgti

_________________
Linas
CX Break TRD Turbo 2 '88
VAZ 2101 '74
Piaggio X9 125


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 26 2006, 14:24 
Paulius rašė:
siek tiek paankstini degima ir baigiasi visi kratymaisi ir pan. Pas XM su bosho siurbliu tai uztrunka ~2min.


Kuro tai daugiau ris nuo tokio pareguliavimo :roll:

Vat prie -28 bandziau kurt (akumas siltai buvo laikomas), jau sunkiai uzkuriau. Pagriebe gal is trecio ketvirto karto. Suki kokias 4 s starteri, lygtais pagriebia, pradeda pupset, tik isjungi starteri ir gesta. Su gazo paspaudinejimasi uzsikure, dumu pilnas kiemas

Siryt apie -12, beveik is puses apsisukimo, jokiu dumu.

Itarineju paankstinima - kur trosas nuo termostato i siurbli (bosch). Kurias normoj, bet ka tik salta uzkurus apsukos mazokos, variklis sunkiau dirba (siek tiek purtosi bet negesta). Pagazuoji, labai greit susinormalizuoja darbas. Baltu dumu ner.
Ner kada gerai pasinagrinet ir salta. Reiktu pabandyt atjungt ta troseli ir salta uzkurus, rankiniu budu patampyti. Turetu matyttis ar losia. Siaip nelabai man aisku kaip ten tampos tas troselis nuo termostato. Slangas ciupinejau, su termostatu viskas tvarkoj, o troselis visalaik isitempes
:roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 26 2006, 14:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Nustokit jus maisyti padsosa, t.y. ipurskimo paankstinima, su laisvu apsuku reguliatoriumi. Tai visai skirtingi dalykai ir stovi jie visai skirtingose vietose. Tikrasis padsosas stovi ant pacio siurblio.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 29 2006, 02:25 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 15 2004, 20:01
Pranešimai: 105
Miestas: Vilnius
Vakar šiek tiek paskambinėjau:
"Dyzelservise" išklausė, sako - degimo kampo reguliavimas 190 Lt :shock:. Pas mane siurblys bosh. :)
CP sako žvakės. Jie kompresiją pamatuoti gali per purkštukus, bet labai atkalbinėjo ten nelįsti kol nepradės dyzelio valgyti dvigubai, o tai dar skrodimas parodys kad mirties priežastis - skrodimas :)
"Citroligoninėj" kažkada klausiau - žvakes patikrinti no prob, bet kompresijos matuoti neturi su kuo :(

Gal kas žinot - kur Vilniuj pamatuot kompresiją per žvakes?

Šįryt pabandžiau užvesti - užsivedė praktiškai iš pusės apsisukimo, nors mašina per visus šalčius dvi savaites stovėjo lauke nejudinama. Kratėsi nežymiai, dūmų nedaug. Spėju su kompresija pas mane viskas tvarkoj.
Galiu įtarti nebent tepalus - matyt jau atidirbo savo, ir prie -10 jau praranda savo savybes, o prie -1 viskas gerai.

_________________
XM Break 2.1TD 1994


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 29 2006, 02:56 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Gr2 rašė:
Gal kas žinot - kur Vilniuj pamatuot kompresiją per žvakes?


Dyzelyje per žvakes kompresijos nematuoja. matuoja per purkštukus.

Gr2 rašė:
Galiu įtarti nebent tepalus - matyt jau atidirbo savo, ir prie -10 jau praranda savo savybes, o prie -1 viskas gerai.


O tepalai dingsta? jei ne tai tada nepradėk įtarinėti. dūmų spalva nepriklauso nuo atidirbtų tepalų ;) pradžiai siūlau pasikeisti kaitinimo žvakes. tada ieškoti sliekų toliau. sekantis žingsnis būtų purkštukus tikrinti arba keisti/restauruoti.

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 29 2006, 14:52 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 15 2004, 20:01
Pranešimai: 105
Miestas: Vilnius
Vovka rašė:
Dyzelyje per žvakes kompresijos nematuoja. matuoja per purkštukus.

Kažkur (berods to pačio podolsko svetainėj) buvau atradęs, kad būna apratai, kurie kompresiją matuoja per žvakes.
Bet aš čia teoretikas :)
Vovka rašė:
Gr2 rašė:
Galiu įtarti nebent tepalus - matyt jau atidirbo savo, ir prie -10 jau praranda savo savybes, o prie -1 viskas gerai.

Tepalai nedingsta. O negi jie gali dingti vien tik nuo to, kad jau atidirbo?
Vovka rašė:
pradžiai siūlau pasikeisti kaitinimo žvakes. tada ieškoti sliekų toliau. sekantis žingsnis būtų purkštukus tikrinti arba keisti/restauruoti.

Taip ir planavau, tik galvoju kad jei kas gali pamatuoti kompresiją išsukęs žvakes, susitaupytų darbo.

_________________
XM Break 2.1TD 1994


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 30 2006, 09:00 
Gal kas žinot - kur Vilniuj pamatuot kompresiją per žvakes?


Prie Hanza Flexo Naugarduko gatvej yra toks Razuvanovo servizas. Dyzelius gliaudo tolka tak. Ten paklausk.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 30 2006, 14:29 
andrius2 rašė:
Kolegos, sakykit, o kur galetu kuro pasildytoja sutvarkyt? Pas mene jis visai atjungtas, nes dar vasara eme gaudyti ora (turbut) ir ACS ji amputavo, sake jei reikes astatys pries ziema...
as biski apmirsau ir xm, per salcius, kuresi tik prie -20C kai uzspaude -25C buvo amen ir pagal viska uzsaldavo saliarka...
Ar pasildytojams kas nors dar gali buti be oro gaudymo?


Problema saliarkoj.
Jei gera ziemine saliarka nereikia to pasildymo. Daug dyzeliu tokiu navarotu neturi.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 31 2006, 21:40 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
andrius2 rašė:
jo taip ir budavo... Burzgindavau kaip reikiant...
Bet esu is tu zmogu kur mano jog jei yra agregatas tai jis turi veikti... Turi.
Tai manyciau susitvrkysiu.
O del kokybiskos saliarkos... Tai nei uz viena kolonele negarantuociau.. dirba lietuviai, patys zinot... jei nebus cemento priemaisu tai bent H2O gali atsirasti bet kur.


Vat todel tavo masinyte ir turi visas sistemas - kuro sildytuva, vandens kuro filtre indikatoriu, kuro siurbli elekroniniu valdymu - kas igalina paleisti ta nelemta2,5td prie -30 (pats bandziau su visai vasariniu kuru) ir dar gal zemiau, ir tau reik tik priziuret, kad viskas veiktu ir masiniukas butu uzpiltas s a l i a r k a ir netrauktu oro i kura.

Arte


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 03 2006, 10:00 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 15 2004, 20:01
Pranešimai: 105
Miestas: Vilnius
Cituoti:
Vat todel tavo masinyte ir turi visas sistemas - kuro sildytuva, vandens kuro filtre indikatoriu, kuro siurbli elekroniniu valdymu - kas igalina paleisti ta nelemta2,5td prie -30 (pats bandziau su visai vasariniu kuru) ir dar gal zemiau, ir tau reik tik priziuret, kad viskas veiktu ir masiniukas butu uzpiltas s a l i a r k a ir netrauktu oro i kura.


Yra tokia pusiau istorija, pusiau anekdotas: priskreto prie Mikelandželo vienas mažiau talentingas skulptorius ir vis klausinėja - išduok paslaptį, kaip tau pavyksta sukurti tokius šedevrus? Mikelandželas atsakė - nieko nėra paprasčiau, imi akmens gabalą ir nudaužai kas nereikalinga :)

Mano nuomone visi tie pribumbasai yra komfortas kol mašina nauja, ir galvos skausmas vėliau - didelis privalumas jei perki naują (iki 3m) mašiną, kurią po 5 metų žadi parduoti, ir vargas jei perki >10 metų senumo mašiną, su kuria važiuosi iki šroto. Mano mašinai 12 metų, tai ašku, prie kurių aš :)

Grįžtant prie temos - šįryt prie -5 užsivedė praktiškai iš pusės apsisukimo, geriau nei prie 0 :shock: (Gal drėgmė kažkokią įtaką turi?). Dūmų nemačiau nes langai buvo apsnigę :), bet geso irgi ilgiau nei prie 0- reikėjo kokią pusę minutės aukštesnes apsukas (1.5-2) laikyti.

Kiek įsivaizduoju, jei vedasi lengvai, tepalai nedingsta, tai dėl kompresijos galiu būti ramus? O tas gesimas ant laisvų pačioje pradžioje -dėl žvakių ar dėl reguliavimo?

_________________
XM Break 2.1TD 1994


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 25 2006, 11:46 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 15 2004, 20:01
Pranešimai: 105
Miestas: Vilnius
Grįžtam prie temos:
Prieš kelias savaites nuvažiavau į Citroligoninę žvakių pasikeisti. Atsukus paaiškėjo, kad žvakės geros, bet kai kurie laidai blogai kontaktavo, kai kurios grįžtamos žanros buvo užakusios. Po pakrapštymo visi simptomai nusistūmė ~-10, t.y. problemos pradėdavo jaustis prie +5, dabar jos pradeda jaustis prie -5, o gazuoti kad neužgestų reikia nuo -10. Dūmų irgi sumažėjo (nors gal tiesiog mažiau spėja prisidaryti, nes užsiveda žymiai greičiau ir užsivedęs kratosi žymiai trumpiau). Toliau Marčius/Audro sakė degimo kampą reguliuot. Bet panašu kad čia jau kitai žiemai :roll:

_________________
XM Break 2.1TD 1994


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 27 2006, 08:29 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 02 2005, 11:51
Pranešimai: 51
Miestas: Vilnius
as savo nutekejimus susitvarkiau
bet sliekai vistiek kazkur uzkasti
na bent jau nesmirdi labai
o del kratymosi uzvedus visi kaip vienas porina:
- pakaitinimas, kampas, purkstukai -

_________________
Linas
CX Break TRD Turbo 2 '88
VAZ 2101 '74
Piaggio X9 125


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007