Tomasa rašė:
KOKS skirtumas ar masina dauzta? Zmones tiesiog bukos avys ir bijo dauztu masinu. VISOS masinos kazkada buvo "dauztos" - ty buvo dalys tiesiog kurias sudejo i kruva ir gavosi masina, taip ir cia.
Jei buvo avarija ir sudauze prieki, bet pakeite NAUJOM dalim kurios atlieka ta apcia funkcija -tai koks skirtumas, dauzta ji, ar ne? Koks? Jokio. Tad bijoti dauztu masinu, kurios atrodo, kaip nedauztos-kvaila. Vat jei sulankstyta ar truksta daliu, ar dalys pakeistos i zemos kokybes - jau kitas reikalas.
Nieko blogo, jei mašina kažkada buvo daužta, bet teisingai sutvarkyta. Bet kiek tokių yra teisingai tvarkančių? Padaro kaip paprasčiau ir pigiau ir viskas. Tik neseniai Toyotos kėbulą remontavo, tai tokios chaltūros atrado kad net slabna pasidarė. Pasirodo buvo gavus į galinį sparną. Sparnas perpjautas įstrižai, dėtas gabalas nuo kitos mašinos, užleista skarda ant skardos, net plokštuma neišlaikyta ir sukabinėta taškiukais kas 3 cm

+ dar pačiom šudiniausiom medžiagom padaryta (dažai pradėjo luptis, o kai gruntavo - gruntą pradėjo kelt

). Klausiau meistro kaip turėjo toks daužimas būti suremontuotas. Pasirodo turėjo būti imta visa dalis nuo gamyklinių virinimo siūlių ir keičiama į kitą. Žodžiu toli gražu iki to. Tiek kad čia galas, bet jei taip priekį, tai manau tokia mašina yra povojinga, nes net nesuvirinta žmoniškai. Per rimtesnį įvykį laisvai gali tokia dalis atsiskirti. Ir vadinasi nebijokim daužtų mašinų?